فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

اپل تشخیص حمله بیومتریک هویت چهره را چگونه ارائه می دهد؟

تشخیص حمله بیومتریک هویت چهره اپل

برحسب گزارشات جدیدی که به دست آمده است؛ کمپانی اپل توانسته تشخیص حمله بیومتریک هویت چهره را با ارائه قوی تری در اختیار کاربران قرار دهد. در صورتی که هویت لمسی زیر نمایشگر هنوز دو سال دیگر باقی مانده تا توسط این شرکت راه اندازی شود.

کمپانی اپل توانسته است قابلیت های تشخیص جعل بیومتریک از هویت چهره خود (Face ID) را توسعه بدهد. و iMore با استناد به سند پشتیبانی اپل که آسیب پذیری را توضیح میدهد. می نویسد که در آن یک مدل سه بعدی ایجاد شده است. که شبیه به کاربر ثبت نام شده می باشد و ممکن است این توانایی را داشته باشند. تا از طریق شناسه چهره (Face ID) احراز هویت کند.

تشخیص جعل تقویت شده در به روز رسانی های امنیتی iOS 15 و iPadOS 15 قابل اجرا میباشد. و این قابلیت را دارد تا در تمام دستگاه هایی که هویت چهره (Face ID) را اجرا می کنند، اعمال شود.

بلاخره آیفون از بیومتریک های زیر نمایشگر برخوردار می شود… 

اپل تشخیص حمله بیومتریک هویت چهره را چگونه ارائه می دهد؟

تشخیص حمله بیومتریک هویت چهره از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

برحسب گفته های کارمند داخلی اپل (AppleInsider)، با وجود اینکه فقط چند روز باقی مانده . تا آیفون 13 وارد بازار شود، پیش بینی مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) که ناظر iEverything می باشد. این است که بیومتریک های اثر انگشت هویت لمسی زیر نمایشگر در دستگاه هایی که در سال 2023 راه اندازی میشوند. قابل اجرا می باشند.

مینگ چی کو این گونه اظهار می کند که آیفون تاشو بعد از یک سال تاخیر، هنوز وارد بازار نشده . و انتظار می رود که زمان طولانی تری برای عرضه این محصول به بازار در نظر گرفته بشود .که این مورد می تواند تاثیرات منفی روی فروش آیفون در سال های 2022 و 2023 بگذارد.

مینگ چی کو در ماه ژوئن توصیه کرده که هویت لمسی (Touch ID) در صفحه نمایش آیفون 14 قابل اجرا باشد. اگرچه حق ثبت اختراع دوربین برای جمع آوری اطلاعات بیومتریک های هویت چهره (Face ID) و یا هویت لمسی (Touch ID) در ماه جولای به این کمپانی داده شده. این تحلیلگر همچنین این گونه پیش بینی کرده؛ که آیفون هایی که در سال 2023 وارد بازار می شوند. از هویت چهره زیر نمایشگر برخوردار خواهند بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم