فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

راه حل هویت مسافر آمادئوس و گروه هواپیمایی لوفت هانزا

گروه هواپیمایی جهانی لوفت هانزا (Lufthansa) اخیرا توانسته است راه حل هویت مسافر آمادئوس برای سفری ایمن (Amadeus’ Traveler ID for Safe Travel) را برای ایجاد بررسی های کارت سلامت دیجیتالی در سیستم های خود به کار ببرد.

مسافران با استفاده از تکنولوژی آمادئوس (Amadeus) می توانند تقریبا 2000 پرواز در هفته را از مناطق ایمن شنگن انجام دهند. و کارکنان هواپیمایی لوفت هانزا (Lufthansa) همچنین با استفاده از این فن آوری و برنامه همراه فرودگاه آمادئوس (Amadeus Airport Companion App) می توانند؛ مستندات سلامتی مسافران را بررسی کنند.

تکنولوژی خلاقانه تاییدیه سلامت

از لحاظ فنی، راه حل هویت مسافر برای سفری ایمن (the Traveler ID for Safe Travel) این قابلیت را دارد که بتواند کدهای QR را از مجوزهای سلامت دیجیتالی مانند برنامه گواهی نامه دیجیتالی ویروس کرونای اتحادیه اروپا EU DCC (the European Union Digital COVID Certificate) را پردازش کند.

این مورد به مسافران کمک می کند تا بتوانند مدارکی که به واکسیناسیون آنها مربوط می شوند را اثبات کنند. و یا نتایج آزمایشاتی که برای سفر مورد نیاز است را در حین مرحله بررسی تلفن همراه اسکن کنند.

کریستین وارنک که معاون زیست بوم سفر ایمن (Safe Travel Ecosystem) در آمادئوس می باشد، این گونه اظهار می کند که “این تکنولوژی خلاقانه تاییدیه سلامت به شما کمک می کند تا بتوانید سفری راحت و ایمن را تجربه کنید.”

راه حل هویت مسافر برای سفری ایمن

راه حل هویت مسافر از چه مزایایی برخوردار می باشد؟

به عنوان قسمتی از شراکت لوفت هانزا (Lufthansa)، آمادئوس همچنین اظهار می کند. که راه حل هویت مسافر برای سفری ایمن (the Traveler ID for Safe Travel) اکنون به طور کامل با کمپانی خدمات آزمایش پزشکی آلمان و سنتوژن (Centogene) که شریک لوفت هانزا (Lufthansa) می باشد، ادغام شده است.

این امر به مسافرانی که تست های کرونای خود را توسط سنتوژن (Centogene) ثبت کرده اند، این امکان را می دهد. تا بتوانند کد QR را هنگام بررسی با استفاده از برنامه شرکت هواپیمایی، اسکن کنند. و نتایج را فورا از طریق آمادئوس (Amadeus) به دست آورند.

وارنک همچنین می گوید “اکوسیستم سفر ایمن (Safe Travel Ecosystem) این امکان را به ما می دهد. تا بتوانیم بی درنگ با مشتریان و شرکای خود مانند لوفت هانزا (Lufthansa) و سنتوژن (Centogene) همکاری کنیم. تا بتوانیم اصطکاک را از سفرهای آنها حذف کنیم. و سفری ایمن را برای آنها فراهم کنیم.”

به علاوه، کارکنان فرودگاه لوفت هانزا (Lufthansa) همچنین می توانند برنامه همراه فرودگاه (the Airport Companion App) را نیز در اختیار داشته باشند. تا با استفاده از آن بتوانند کارت پرواز مسافران را از طریق آی پد (iPad) اسکن کنند.

راه حل هویت مسافر آمادئوس برای سفری ایمن (Amadeus’ Traveler ID for Safe Travel) همچنین با گذرنامه سلامت دیجیتالی IBM (IBM’s Digital Health Pass) نیز ادغام می شود. و اکنون مورد استفاده یازده شرکت هواپیمایی قرار گرفته است. که در ماه های آینده تعداد بیشتری به لیست افزوده خواهند شد.

تکنولوژی خلاقانه تاییدیه سلامت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم