فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

مقایسه Virdi و 3  Biostation 

Virdi و 3  Biostation

مقایسه بین دستگاه های حضور و غیاب UBio-X Face Virdi و3 Biostation یک مقایسه جذاب برای خریدارانی است که میخواهند دستگاه حضور و غیاب به طول عمر زیاد کیفیت بالا و قیمتی بالا خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه حضور و غیاب Virdi و3 Biostation بپردازیم تا کسب اطلاعات کافی، بهترین تصمیم را در خرید دستگاه حضور و غیاب برای سازمانتان بگیرید.

مقایسه Virdi و 3 Biostation

برای مقایسه و بررسی دستگاه های حضور و غیابی که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم، ابتدا از شباهت های این دو دستگاه باید بدانید و اینکه این دو دستگاه دارای تشخیص چهره اثر انگشت و کارت هستند، پورت شبکه و USB دارند هر دو دارای اکسس کنترل هستند.

و اما تفاوت های این دو دستگاه:

قابلیت الگوی چهره در گوشی همراه Biostation3

“الگوی چهره در گوشی همراه” یکی از روش احراز هویت انحصاری Suprema است که به کاربران دستگاه حضور و غیاب Biostation 3 این امکان را می دهد تا در یک سیستم کنترل دسترسی معین ثبت نام کرده و چهره خود را مستقیماً در گوشی خود ذخیره کنند. این قابلیت به کاربران امکان کنترل کامل شناسه و حریم خصوصی را به آنها می دهد. داده های بیومتریک کاربران در پایگاه داده های سازمان ذخیره نمی شوند.

هوش مصنوعی سریع و دقیق تشخیص چهره دستگاه BioStation 3

الگوریتم بهینه شده هوش مصنوعی NPU متعلق به BioStation 3 بالاترین استانداردهای دقت و سرعت تشخیص چهره را تضمین می کند. این الگوریتم از الگوهای پویایی برای افزایش درصد تطابق افرادی که ماسک، عینک، کلاه، ریش، مدل موی خاص و غیره دارند، پیروی می کند. همچنین این دستگاه امکان هرگونه جعل چهره تصاویر را از بین میبرد.

هوش مصنوعی بکار رفته در دستگاه حضور و غیاب3 Biostation به صورت کلی دارای تشخیص چهره سه بعدی است یعنی ۳۲ دو نقطه از صورت را به شما اسکن میکند ولی دستگاه حضور و غیاب Virdi دارای تشخیص چهره دو بعدی یعنی فقط چهره کاربر را بر اساس چشم و عنبیه تشخیص میدهند در صورتی که دستگاه حضور و غیاب Biostation 3 علاوه بر چشم ۳۲ نقطه از صورت را جهت اسکن و شناسایی آنالیز میکند.

حتما بخوانید: دستگاه حضور و غیاب  Suprema BioStation 3

دوربین پیشرفته 3 Biostation

دستگاه حضور و غیاب 3 Biostation دوربین 2 مگاپیکسل با حرکت اتوماتیک دوربین در زوایای مختلف جهت پیدا کردن صورت برای افراد با قامتهای متفاوت این دستگاه را منحصر بفرد کرده است . حرکت دوربین و تشخیص چهره در قامت های مختلف به قدری سریع است که کاربر اصلا متوجه حرکت دوربین نمیشود.

ولی دستگاه حضور و غیابVirdi با دوربین 1.3 مگاپیکسلی، چنین قابلیت ندارند و صرفا جهت تردد دوربین های ثابت استفاده میشود.

CPU قدرتمند 3 Biostation

دستگاه Biostation3 با پردازنده‌ی 1.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای کار میکند و 10000 چهره را میتوند در خود ثبت و پردازش کند درحالیکه دستگاه حضور و غیاب VIRDI با پردازنده 1 گیگاهرتزی 5 هزار چهره را پردازش میکند.

حتما بخوانید: معرفی بهترین برند دستگاه حضور و غیاب 2023

سیستم عامل

سیستم عامل چهارمین تفاوت این دو دستگاه است؛ دستگاه حضور و غیاب Biostation 3 یا سیستم عامل تحت ویندوز علاوه بر سیستم عامل لینوکس، برتری خود را نسبت به سیستم عامل لینوکس و محدود دستگاه حضور و غیاب Virdi دارا میباشد. در تفاوت چهارم، در زمینه وب سرویس ها، عملکرد biostation 3 برتری خود را در قابلیت آنلاین هم حفظ میکند.

سرعت شناسایی بالا Biostation 3

دستگاه حضور و غیاب Biostation 3 با سرعت شناسایی بی نظیر 0.3 ثانیه ای خود، عملکرد فوق العاده ای را در مقایسه با دستگاه virdi با سرعت نشخیص 1 ثانیه ای چهره به ارمغان آورده است. این قابلیت دستگاه حضور و غیاب biostation 3 به لطف فناوری انحصاری شرکت suprema کره جنوبی به ارمغان آمده است.

امکان ارتباط آسان Biostation 3 در کلیه نقاط دسترسی

BioStation 3 مدیریت یکپارچه کلی سیستم کنترل دسترسی را امکان پذیر کرده است. کنترل دسترسی آسان با BioStation 3 از طریق نظارت تصویری مبتنی بر VoIP و RTSP (پروتکل جریان بلادرنگ) برای مدیریت دسترسی بازدیدکنندگان در هر زمان و هر مکانی فراهم شده است. VoIP امکان ارتباط بدون مرز با همه ورودی ها را فراهم کرده و نظارت تصویری در زمان واقعی امنیتی را بهبود بخشیده و کنترل همیشگی همه نقاط دسترسی را امکان پذیر کرده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بهترین دستگاه های حضور و غیاب

BioStation 3 را می توان به راحتی در هر محیطی، از شرکت های کوچک گرفته تا سازمان های بزرگ، نصب و راه اندازی کرد. دستگاه سوپریما 3 در مقایسه با پرفروش ترین دستگاه تشخیص چهره FaceStation F2 حدود 47 درصد کاهش سایز دارد. طراحی ظریف و جمع و جور دستگاه BioStation 3 با هر نوع و اندازه درب ورودی سازگار است.

همچنین به دلیل دارا بودن گواهینامه های IP65 و IK06 برای محیط های داخلی و خارجی مناسب است. BioStation 3 چندین قابلیت برای جایگزینی کارت های RFID ارائه می دهد. اعتبارنامه های بدون نیاز به تماس Suprema هزینه، نیروی کار و اثرات زیست محیطی صدور کارت های فیزیکی RFID را به طور کامل حذف می کند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم