فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

تشخیص شخصیت نوری

چگونگی تشخیص شخصیت نوری FaceTec

به روزرسانی جدید و مهم سکوی امنیت بیومتریک غلبه شده بر اطلاعات تکنولوژی چهره FaceTec همراه با تشخیص شخصیت نوری (OCR) برای شناسه های عکس، بارکد و اسکن تراشه NFC آشکار شده است.

نسخه جدید SDK 9.4 سرور تکنولوژی چهره FaceTec و SDK های قطعه 3.9 مگابایتی توانسته اندY قابلیت های تکنولوژی بیومتریک چهره را همراه با حمایت از قالب های بارکد برجسته شامل PDF417 و کدهای QR توسعه دهند.

همچنین از تشخیص شخصیت (OCR) برای اسناد شناسه عکس که در برگیرنده اسنادی می باشند. که زبان آنها عربی است و اسکن NFC برای پاسپورت های بیومتریک پشتیبانی می کنند. این به روزرسانی همچنین در برگیرنده داشبورد جلسه کاربر همراه با زمینه هایی برای تشخیص شخصیت نوری (OCR)، بارکد و ورودی NFC، ضبط اتوماتیک اسناد شناسه که برحسب گفته های تکنولوژی چهره (FaceTec)، در حال حاضر سریع تر و هوشمندتر عمل می کند .و ثبات و سازگاری بهبود یافته در سراسر اسکن چهره سه بعدی (the 3D FaceScan) و مراحل اسکن شناسه (ID Scan) می باشد.

تشخیص شخصیت نوری

تشخیص شخصیت نوری (OCR) از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

یادداشت های انتشار سرور SDK همچنین از زبان سیریلیک پشتیبانی می کنند. و 26 الگوی جدید تشخیص شخصیت نوری (OCR) را در اوایل این ماه مورد حمایت قرار داده اند.

تمام مشتریان و شرکای تکنولوژی چهره (FaceTec) این قابلیت را دارند. تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به طور رایگان بتوانند. این ویژگی های جدید را در اختیار داشته باشند.

کوین آلن توسی که مدیر عامل تکنولوژی چهره (FaceTec) می باشد. این گونه اظهار می کند. که با ظاهر شدن اسناد شناسایی دیجیتالی و گواهی نامه های رانندگی تلفن همراه (mDLs). در آینده نزدیک همه افراد این اختیار را خواهند داشت که دستگاه های تلفن همراه خود را به عنوان شناسه های رسمی خود به کار ببرند. و در صورتی که، البته ما خواهان این راحتی هستیم اما اگر بخواهیم این مراحل را با امنیت کامل ایجاد کنیمY باید مطمئن شویم که تنها شخص قانونی این قابلیت را دارد تا بتواند شناسه دیجیتالی را با احراز هویت آنها به عنوان کاربر انسانی شایسته در اختیار داشته باشد. نسخه 9.4 به طور کامل با کمک تیم پیشرفته با استعداد و خلاق ما ایجاد شده است. که می تواند تجربه بسیار خوبی را در این مرز هویت دیجیتالی نوین در اختیار کاربران قرار دهد.

تکنولوژی چهره (FaceTec) اخیرا مباحثی را درباره اهمیت به کارگیری بیومتریک ها نه تنها برای احراز هویت دستگاه ها بلکه برای افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند، مطرح کرده است.

تشخیص شخصیت نوری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم