فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

بیومتریک ها و بانک های شناسه

تاثیر بیومتریک در بهبود خدمات مالی

بیومتریک ها و بانک های شناسه جزء یکی از بهترین راه حل های پیشنهاد شده در یک گزارش جدید می باشند. که می توانند موانع را برای به دست آوردن و استفاده از شناسه (ID) کاهش دهند. و باعث جلوگیری از نقص مالی در استان نیوبرانزویک (New Brunswick) در کانادا می شوند.

اهمیت به شناسه: بانک داری بیومتریک برای سنت جان Bio-metricBanking for Saint John که توسط سرمایه وام جامعه سنت جان (Saint John Community Loan Fund) و پزشکی اطفال اجتماعی NB (NB Social Pediatrics) ایجاد شده است، از 157 نفر از افراد اهل نیوبرانزویک (New Brunswick) و در همسایگی آن از افراد در استان نوا اسکوشیا (Nova Scotia) درباره خدمات مالی و شناسه نظر سنجی کرده است. و برحسب نظرات، پایه گذاری شده است. این گزارش اظهار می کند. که الزامات شناسه می توانند موانع را کاهش دهند.که این امر منجر به بهبود نقص مالی و دسترسی به خدمات در منطقه می شود.

علاوه بر بیومتریک ها، بانک های شناسه می توانند اسناد هویت را بدون دریافت هیچ هزینه ای و به طور رایگان نگهداری کنند. این گزارش به این استان پیشنهاد می کند که دو موارد اخیر را به طور ترکیبی بپذیرد.

برحسب این گزارش، این پیشنهاد بیشتر به دلیل هزینه بالای تکنولوژی و آموزش چگونگی ساخت یک سیستم هویت بیومتریک توصیه شده است. با این وجود، درک بیومتریک ها به طور ویژه ای مساعد بوده است.

بیومتریک ها و بانک های شناسه

بیومتریک و بانک های شناسه از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

با وجود اینکه تنها یک سوم از افراد پاسخ دهنده بیان کرده اند. که در حال حاضر بیومتریک ها را به کار می برند. بیشتر از 79 درصد اعلام کرده اند که احتمالا یا شاید و یا قطعا رغبت دارند .که از اثر انگشت برای خدماتی که اکنون احتیاج به سند شناسه دارند. استفاده کنند و بیشتر از 72 درصد تا حدودی مایل هستند. که بیومتریک های عنبیه را مورد استفاده قرار دهند. از افراد سوالاتی درباره اینکه آیا بیومتریک ها می توانند راه حل مفید و موثری را در محل زندگی آنها فراهم کنند. پرسیده شده است و 79 درصد از آنها به این سوال پاسخ مثبت داده اند. که دقیقا برابر با همان تعداد افراد می باشد که بانک های شناسه را پذیرفته اند.

افراد درک یکسانی از ارزش شناسه بانک و بیومتریک داشته اند. اما مصرف کنندگان اظهار می کنند که بانک های شناسه را کمتر به کار می برند. و بیشتر از 52 درصد اعلام کرده اند که احتمالا بانک های شناسه را مورد استفاده قرار می دهند.

این گزارش به تلاش هایی که از سوی خدمات مالی ATB و خدمات جامعه خیابان بویل (ATB Financial and Boyle Street Community Services) برای شکل گیری چهار مسیر مالی (Four Directions Financial) صورت گرفته است. توجه می کند که بیومتریک ها را برای دسترسی راحت تر به خدمات مالی برای افرادی که در فقر در مراکز شهری به سر می برند. مورد استفاده قرار می دهند. نماینده سرمایه وام جامعه سنت جان (Saint John Community Loan Fund) به روزنامه محلی تلگراف- ژورنال (Telegraph-Journal) اعلام کرده است. که این ابتکار عمل باعث تحریک این مقاله شده است.

بیومتریک ها و بانک های شناسه

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم