فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

حضور و غیاب کارخانجات

راهکارهای منابع انسانی برای کارخانجات

مدیریت حضور و غیاب کارکنان در کارخانجات و مراکز صنعتی موضوع مهمی است که در امور اداری محاسبات دستی و غیر یکپارچه علاوه بر احتمال خطا منجر به اتلاف انرژی و زمان می شود. سیستم حقوق و دستمزد و تأیید و ادغام سخت افزار و نرم افزار با آن نیازمند آمار دقیق و دقیق عملکرد کارکنان است.
با کمک راه حل های مختلف و یکپارچه سازی سیستم ورود و خروج در هر مکانی به خصوص در کارخانه ها، صرفه جویی در هزینه های نیروی کار و زمان و همچنین نظارت فوری و مستمر بر کلیه امور مربوط به حضور و غیاب و تردد امکان پذیر است.

 

قابلیت های سیستم حضور و غیاب اطلس برای کارخانجات

• راحتی تردد و اتلاف وقت کمتر

• یکپارچه سازی نرم افزاری و سخت ابزاری

• کاهش پیچیدگی فرایندهای نظارت و مدیریت بر منابع انسانی

• کنترل دقیق دسترسی ایمن برای بخش‌های مختلف

• سیستم حضور و غیاب یکپارچه

• استفاده از روش‌های بیومتریک برای ثبت ورود و خروج کارکنان

• پاسخگویی سیستم در تمام طول شبانه‌روز و 7 روز هفته

• استفاده از تجهیزات مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت

• تضمین استفاده کارگران از دستکش، ماسک و … حین تردد

• کنترل ورود و خروج کارکنان از انبار

معرفی انواع راهکارهای شرکت اطلس برای کارخانجات

• با استفاده از دستگاه ها و سامانه حضور و غیاب اطلس می توان رفت و آمد کارکنان و مشتریانی که وارد کارخانه ها می شوند را ثبت کرد. نرم افزار حضور و غیاب اطلس حضور و غیاب تمامی پرسنل را ثبت کرده و عملیات محاسباتی و امور پرسنلی را تا حد زیادی تسهیل می کند.

• شرکت اطلس با استفاده از فناوری بیومتریک، احراز هویت تلفن همراه و فناوری های امنیت شبکه، راهکار های منابع انسانی بسیار کاربردی، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه را برای رفع نیازهای بخش های صنعتی از جمله سازمان ها، کارخانه ها و خطوط تولید ارائه می دهد.

• ساعات کاری چند تکه، شیفت های گردشی تایم ناهار و تعداد زیاد کارمندان با اثر انگشت آسیب دیده از جمله مشکلاتی است که این کارخانه ها با آن مواجه هستند.

• نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر وب اطلس به کارخانه ها اجازه می دهد تا به راحتی ساعات کاری چند تکه و چندتکه و گردشی را طراحی و پیاده سازی کنند.

• شیفت های کارخانجات در بسیاری از کارخانه ها شامل شیفت های شبانه و شیفت های گردشی است که به راحتی قابل تعریف و استفاده در نرم افزار حضور و غیاب اطلس هستند.

• وجود چندین سایت تولید و پراکندگی دستگاه‌های حضور و غیاب ، نرم‌افزار حضور و غیاب تحت وب اطلس را به گزینه‌ای مناسب برای کارخانجات تبدیل میکند.

• به عنوان یک راهکار جایگزین می توان قابلیت ثبت درخواست سرپرست برای کارگران را نیز ایجاد کرد که به سرپرستان اجازه می دهد به جای کارگران درخواست مرخصی و اضافه کاری ارسال کنند.

• در کارخانجات بسیاری از کارکنان به دلیل کار با ابزارهای صنعتی، اثر انگشتشان آسیب دیده است و گاها امکان ثبت اثر انگشت آنها وجود ندارد. برای رفع این مشکل دستگاه های تشخیص چهره وجود دارند که می توانند حضور و غیاب پرسنل را بدون ارتباط فیزیکی ثبت کنند

 

نرم افزار اطلس و غیاب اطلس

شرکت اطلس به منظور پشتیبانی حضور و غیاب در کارخانجات با بهره گیری از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار حضور و غیاب کارخانجات، این راهکار را به مدیران این سازمان ها ارائه داده است و بسیاری از چالش های پیش رو مدیران جهت کنترل ورود و خروج پرسنل این مراکز را میتواند برطرف کند.
نرم افزار حضور و غیاب اطلس این امکان را میدهد که کلیه شیفت های نامنظم و پیچیده که در کارخانجات استفاده میشود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان تعریف کنید. امکان ارسال و درخواست های جابجایی شیفت های کاری نیز یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار به شمار میرود. طراحی و زیبایی رابط کاربری نرم افزار حضور و غیاب اطلس یکی از قابلیت هایی است که کاربران این نرم افزار رضایت خود را نسبت به آن بارها اعلام کرده اند.

جمع آوری داده های مربوط به حضور و غیاب کارمندان کارخانجات و بررسی آن ها، فرآیندی زمان بر بوده و نیازمند یک سیستم یکپارچه است؛ در این راستا شرکت اطلس، راهکارهای کنترل تردد را متناسب با کارخانجات در سطوح امنیتی بالا و متناسب با نیاز آنها ارائه می‌دهد. یکی از این راهکارهای کاربردی نرم افزار حضور و غیاب اطلس است که تمامی اطلاعات دریافتی را در کوتاه ترین زمان و با دقتی بالا پردازش کرده و در نهایت یک گزارش جامع و دقیق را در اختیار مدیریت قرار میدهد.

نرم افزار بایواطلس

BioAtlas یک نرم افزار مبتنی بر وب برای منتقل کردن ترددها از دستگاه های حضور و غیابی به نرم افزارهای مقصد است. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار Bio Atlas مدیریت از راه دور سیستم های حضور و غیابی کارخانجات است و می توان از آن برای ثبت اطلاعات کارکنان آن و ارسال آن به دستگاه ها یا دریافت اطلاعات شخصی از یک دستگاه و انتقال آن به دستگاه دیگر استفاده کرد. نظارت برخط نرم افزار بایواطلس به واحد حراست کارخانه این امکان را می دهد تا تردد و زمان و ورد و خروج افراد به شرکت را به راحتی بررسی کند. در نرم افزار بایواطلس می توانید چندین برنامه مقصد را تعریف کرده و اطلاعات را به آنها منتقل کنید. Bio-Atlas دارای قابلیت پینگ 24 ساعته است، به این معنی که می توانید به راحتی اتصال دستگاه را بررسی کنید و در صورت عدم اتصال، مشکل را برطرف کنید.

در حوزه ورود و خروج پرسنل کارخانجات و حضور و غیاب آنها، سرعت عملکرد حرف اول را میزند. پردازش اطلاعات دستگاه های حضور و غیاب اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیریت کارخانه قرار میدهد. همچنین برای کنترل دسترسی و کنترل تردد در کارخانه ها می توانید از سیستم های متنوع شرکت غدیر بهره ببرید. سیستم های کنترل تردد سازمانی، قفل الکترونیکی، فرستنده و گیرنده RFID و قابلیتهای مختلف دیگر به سیستم کارخانجات کمک می کند تا کنترل و نظارت بر تردد کارکنان را تسهیل کند.

ارتباط مستقیم