فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب BioStation 3 :  برنده جایزه بهترین محصول Detektor 2022

biostation 3

دستگاه حضور و غیاب BioStation 3:  برنده جایزه بهترین محصول Detektor 2022

دستگاه حضور و غیاب BioStation 3 متعلق به شرکت سوپریمای کره جنوبی پیشرو جهانی در زمینه کنترل دسترسی و بیومتریک موفق به دریافت جایزه اول بهترین محصول در بخش شناسه و کنترل دسترسی در جایزه بین المللی Detektor 2022 (معتبرترین جایزه فناوری امنیت اروپا) شد. این دستگاه با موتور قدرتمند هوش مصنوعی و ویژگی منحصر به فرد تشخیص چهره در تلفن همراه ، راهکاری مدرن برای احراز هویت ایمن و محافظت از داده های شخصی کاربران را به بازار ارائه کرده است.

 

BIOSTATION 3

Suprema اولین بار در سال 2009 برنده جایزه Detektor شد و در مجموع 6 جایزه را تا کنون در سال جاری دریافت کرده است. در مراسم اهدای جوایز در 25 اکتبر در نمایشگاه بین المللی امنیت SKYDD 2022 در استکهلم سوئد، دستگاه BioStation 3 سوپریما به عنوان یک راهکار نوآورانه کنترل دسترسی شناخته شد که می تواند به طور قابل توجهی امنیت و راحتی کاربران را به طور چشمگیری افزایش دهد. به اذغان هیئت داوران جوایز بین المللی Detektor 2022 ، دستگاه BioStation 3 (بایواستیشن 3) با موتور قدرتمند هوش مصنوعی و چهره منحصر به فردی که در زمینه تلفن همراه توسعه داده است، راه حلی مدرن برای احراز هویت ایمن و محافظت از داده های شخصی کاربران به به ارمغان آورده است.

 

BioStation 3 روش‌های احراز هویت 100٪ بدون نیاز به تماس از جمله تشخیص چهره، کدهای QR و بارکدی، کارت‌های دسترسی موبایل و کارت‌های RFID را ارائه می‌کند که همگی برای دوران پسا کرونا ایده‌آل هستند BioStation 3  47 درصد کوچکتر از مدل های قبلی است که دارای فرمی باریک و جمع و جور شبیه گوشی های هوشمند است. نصب آن آسان است و برای هر درب یا ساختمانی از یک دفتر کاری کوچک گرفته تا یک محیط شرکتی بزرگ مناسب است. BioStation 3 همچنین مجهز به اولین پردازنده امنیتی هوش مصنوعی صنعت است که با یک واحد پردازش عصبی (NPU) تقویت شده است و بالاترین سطح عملکرد احراز هویت را به ارمغان آورده است. Suprema برای اولین بار در این حوزه، “الگوی چهره در موبایل” را معرفی کرد: روشی برای احراز هویت که به کاربران این امکان را می دهد تا الگوی احراز هویت چهره خود را بدون نیاز به ذخیره آن در پایگاه داده سازمان، روی گوشی های همراه خود ذخیره کنند.

 

biostation 3

هانچول کیم، مدیرعامل شرکت Suprema گفت: «ما بسیار مفتخریم که نوآوری‌های دستگاه BioStation 3 از طریق این جایزه در سراسر جهان شناخته شده است. ما با BioStation 3 یک راهکار استاندارد احراز هویت 100 درصدی را بدون نیاز به تماس برای دوران پسا کرونا ایجاد خواهیم کرد.

شرکت طرح و پردازش غدیر در سال 1387 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری سوپریما در ایران گردید. شرکت اطلس مفتخر است که جزو یکی از مهم ترین عرضه کنندگان این محصول در ایران می باشد. در صورت تمایل به خرید دستگاه قدرتمند BioStation 3 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم