فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

راه حل تشخیص کلاهبرداری برحسب بیومتریک های رفتاری به چه صورت می باشد؟

راه حل تشخیص کلاهبرداری برحسب بیومتریک های رفتاری به چه صورت می باشد؟

کمپانی Revelock توانسته است با CaixaBank چند ملیتی خدمات مالی اسپانیایی، همکاری کند تا راه حل نوینی برای جلوگیری از کلاهبرداری با استفاده از هوش مصنوعی برای تفسیر بیومتریک های رفتاری را فراهم کند که در حال حاضر با سکوی بانک داری آنلاین CaixaBankNow یکی شده است.

این تکنولوژی می تواند تغییراتی که در الگوهای رفتاری همیشگی مشتریان ایجاد می شود.را تشخیص دهد تا نشانه های کلاهبرداری که توسط مجرمان سایبری انجام می شود. را با صرف نظر از تکنیک حمله آنها تشخیص دهد. کاربرانی که ارتباطات آنلاین ایجاد می کنند، به صورت مداوم در مرحله ای که به طور کامل از دید آنها پنهان است. و هیچ گونه اصطکاکی نیز به وجود نمی آورد، ارزیابی می شوند.

این شرکت ها اظهار می کنند که CaixaBank و Revelock از سال 2015، توانسته اند؛ روی امنیت دیجیتالی و ابتکار عمل جلوگیری از کلاهبرداری متمرکز شوند.

بیومتریک های رفتاری

بیومتریک های رفتاری از چه مزایایی برخوردار می باشند؟

Revelock، مشارکت خود را با پارامونت (Paramount) .برای باز گرداندن تشخیص کلاهبرداری سابق و سکوی واکنش، همراه با بیومتریک های رفتاری در بانک های خاورمیانه در ماه پیش اعلام کرده است.

برحسب این اطلاعیه، CaixaBank این گونه اظهار می کند که شراکت و همکاری با استارت آپ ها برای کسب ابتکار، جزئی از استراتژی آن محسوب می شود و این بانک همچنین در سایر کاربردهای بیومتریک در بانک داری شامل دستگاه های خود پردازی که قادر هستند تا بدون اینکه نیاز به وارد کردن پین باشد. از طریق تشخیص چهره، امکان برداشت پول نقد را فراهم سازند.

این موسسه از 10 میلیون مشتری دیجیتالی در اسپانیا برخوردار می باشد. CaixaBank اشاره کرده است که این موسسه در سال 2020، توانسته است جوایزی را برای بانک داری خرده فروشی و همچنین بانک داری دیجیتالی کسب کند.

Feedzai. توانسته است در ماه آگوست، Revelock را خریداری کند. و Revelock. همچنین توانسته است تا قابلیت های خود را به یک شبکه اطلاعات مالی برای ایجاد معاملات ایمن بدون پول نقد ارائه دهد.

CaixaBank. توانسته است جوایزی را برای بانک داری خرده فروشی و همچنین بانک داری دیجیتالی کسب کند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم