فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

سیستم های حضوروغیاب برای بانک ها و موسسات مالی

راهکارهای منابع انسانی برای بانک ها و موسسه های مالی

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به دلیل شیوه ارائه خدمات و حفظ دارایی های مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. هر راه حلی که به تضمین امنیت و مدیریت آسان این موسسات کمک کند، نقش موثری در رضایت مشتری خواهد داشت. از آنجایی که تضمین امنیت و کنترل دقیق تردد و حضور کارکنان در این مراکز از بزرگترین چالش ها به شمار رفته و در اولویت قرار دارد، شرکت اطلس، راهکارهای مدیریت تردد کارمندان را متناسب با این موسسات مالی در سطوح امنیتی بالا و متناسب با نیاز آنها ارائه می‌دهد.

قابلیت های سیستم حضور و غیاب اطلس برای بانک ها و مؤسسات مالی

• امکان تجمیع اطلاعات کل شعب در سرور مرکزی

• امکان انجام فرآیند های جابجایی نیروها بین شعب های مختلف

• امکان سازماندهی شیفت های ویژه و پیچیده برای کارکنان

• امکان محاسبات لحظه ای و آنلاین

• امکان محاسبات شبانه برای کلیه پرسنل جهت افزایش سرعت سیستم

• امکان طراحی انواع گزارشات توسط راهبر سامانه

• امکان ایجاد گزارشات تحلیلی در قالب هوش تجاری

• گزارش‌گیری به تفکیک مناطق، استان ها و انواع استخدام

• ارسال خروجی کارکرد به انواع نرم افزارهای مالی و حقوق و دستمزد

• ایجاد انواع محدودیت های مختلف جهت ثبت انواع درخواست ها

• امکان اعمال قوانین خاص برای کارکنان رسمی، قراردادی و مدیریتی

• امکان مدیریت تخصیص کارانه و پاداش یا اضافه کاری

• امکان مدیریت از راه دور دستگاه های حضور وغیاب

• امکان ثبت تردد بر اساس مکان یا IP

• امکان ثبت تردد پرسنل با استفاده از روش های بیومتریک (اثر انگشت، تشخیص چهره، تشخیص عنبیه و ..)

نرم افزار حضور و غیاب اطلس

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به دلیل شیوه ارائه خدمات و حفظ دارایی های مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تضمین امنیت و کنترل دقیق تردد و حضور کارکنان در این مراکز در اولویت قرار دارد. بنابراین هر راه حلی که به تضمین امنیت و مدیریت آسان این موسسات کمک کند، نقش موثری در رضایت مشتری خواهد داشت.
جمع آوری داده های مربوط به حضور و غیاب کارمندان بانک و بررسی آن ها، فرآیندی زمان بر بوده و نیازمند یک سیستم یکپارچه است؛ در این راستا شرکت اطلس، راهکارهای کنترل تردد را متناسب با بانک ها و موسسات مالی در سطوح امنیتی بالا و متناسب با نیاز آنها ارائه می‌دهد. یکی از این راهکارهای کاربردی رم افزار حضور و غیاب اطلس است که تمامی اطلاعات دریافتی را در کوتاه ترین زمان و با دقتی بالا پردازش کرده و در نهایت یک گزارش جامع و دقیق را در اختیار مدیریت بانک قرار میدهد.

نرم افزار هوش تجاری اطلس

امروزه مخازن داده ای بسیار بزرگی به وسیله بانک‌ها و دیگر مؤسسات مالی در دنیا نگه‌داری می‌شود داده های موجود در این مخازن، به خودی خود و بدون تحلیل، اطلاعات خاصی را منعکس نمی‌کنند بنا براین، در این موسسات برای بدست آوردن اطلاعات مفید و پشتیبانی از تصمیم‌گیری‌های بهتر، استفاده از سیستم‌های هوش تجاری توصیه می‌شود.

با به کارگیری معماری هوش تجاری و انبار داده، حجم زیادی از داده های موجود در این سازمان ها کنترل و مشکلاتی از جمله نحوه ی جمع آوری داده ها ، نگه‌داری آن ها ، تحلیل و استفاده مؤثر از آن ها برطرف می شود و در نهایت بانک‌ها و موسسات مالی، تمرکز بیشتری روی خواسته‌های مشتریان داشته و تحول چشمگیری در صنعت بانکداری خلق می نمایند

نرم افزار بایو اطلس

BioAtlas یک نرم افزار مبتنی بر وب برای منتقل کردن ترددها از دستگاه های حضور و غیابی به نرم افزارهای مقصد است. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار Bio Atlas مدیریت از راه دور دستگاه های بانکی می باشد. این بدان معنی است که می توان از آن برای ثبت اطلاعات کارکنان بانک و ارسال آن به دستگاه ها یا دریافت اطلاعات شخصی از یک دستگاه و انتقال آن به دستگاه دیگر استفاده کرد. نظارت لحظه ای بایواطلس به واحد حراست بانک این امکان را می دهد تا امنیت بانک را افزایش داده و تردد افراد به بانک را به راحتی بررسی کند. در نرم افزار بایواطلس می توانید چندین برنامه مقصد را تعریف کرده و اطلاعات را به آنها منتقل کنید. Bio-Atlas دارای قابلیت پینگ 24 ساعته است، به این معنی که می توانید به راحتی اتصال دستگاه را بررسی کنید و در صورت عدم اتصال، مشکل را برطرف کنید.

در حوزه ورود و خروج کارمندان بانک و حضور و غیاب آنها، سرعت عملکرد حرف اول را میزند. پردازش اطلاعات دستگاه های حضور و غیاب اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیران بانک قرار میدهد. همچنین برای کنترل دسترسی و کنترل تردد در بانک ها می توانید از سیستم های مختلف شرکت غدیر بهره ببرید. سیستم های کنترل تردد سازمانی، قفل الکترونیکی، فرستنده و گیرنده RFID و قابلیتهای مختلف دیگر به سیستم بانکی و مالی کمک می کند تا کنترل و نظارت بر امور این سازمان ها را تسهیل کند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم