فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

معرفی بهترین برند دستگاه حضور و غیاب 2023 (به همراه مدل آن)

در دنیای مدرن امروزی، سیستم های حضور و غیاب هوشمند بسیاری وجود دارد که شناخت و خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب را برای سازمان ها دشوار می کند. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی و مقایسه بهترین برند دستگاه حضور و غیاب از طریق ارائه اطلاعات لازم در بین برندهای مختلف دستگاه های حضور و غیاب در ایران به شما کمک کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین برندهای دستگاه های حضور و غیاب آشنا شوید.

سوپریما بهترین برند دستگاه حضور و غیاب

Suprema یک شرکت شناخته شده و در حال رشد است که در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از شیوه های بیومتریک برای تشخیص هویت استفاده میشود. وجود شبکه فروش جهانی در بیش از 133 کشور دنیا و فروش محصولات به 50 شرکت امنیتی برتر دنیا باعث شده تا برند سوپریما به عنوان یکی از بهترین برندهای دستگاه های حضور و غیاب در دنیا شناخته شود. این شرکت در زمینه نوآوری مستمر و تولید محصولات بیومتریک باکیفیت پیشگام است و محصولات کنترل دسترسی و حضور و غیاب آن در بسیاری از صنایع قابل استفاده است. دستگاه های سوپریما عمدتاً در زمینه های مختلفی مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، تأیید مهاجرت و غیره نیز استفاده می شوند.

حتما بخوانید: بهترین دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب Suprema Bio station 2

به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه های برند سوپریما باید به دستگاه حضور و غیاب سوپریما 2 Bio Station اشاره کرد که دارای تجهیزات کامل و منحصر به فردی می باشد. داشتن دوربین قوی و با کیفیت در کنار الگوریتم پیشرفته و مدرن این دستگاه را به یک ابزار خدماتی پیشرفته تبدیل کرده است. سرعت پردازش این دستگاه ها بسیار بالا است و می تواند 20000 نفر را در 1 ثانیه مطابقت داده و شناسایی کند.

حافظه ذخیره سازی در دستگاه Suprema Bio station 2 بسیار زیاد بوده و قابلیت ثبت یک میلیون قالب اثر انگشت برای 500 هزار کاربر و ثبت 3 میلیون تردد را دارد. گرفتن خروجی از این دستگاه با سرعت بسیار بالایی انجام شده و قابلیت انتقال اطلاعات این دستگاه حدود 50 هزار کاربر در دقیقه است. اگر این اطلاعات برای شما جالب است، سایر ویژگی های این محصول را در قسمت محصولات ما بخوانید.

حتما بخوانید: دستگاه حضور و غیاب BioStation 3 Suprema 

تایمی بهترین برند دستگاه حضور و غیاب

شرکت Timmy که در سال 2000 تأسیس شده است، یکی از تولید کنندگان حرفه ای دستگاه های حضور و غیاب است که در تحقیق و توسعه راهکارهای مختلف بیومتریک مشغول به کار است و در 20 سال گذشته به تولید و فروش دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت، تشخیص چهره و اثر انگشت پرداخته است.

شرکت TIMMY در بازار حضور و غیاب بیومتریک چین به خوبی شناخته شده است، و پس از آن ما به طور رسمی در سال 2017 در بازار جهانی ترویج پیدا کرد. با احتساب مشتریان خارج از کشور ، تاکنون محصولات این شرکت به بیش از 90 کشور و منطقه مانند جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، اروپا، آفریقای جنوبی و آمریکای شمالی صادر شده است.

دستگاه حضور و غیاب تایمی TFS70 یک سیستم کنترل دسترسی بیومتریک تحت وب بوده که با دارا بودن عملکرد قوی به همراه الگوریتم عالی اطمینان از سرعت و نرخ شناسایی را برای همه ی شرکت ها و سازمان ها تضمین کرده است.

دستگاه حضور و غیاب تایمی FaceTM F850 با دارا بودن دوربین مادون قرمز دوگانه ، دوربین دوگانه با کیفیت بالا و پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی این دستگاه شناسایی چهره را به محصولی عالی تبدیل کرده است.

دستگاه حضور و غیاب تایمی Face A1 دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 2.8 اینچی، پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی وجدیدترین الگوریتم شناسایی چهره شرکت تایمی، شناسایی چهره را در سریع ترین حالت ممکن انجام می دهد.

CMITECH بهترین برند دستگاه حضور غیاب

CMITECH یک شرکت کره ای است که در زمینه دوربین های تشخیص عنبیه فعالیت می کند. دستگاه های حضور و غیاب cmitech از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های تشخیص عنبیه هستند.

دکتر JJ Chae بنیانگذار cmitech و یکی از پیشگامان در زمینه احراز هویت مبتنی بر اسکن و شناسایی عنبیه است. این شرکت در حال حاضر طیف گسترده ای از راه حل های ایمن و پیشرفته تشخیص عنبیه را به بازارهای جهانی ارائه می دهد.
فناوری و تجهیزات تشخیص عنبیه نسبت به سایر فناوری‌های احراز هویت گران‌تر هستند. اما شرکت CMITech با توسعه و ارائه طیف وسیعی از دستگاه های مانیتورینگ و حضور و سایر تجهیزات سعی دارد محصولات تشخیص عنبیه را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دستگاه های CMITECH با ارائه بالاترین کیفیت تصویر، دقت بالا، ضبط و ذخیره سازی سریع و سهولت استفاده می توانند گزینه خوبی برای شرکت هایی باشند که خواهان دستگاه تشخیص عنبیه هستند. محصولات CMITech مختص تشخیص عنبیه نیست و این شرکت در زمینه دستگاه های تشخیص چهره نیز فعالیت می کند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب توسان

دستگاه حضور و غیاب توسان با تکنولوژی پیشرفته و خلاق ایرانی طراحی و تولید شده است. شرکت طرح و پردازش غدیر بیش از ربع قرن تجربه و تخصص در این زمینه موفق به تولید دستگاهی قدرتمند و زیبا با قابلیت های گسترده در زمینه حضور و غیاب شده است.این دستگاه اولین دستگاه حضور و غیاب ساخت ایران است که جایگزین صفحه کلیدهای قدیمی شد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Toosun در دو مدل برای ثبت اثر انگشت و حضور کارت طراحی شده است، این مدل دستگاه اثرانگشت دارای صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی است و قابلیت ثبت 4500 اثر انگشت را دارد، دستگاه اثر انگشت توسان قابلیت انتقال اطلاعات ترددی افراد از حافظه دستگاه از طریق فلش مموری را در سازمان هایی که زیرساخت شبکه و کابل ندارند فراهم می کند. دستگاه حضور و غیاب توسان به همراه نرم افزار ویژه حضور و غیاب ارائه می شود.

قابلیت دستگاه حضور و غیاب توسان

  • صفحه نمایش تمام رنگی با زبان فارسی و انگلیسی
  • امکان کار با تمامی کارت های MyFare بدون نیاز به تماس
  • صفحه کلید لمسی خازنی با عمر طولانی
  • قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق نورپردازی خودکار LCD
  • ظرفیت حافظه 5 میلیون رکورد (قابل ارتقا)
  • امکان انتقال اطلاعات از طریق فلش مموری برای سازمان هایی که امکان کابل کشی وجود ندارد
  • امکان دریافت IP از سرور DHCP
  • امکان برقراری ارتباط از طریق پورت های RS232 و LAN
  • خروجی رله برای اتصال به قفل برقی، درب اتوماتیک و …

برند Trust one دستگاه حضور و غیاب

TrustOne Global شرکت دیگری است که بهترین برند دستگاه حضور و غیاب را در کره جنوبی تولید می کند Trust One. تعداد محدودی محصولات اما با کیفیت خوب دارد.
تمرکز اصلی این شرکت تولید و ارائه دستگاه های حضور و غیاب و حسگر اثر انگشت است. البته اخیرا دستگاه تشخیص چهره این شرکت نیز عرضه شده است. در زمینه اسکنر اثر انگشت، TrustOne یکی از شرکت های خلاق و پیشرو بوده که موفق به ارائه فناوری اسکن درون پوستی نیز شده است.
شرکت تراست وان محصولات خود را در بیش از 50 کشور جهان از جمله ایران عرضه می کند. از دستگاه های عرضه شده در ایران می توان به دستگاه تشخیص چهره FE-500 و اثر انگشت TSG-750 اشاره کرد. از این دستگاه ها به عنوان دستگاه های کنترل تردد یا کنترل دسترسی نیز استفاده می شود.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم