فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

بیمارستان

راهکارهای منابع انسانی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

بی شک یکی از بزرگترین چالش های منابع انسانی در کنترل ورود و خروج در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد، که کارشناسان و متخصصین این حوزه را به فعالیت در خصوص پیدا کردن راه کاری مناسب برای کنترل ورود و خروج پرسنل با توجه به نیاز مراکز درمانی کرده است. بیمارستان مکانی است که روزانه افراد مختلفی در آن رفت و آمد دارند. نظارت و کنترل بهداشتی و امنیتی چنین مکانی به دقت خاصی نیاز دارد. همچنین رعایت بهداشت و پیشگیری از انتشار آلودگی و انتقال آن از امور کلیدی و حیاتی در بیمارستان است. همچنین این مراکز بدلیل داشتن پرسنل زیاد باید از دستگاه سخت افزاری استفاده کنند که قدرت شناسایی بالایی در تشخیص و ثبت ورود و خروج داشته باشد و دارای تمام آپشن های ورودی همچون کارت زنی، اثرانگشت و تشخیص چهره باشد. دستگاه حضور و غیاب بیمارستان ها به دلیل داشتن شیفت های چرخشی نامنظم در طول 24 ساعت نیازمند یک نرم افزار حضور و غیاب جامع و کاربردی هستند تا نیاز واقعی انها را براورده سازد و از مشکلات بوجود آمده در ثبت تردد افراد جلوگیری کنند.

قابلیت های سیستم حضور و غیاب اطلس برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

  • قابلیت محاسبه ی بهره وری 
  • قابلیت محاسبه ی نوبت کاری و حق شیفت
  • قابلیت یکپارچه سازی نرم‌افزاری و سخت افزاری
  •  قابلیت تبادل اطلاعات با انواع سامانه‌های پرسنلی، حقوق و دستمزد و مالی
  • طراحی و اجرای انواع شیفت های پیچیده و نامنظم در بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • طراحی و اجرای انواع قوانین اضافه کاری و شبکاری و تعطیل کاری
  • ایجاد ارتباط بین سامانه حضور و غیاب و مدیریت رستوران و صدور فیش
  •  قابلیت ساخت انواع قوانین پیچیده توسط راهبر سامانه
  • مدیریت کنترل تردد پرسنل بیمارستانی در شیفت های مختلف
  • قابلیت جابجایی شیفت پرسنل با نظارت مدیر مربوطه بر سامانه
  •  قابلیت درخواست مرخصی ، ماموریت جابجایی شیفت بر اساس چارت سازمانی
  • قابلیت نظارت و مشاهده انلاین کلیه تردد های پرسنل بیمارستان
  • قابلیت تفکیک کارکرد موظف فرد و قسمت اضافه کاری
  •  امکان تعریف شیفت های فرعی

نرم افزار حضور و غیاب اطلس

شرکت اطلس به منظور پشتیبانی حضور و غیاب در بیمارستان ها با بهره گیری از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار حضور و غیاب بیمارستانی خود، این راهکار را به مدیران بیمارستانها و مراکز درمانی ارائه داده است و بسیاری از چالش های پیش رو مدیران جهت کنترل ورود و خروج پرسنل این بخش را میتواند برطرف کند.
نرم افزار حضور و غیاب اطلس این امکان را میدهد که کلیه شیفت های نامنظم و پیچیده که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده میشود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان تعریف کنید. امکان ارسال و درخواست های جابجایی شیفت های کاری نیز یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار به شمار میرود. طراحی و زیبایی رابط کاربری نرم افزار حضور و غیاب اطلس یکی از قابلیت هایی است که کاربران این نرم افزار رضایت خود را نسبت به آن بارها اعلام کرده اند.

جمع آوری داده های مربوط به حضور و غیاب کارمندان بیمارستان ها و بررسی آن ها، فرآیندی زمان بر بوده و نیازمند یک سیستم یکپارچه است؛ در این راستا شرکت اطلس، راهکارهای کنترل تردد را متناسب با بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطوح امنیتی بالا و متناسب با نیاز آنها ارائه می‌دهد. یکی از این راهکارهای کاربردی نرم افزار حضور و غیاب اطلس است که تمامی اطلاعات دریافتی را در کوتاه ترین زمان و با دقتی بالا پردازش کرده و در نهایت یک گزارش جامع و دقیق را در اختیار مدیریت بیمارستان ها قرار میدهد.

نرم افزار بایواطلس

BioAtlas یک نرم افزار مبتنی بر وب برای منتقل کردن ترددها از دستگاه های حضور و غیابی به نرم افزارهای مقصد است. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار Bio Atlas مدیریت از راه دور سیستم های حضور و غیابی بیمارستان هاست و می توان از آن برای ثبت اطلاعات کارکنان بیمارستانی اعم از پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل بیمارستان و ارسال آن به دستگاه ها یا دریافت اطلاعات شخصی از یک دستگاه و انتقال آن به دستگاه دیگر استفاده کرد. نظارت برخط نرم افزار بایواطلس به واحد حراست بیمارستان این امکان را می دهد تا تردد و زمان و ورد و خروج افراد به بیمارستان را به راحتی بررسی کند. در نرم افزار بایواطلس می توانید چندین برنامه مقصد را تعریف کرده و اطلاعات را به آنها منتقل کنید. Bio-Atlas دارای قابلیت پینگ 24 ساعته است، به این معنی که می توانید به راحتی اتصال دستگاه را بررسی کنید و در صورت عدم اتصال، مشکل را برطرف کنید.

سیستم های سخت افزاری

در حوزه ورود و خروج کارکنان بیمارستان ها اعم از پزشکان و پرستاران و حضور و غیاب آنها، سرعت عملکرد حرف اول را میزند. پردازش اطلاعات دستگاه های حضور و غیاب اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیریت بیمارستان قرار میدهد. همچنین برای کنترل دسترسی و کنترل تردد در بیمارستان می توانید از سیستم های متنوع شرکت غدیر بهره ببرید. سیستم های کنترل تردد سازمانی، قفل الکترونیکی، فرستنده و گیرنده RFID و قابلیتهای مختلف دیگر به سیستم بیمارستان ها کمک می کند تا کنترل و نظارت بر امور مراکز درمانی را تسهیل کند.

هوش تجاری در مراکز درمانی و بیمارستان ها

امروزه مراکز درمانی همواره با مجموعه ای از اطلاعات مفید سر و کار دارند که نیاز به تجزیه و تحلیل و گزارش دهی مستمر می باشد بنابر این به یک ابزار تحلیلی مفید و در دسترس نیاز دارند تا بتوانند به نتایج کاربردی و سودمندی برسند هوش تجاری از ابزارهای تحلیلی در حوزه سلامت می باشد که می توان از آن برای هدایت بینش های مبتنی بر داده و بهبود مراقبت از بیمار استفاده کرد.
در واقع استفاده از هوش تجاری منجر به بهبود ایمنی، کاهش هزینه ‌ها و افزایش درآمد می شود و با توجه به اینکه مراکز مراقبت ‌های بهداشتی و درمانی در حال انتقال به دنیای داده محور هستند، هوش تجاری یا BI گزینه ‌ای مناسب برای مراقبت ‌های بهداشتی محسوب می ‌شود.

ارتباط مستقیم