فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI)

ویژگی سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI)

شرکت کنندگان در آخرین رویداد اتحادیه صنعت امنیت، این طور شنیده اند که بیومتریک های FBI دیگر یک مرکز خرید منقرض شده را پر نمی کنند و درخواست ها دیگر برای اینکه بررسی شوند، نیازی به ماه ها زمان ندارند اما اثر انگشت بدون تماس که اکنون آژانس از آن استفاده می کند، می تواند به عنوان چالشی برای سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI) باقی بماند.

گری استراوپ (Gary Stroupe) که مدیر بخش خدمات اطلاعات عدالت جنایی FBI (CJIS) و بخش خدمات بیومتریک می باشد.توانسته است بیانیه ای در هویت SIA (SIA Identity) و هیئت مشاوره فن آوری بیومتریک مجموعه webinar (IBTAB) را همراه با آژانس های مشتری ارائه دهد. گری استراوپ، رهبر عملیاتی برای انتقال FBI از  IAFIS به NGI خود می باشد و درباره پیشرفت ها و توسعه هایی که انجام شده است و همچنین تلاش جدید فروشندگان که توسط FBI راه اندازی شده، گفتگو کرده است.

FBI از لحظه ای که مجبور شده است تا یک مرکز خرید خالی را اجاره کند. و آن را با قفسه های داده های اثر انگشت پر کند. مشتاق شده است تا قابلیت های بیومتریک های خود را افزایش دهد.

راه اندازی NGI این امکان را به آژانس داده است تا بتواند عملکرد بیومتریک خود را مقیاس بندی کند. و نتایج به موقعی را فراهم کند و همچنین باعث توسعه روش هایی که فراتر از اثر انگشت به کار برده است نیز می شود.

CJIS’ NGI توانسته است به بیشتر از 18000 آژانس اجرای قانون و همچنین 17000 سازمان عدالت غیر جنایی کمک کند. و اکنون تقریبا از 140 میلیون شناسه اثر انگشت برخوردار است. تقریبا نیمی از آنها متعلق به سیستم عدالت جنایی هستند. و باقی آنها مربوط به کاربردهای مدنی شامل بررسی سوابق می باشند.

سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI) سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI)[/caption]

سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI) چه فوایدی به همراه دارد؟

گری استراوپ این گونه اظهار می کند که این سیستم تا این لحظه در سال جاری، توانسته است بیشتر از 35 میلیون بررسی های اثر انگشت را انجام دهد. که برابر با 117000 بررسی اثر انگشت در روز می باشد. که میزان آن به طور قابل ملاحظه ای نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است.

میانگین زمان برای پاسخ به درخواست در بیومتریک های مطابقت برای اداره پلیس، برابر با چهار و نیم دقیقه و برای بررسی های مدنی، تقریبا دو برابر بیشتر می باشد. نتایج چاپ نهفته و جزئی معمولا در کمتر از 30 دقیقه معلوم می شود. برحسب گفته های گری استراوپ، یکی از فواید اصلی NGI این است که از دقت مطابقت بیشتری برای چاپ های پنهان برخوردار می باشد.

با وجود اینکه سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI) از شیوه های بیومتریک جدیدتری شامل تشخیص عنبیه برخوردار می باشد.گری استراوپ این گونه اظهار می کند که چاپ کف دست تقریبا 30 درصد از تمام چاپ های پنهانی که در صحنه های جرم جمع آوری شده اند را شامل می شود. و همچنین همراه با گذر از IAFIS به روش ها افزوده می شود. NGI اکنون توانسته است تقریبا 24 میلیون بیومتریک چاپ کف دست را ثبت کند.

دیگر فواید سیستم شناسایی نسل بعدی

روش تشخیص عنبیه از دقت بالایی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک شیوه تحقیقی، دارای پتانسیل بالایی نیز می باشد. که امکان دارد زمانی که NGI بتواند 20 تا 30 میلیون الگو را به دست آورد، قابل مشاهده باشد. گری استراوپ همچنین علاقه و اشتیاق CJIS به بیومتریک های بدون تماس را پذیرفته است. اما این گونه اظهار کرده که اثر انگشت بدون تماس در این مرحله نمی تواند از دقت بسیار بالایی برخوردار باشد. استراوپ همچنین افزوده که بازرسی هایی که توسط FBI انجام شده است نشان می دهد که کوچک ترین بی دقتی ممکن است منجر به تعداد زیادی از دست رفته شود.

در حین دوره پرسش که منجر به نتیجه گیری وبینار شده است. گری استراوپ این گونه اظهار می کند که هنوز برای بیان تاثیر ممنوعیت های محلی در تلاش های FBI برای به اشتراک گذاری بیومتریک های خود بسیار زود می باشد.

سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI)
سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI)
 

برنامه اشتغال جدید

بعد از شروع همه گیری، CJIS توانسته است قابلیت نوینی را برای برپایی ملاقات با فروشندگان برای شناسایی نیازهای حال و آینده و هدایت ابتکار راه اندازی کند.

CJIS توانسته است از مارس سال 2020، تقریبا با 140 کمپانی همکاری داشته باشد. که در مجموع برابر با 185 جلسه توجیهی می باشد. هر یک از این جلسات دارای تقریبا 20 شرکت کننده می باشد که گری استراوپ آن را به عنوان یک گفتگوی حقیقی بیان می کند.

استراوپ همچنین از اینکه جامعه فروشندگان بیومتریک تلاش می کنند. تا تعصب و جانبداری در الگوریتم های تشخیص چهره را کاهش دهند. و یا حتی حذف کنند، قدردانی کرده است.

ابتکار عمل و نوآوری بیومتریک های وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا در بخش May این مجموعه بیان شده است.

اثر انگشت بدون تماس که اکنون آژانس از آن استفاده می کند، می تواند به عنوان چالشی برای سیستم شناسایی نسل بعدی (NGI) باقی بماند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم