فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

شهرداری
شهرداری

راهکارهای منابع انسانی برای شهرداری

شهرداری ها به دلیل وظایف متعددی که در حوزه مدیریت و خدمات شهری ساختار ویژه و متنوع دارند. از آنجایی که شهرداری ها به واسطه وسعت ابعاد واحدها و ی سازمان های زیرمجموعه ای را که در خود ایجاد کرده است، امر حضور و غیاب پرسنل را به امری پیچیده بدل کرده و مدیران را با چالش جدی روبرو کرده است. بر این اساس در نرم افزار اطلس راهکاری ویژه ای برای تامین نیازهای شهرداری ها تعبیه شده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.

قابلیت های سیستم حضور و غیاب اطلس برای شهرداری

  • قابلیت ثبت انواع قرارداد های پرسنل (رسمی، پیمانی، کارمعین، قراردادی و…)
  • قابلیت تعریف سازمان های زیرمجموعه بصورت نیمه مستقل همچون آتش نشانی، بازیافت، فضای سبز، ترافیک و…
  • قابلیت ثبت مشخصه های اطلاعاتی کارکنان(اطلاعات سلامت، اطلاعات فردی، اطلاعات شغلی و…)
  • قابلیت یکپارچگی سیستم اطلس به سایر سیستم های اطلاعاتی منجمله اتوماسیون اداری، حقوق و دستمزد و…
  • تعیین دسترسی مناسب گروه های مختلف اداری به نرم افزار از طریق پنل اختصاصی
  • قابلیت تعیین انواع مرخصی، ماموریت و… بر اساس قوانین کار
  • هوشمندسازی رابط کاربری به منظور تسریع و تسهیل صدور درخواست ها
  • تعیین فرآیندهای استفاده از انواع مرخصی ، ماموریت و …
  • قابلیت محاسبه و کنترل مانده مرخصی
  • مدیریت و گردش کار پاداش و مزایا (اضافه کار تشویقی، کارانه و…)
  • ارائه کارتابل گردش کار برای کارکنان
  • ارائه انواع گزارش های مدیریتی ، کنترلی، روزانه، ماهیانه، سالیانه، مانده مرخصی و…

نرم افزار حضور و غیاب اطلس

شرکت اطلس به منظور پشتیبانی حضور و غیاب در شهرداری ها با بهره گیری از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار حضور و غیاب ، این راهکار را به مدیران این سازمان ها ارائه داده است و بسیاری از چالش های پیش رو مدیران جهت کنترل ورود و خروج پرسنل این بخش را میتواند برطرف کند.

نرم افزار حضور و غیاب اطلس این امکان را میدهد که کلیه شیفت های نامنظم و پیچیده که در شهرداری ها استفاده میشود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان تعریف کنید. امکان ارسال و درخواست های جابجایی شیفت های کاری نیز یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار به شمار میرود. طراحی و زیبایی رابط کاربری نرم افزار حضور و غیاب اطلس یکی از قابلیت هایی است که کاربران این نرم افزار رضایت خود را نسبت به آن بارها اعلام کرده اند.

جمع آوری داده های مربوط به حضور و غیاب کارمندان شهرداری و بررسی آن ها، فرآیندی زمان بر بوده و نیازمند یک سیستم یکپارچه است؛ در این راستا شرکت اطلس، راهکارهای کنترل تردد را در سطوح امنیتی بالا و متناسب با نیاز آنها ارائه می‌دهد. یکی از این راهکارهای کاربردی نرم افزار حضور و غیاب اطلس است که  تمامی اطلاعات دریافتی را در کوتاه ترین زمان و با دقتی بالا پردازش کرده و در نهایت یک گزارش جامع و دقیق را در اختیار مدیریت شهرداری ها قرار میدهد.

نرم افزار بایو اطلس

BioAtlas یک نرم افزار مبتنی بر وب برای منتقل کردن ترددها از دستگاه های حضور و غیابی به نرم افزارهای مقصد است. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار Bio Atlas مدیریت از راه دور دستگاه های بانکی می باشد. این بدان معنی است که می توان از آن برای ثبت اطلاعات کارکنان بانک و ارسال آن به دستگاه ها یا دریافت اطلاعات شخصی از یک دستگاه و انتقال آن به دستگاه دیگر استفاده کرد. نظارت لحظه ای بایواطلس به واحد حراست بانک این امکان را می دهد تا امنیت بانک را افزایش داده و تردد افراد به بانک را به راحتی بررسی کند. در نرم افزار بایواطلس می توانید چندین برنامه مقصد را تعریف کرده و اطلاعات را به آنها منتقل کنید. Bio-Atlas دارای قابلیت پینگ 24 ساعته است، به این معنی که می توانید به راحتی اتصال دستگاه را بررسی کنید و در صورت عدم اتصال، مشکل را برطرف کنید.

در حوزه ورود و خروج پرسنل شهرداری و حضور و غیاب آنها، سرعت عملکرد حرف اول را میزند. پردازش اطلاعات دستگاه های حضور و غیاب اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیریت شهرداری خصوصی قرار میدهد. همچنین برای کنترل دسترسی و کنترل تردد می توانید از سیستم های متنوع شرکت غدیر بهره ببرید. سیستم های کنترل تردد سازمانی، قفل الکترونیکی، فرستنده و گیرنده RFID و قابلیتهای مختلف دیگر به سیستم شهرداری کمک می کند تا کنترل و نظارت بر تردد کارکنان را تسهیل کند.

ارتباط مستقیم