فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

سیستم های بیومتریک چهره

خلبانان بندری اسپانیایی چگونه سیستم های بیومتریک چهره را به کار می برند؟

بندر ویگو در اسپانیا بار دیگر مکان ردیابی و کنترل تکنولوژی می باشد. این بار، گروهی از فروشندگان که با دولت مشارکت دارند، سیستم های بیومتریک چهره را برای اینکه دسترسی افراد به امکانات نظارت شود، گسترش داده اند. در این مطلب درباره نظارت بر تشخیص چهره نیز صحبت خواهیم کرد.

مطابق با انتشار منطقه ای PortsEurope، دو سیستم نظارتی با امکانات 5G در حال گسترش است. فروشنده مخابرات Orange Spain، با این دو سیستم سر و کار دارد.

اولین پروژه که در سال گذشته برابر با 26 میلیون یورو (30.5 میلیون دلار امروز) پیشنهاد شده است. می تواند نظارت بر دسترسی به بازار ماهی تجهیزات را با استفاده از تشخیص چهره، به طور اتوماتیک انجام دهد. اطلاعات کافی درباره دومین پروژه در دسترس نمی باشد؛ و تنها اطلاعات موجود، این است که دومین پروژه مربوط به کشتی هایی می باشد. که فاقد سرنشین هستند و می توانند نظارت دریایی را انجام دهند.

برحسب گزارشاتی که توسط Telecompaper. به دست آمده، Orange توانسته است با سازنده سخت افزار مخابراتی اریکسون (Ericsson) همکاری کند. که منجر به این شده است تا حداقل جزئی از پروژه در حال بررسی نظارت را پیاده سازی کند. هشدارها و پوشش ویدیویی افرادی که این مجوز را ندارند تا در بندر حضور داشته باشند، در زمان حقیقی برای مانیتورهای رایج نظارت کارکنان و تلفن ها به اشتراک گذاشته می شوند.

نظارت بر تشخیص چهره

سیستم های بیومتریک چهره از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

برحسب یکی از پست ای کمپانی Orange، شرکت هایی که با خلبانان تشخیص چهره سر و کار دارند شامل Orange, Gammera Nest, Optare Solutions, Cinfo و سایر کمپانی های دیگر می باشند.

در سال 2018، ویگو منطقه ای همراه با یک شبکه گسترده کم مصرف بوده است. به طور مشخص، این پروژه برحسب نظارت طولانی مدت پایه گذاری شده و تمرکز آن بر روی قایق های کوچک بوده است.

تکنولوژی های شهرهای هوشمند می توانند به عنوان مناطق در حال ظهور برای رشد بازار محسوب شوند، با وجود اینکه نگرانی هایی درباره نظارت بر تشخیص چهره وجود دارند که به صورت بالقوه باعث جلوگیری از پذیرش آن می شوند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم