فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

رشد بیومتریک ها

رشد بیومتریک ها چه تاثیری در افزایش استخدام دارد؟

رشد بیومتریک ها منجر به ایجاد انتصابات نوینی در مجموعه ای از تامین کنندگان تکنولوژی شده است.که همراه با اعضای جدید هیئت مدیره برای جومیو (Jumio) و Vsblty.دو عضو اول هیئت مشاوره والنسل (Valencell) و مشاور جدید برای iComply (من رعایت می کنم) و authID.ai  و SVP های جدید انتصاب بیومتریک های بعدی برای فروش می باشد، اعلام شده است.

جومیو (Jumio) توانسته است اعضای هیئت مدیره را همراه با تجربه IPO وارد کار کند.

جنیفر هریس (Jennifer N. Harris) که مدیر مالی سابق دارایی های Q2 (Q2 Holdings) می باشد؛ توانسته است به عنوان مدیر عامل جومیو (Jumio) وارد کار شود. تا به پشتکار و تلاش هایی که این گروه برای مقیاس نقش خود در فضای هویت دیجیتالی انجام داده است، کمک کند.

این اطلاعیه به تجربیات هریس در خرید و پیشنهادات عمومی اولیه و همچنین تجربه سه دهه در امور مالی و موقعیت های حسابداری او در کمپانی های تکنولوژی در حال توسعه اشاره می کند.

جومیو (Jumio) با سرعت زیادی در حال توسعه است. و در ماه مارس توانسته 150 میلیون دلار سرمایه گذاری کند. و دستاوردهای مهم در درآمد و فروش برای تکنولوژی بیومتریک KYC و AML در سال 2021 را گزارش کرده است. این نکات مهم تنها به حدس و گمان درباره امکان پذیری عرضه اولیه سهام جومیو (Jumio) (Jumio IPO) می پردازند. رشد بیومتریک ها در جومیو باعث پیشرفت آن شده است.

هریس این گونه اظهار می کند که من بسیار هیجان زده هستم. که توانسته ام در این لحظه میمنت برای این کمپانی به جومیو (Jumio) ملحق شوم. جومیو (Jumio) توانسته است دفترچه راهنمای تایید هویت برای KYC. تشخیص جعل، انطباق، امنیت در قسمت های بانک و سایر موارد استفاده را تغییر دهد. من بسیار سربلند شده ام که توانسته ام به گروه جومیو (Jumio) ملحق شوم زیرا آنها این توانایی را دارند؛ تا بخش را برای رو به رو شدن با چالش های بی سابقه در محیط آنلاین امروز دچار اختلال کنند.

رشد بیومتریک ها منجر به ایجاد انتصابات نوینی در مجموعه ای از تامین کنندگان تکنولوژی شده است.

 

 

رشد بیومتریک ها از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

روبرت پریج که مدیر عامل جومیو (Jumio) می باشد. این گونه اظهار می کند که تجربه و مهارت هریس در زیر ساخت های مالی و عملیاتی در کمپانی های تکنولوژی که از پیشرفت و رشد بالایی برخوردار می باشند. می تواند یکی از مهم ترین دارایی های این شرکت در آینده محسوب شود.

هیئت مشاوره پزشکی والنسل (Valencell Medical Advisory Board)

والنسل (Valencell)، اعضای موسس هیئت مشاوره پزشکی جدید خود را آشکار ساخته است. که این توانایی را دارند تا یک مسیر استراتژیک، علمی و پایه گذاری شده برحسب تجربه را برای پیشرفت تکنولوژی قابل پوشش نظارت و رشد بیومتریک های کمپانی فراهم کنند.

والنسل (Valencell) این گونه اظهار می کند که دکتر ویلیام ای. کراوس (Dr. William E. Kraus). و متیو بانت (Matthew Banet) در زمینه پوشیدنی های پزشکی و تحقیقات ترجمه ای از تخصص ویژه ای برخوردار می باشند.

کراوس (Kraus) متخصص قلب و عروق است. و همچنین استاد قلب و عروق در دانشکده پزشکی دانشگاه دوک (the Duke University School of Medicine) نیز می باشد. آخرین تحقیقاتی که او انجام داده است؛ در برگیرنده مطالعاتی درباره بیومتریک ها برای برنامه های نظارت بالینی در توان بخشی قلبی خانگی و محیط های مربوط به آن می باشد.

بانت (Banet) بعد از اینکه استارت آپ خود را سال گذشته در toSense Inc به دست آورد. توانسته است مدیر ارشد تحقیق و پیشرفت در تامین کننده تکنولوژی مراقبت های بهداشتی باکستر (Baxter) شود. بانت توانسته است دستگاه های پزشکی قابل پوشش را گسترش دهد و همچنین از تعداد زیادی اختراعات ثبت شده و در حال انتظار نیز برخوردار می باشد.

Vsblty توانسته است اعضای هیئت مدیره را افزایش دهد.

Vsblty توانسته است معاون سابق Sensormatic (سنسورماتیک) از استراتژی جهانی. متحدین و M&A امین شهیدی را به هیئت مدیره خود اضافه کند. شهیدی از 25 سال تجربه در زمینه مشاوره تغییرات و دگرگونی های دیجیتال و مهارت خرده فروشی برخوردار می باشد.و می تواند تخصص خود را در اختیار Vsblty قرار دهد.

برحسب اظهارات جی هاتون (Jay Hutton) که موسس و مدیر عامل Vsblty می باشد. شهیدی با وجود اینکه در ابتدا معاون Sensormatic (سنسورماتیک) بوده. اما از تجزیه و تحلیل خرده فروشی و برنامه امنیتی بیومتریک Vsblty پشتیبانی کرده است. این دو کمپانی توانسته اند شراکت خود را در سال 2019 شروع کنند.

من به مدت چندین سال است که با گروه Vsblty همکاری می کنم. و با استفاده از دید کامپیوتری توسعه یافته و تجزیه و تحلیل خرده فروشی و همچنین تکنولوژی امنیتی، مدت زمان طولانی است. که از رهبری صنعت VSBLTY در ارتباط با خریداران پیروی می کنم. من بی صبرانه در انتظار این هستم تا در برنامه ریزی و پیاده سازی استراتژیک Vsblty. رشد بیومتریک ها و همچنین در تداوم توسعه آنها همکاری و مشارکت داشته باشم.

 
 

فروش جدید SVP برای authID.ai

برحسب یکی از اطلاعیه های شرکت، استیون جی فازیو (Steven J. Fazio) که به عنوان نایب رئیس ارشد فروش authID.ai وارد کار شده. به دلیل اینکه این کمپانی توانسته است بیومتریک های سلفی خود را در بازارهای هدف که در برگیرنده بانک داری، تکنولوژی اطلاعات، مراقبت های بهداشتی، بیمه، سفر، بازی های آنلاین و تجارت الکترونیک می باشند را توسعه دهد.

رشد بیومتریک ها در جومیو باعث پیشرفت آن شده است.

رشد بیومتریک ها چه کاربردهایی در صنعت دارد؟

فازیو از 25 سال تجربه برخوردار می باشد. و توانسته است تکنولوژی و زیر ساخت های امنیتی را به برندهای بین المللی مشهور که شامل کمپانی های خدمات مالی می باشند، ارائه دهد.

تام تیموت (Tom Thimot) که مدیر عامل authID می باشد. این گونه اظهار نظر کرده است که ما بسیار هیجان زده و خرسند هستیم که توانسته ایم استیو را جزئی از متخصصان گروه خود قرار دهیم. که این توانایی را دارند تا رمزهای عبور را حذف کنند و می توانند خطر جعل را کاهش دهند.و همچنین قادر هستند تا راه حل های احراز هویت بیومتریک امنیتی را در اختیار مشتریان قرار دهند. من توانسته ام این موقعیت را کسب کنم تا با استیو همکاری کنم و دستاوردهای متعدد او را در طول این سال ها مشاهده کرده ام. استیو این توانایی را دارد تا ارتباط عمیقی در سراسر بخش امنیتی ایجاد کند و همین امر باعث شده است تا شهرت بی همتای او تایید شود.

Next (بعدی)، توانسته است مدیر بازاریابی سابق FPC را وارد گروه خود کند.

Ulf Ritsvall که قبلا در زمینه کارت های اثر انگشت (Fingerprint Cards) فعالیت داشته است. در حال حاضر به عنوان نایب رئیس جدید و ارشد فروش و بازاریابی کمپانی Next Biometrics (بیومتریک های بعدی) مشغول به کار شده است.

برحسب این اطلاعیه، Ritsvall (ریتسوال) از تجربه مدیریت وسیعی از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات گرفته تا صنایع بیومتریک، هم با کمپانی های تازه کار و هم با کسب و کارهای ایجاد شده، برخوردار می باشد.

MIT, Kerberos به هیئت مشاوره iComply (من رعایت می کنم) ملحق شده است.

iComply، توماس هاردجونو (Thomas Hardjono) که مدیر ارشد علم ارتباطات در موسسه تکنولوژی ماساچوست و مدیر فنی MIT Trust:Data Consortium (اعتماد MIT: کنسرسیوم داده ها) می باشد را به هیئت مشاوره این کمپانی اعلام کرده است.

هاردجونو قبلا به عنوان مدیر اجرایی MIT Kerberos Consortium (کنسرسیوم کربروس MIT) فعالیت داشته است. و مطابق با گفته های iComply، هاردجونو به عنوان یکی از وسیع ترین پروتکل های احراز هویت مستقر شده در جهان برای مدیریت هویت دیجیتالی، توانسته است. نقش مهمی را در ایجاد Kerberos (کربروس) ایفا کند.

هاردجونو این توانایی را دارد تا به استراتژی شرکت برای iComplyKYC، رشد بیومتریک ها و محصول تایید هویت کمپانی که محاسبات پیشرفته را برای عملکرد احراز هویت بیومتریک روی دستگاه به کار می برد، کمک کند.

iComply از درجه پیاده سازی بسیار وسیعی برخوردار می باشد. و داشبوردی که توسط آنها ایجاد شده است، بی نظیر می باشد. iComply همچنین از دید قوی و بسیار واضحی نیز برخوردار است. هاردجونو این گونه اظهار می کند که این جزء یکی از تکنولوژی های پایه و اساسی می باشد که بسیار مورد نیاز صنعت است. بانک های سنتی، سازمان های خصوصی و دولت ها نیاز دارند که در این مسیر قدم بگذارند و حرکت کنند. واحدهای پول دیجیتالی بانک مرکزی، ارزهای رمز نگاری شده و دارایی های غیر متمرکز (DeFi) باید تمام مواردی که iComply این توانایی را دارد تا مدیریت کند را مدیریت کنند.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم