فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

خدمات پس از فروش

 

واحد خدمات پس از فروش پس از مرحله بازاریابی و فروش، عهده دار ارائه خدمات فنی نظیر راه اندازی، تحویل، آموزش نحوه بهره برداری از محصول خریداری شده و همچنین نگهداری و مراقبت از مشتری به نحو مطلوب و با کیفیت مناسب با هدف کسب رضایت می باشد.

در این راستا و با همین رسالت واحد خدمات پس از فروش شرکت طرح و پردازش غدیر دارای کارشناسان زبده و متخصص در حوزه های نرم افزار، سخت افزار، IT، شبکه و تعمیرات دستگاه های الکترونیک می باشد که به ترتیب با توجه به توانمدی هایشان در تیم های مرکز تماس، نصب سخت افزار، استقرار و نگهداشت پروژه، توسعه و تست درخواست ها، تعمیرات دستگاه، قراردادها و ستاد مشغول به کار هستند.

تیم خدمات پس از فروش با شعار “اعتماد شما بزرگترین دستاورد ماست” ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان را سرلوحه امورخود  قرار داده است. به همین منظور فرآیند انجام امور از ارجاع تا تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان حرفه ای اجرا می گردد.

در هر دو حالت فوق کارشناس پس از بررسی وضعیت مشتری در خصوص عدم اتمام دوره پشتیبانی رایگان یا وجود قرارداد پشتیبانی فعال، مشکل مطروحه مشتری را در سریعترین زمان ممکن به صورت تماس تلفنی بررسی و اقدام به ارائه راهکار جهت رفع مشکل می نماید. در صورت عدم رفع مشکل از طریق تماس تلفنی و  نیاز به بررسی بیشتر و امکان برقراری ارتباط ریموت، مشکل به صورت غیر حضوری بررسی و مرتفع می گردد. در حالتی که مشکل به صورت ریموت برطرف نشد و یا امکان ارائه بستر ریموت وجود نداشت، مشتری  جهت اعزام  حضوری کارشناس (با نظر به تعهدات قرارداد فی مابین) هماهنگ نموده، مشکل در محل بررسی و مرتفع می گردد. در صورتی که مشتری قرارداد فعال نداشته باشد جهت ارتباط ریموت یا اعزام حضوری کارشناس به صورت موردی اقدام به اخذ هزینه می گردد.

بعضا مشتری در سامانه مورد بهره برداری خود خطایی مشاهده نموده و یا درخواست توسعه نرم افزار و یا سخت افزار مورد استفاده را دارد. پس از ارجاع موارد به این واحد با بررسی درخواست، در صورت مشهود بودن خطا و یا منطقی بودن در خواست توسعه، مورد جهت بررسی های تکمیلی و پیاده سازی به تیم فنی ارجاع می گردد. تیم فنی طبق زمانبندی مشخص ذیل قرارداد پشتیبانی و یا به صورت خدمات موردی درخواست ها را مرتفع نموده و پس از آماده سازی از طریق راه های ارتباطی( حضوری و یا غیر حضوری)  به مشتری تحویل می گردد.

در برخی پروژه های بزرگ با توجه به نیازمندی و درخواست مشتری و جهت دریافت خدمات حضوری و روزانه در محل، یک کارشناس مستقر به پروژه اختصاص می یابد.  نظیر پروژه های بانک مرکزی، بانک سپه، شرکت بهره برداری مترو تهران، شهرداری کرج و …. که کارشناس فنی شرکت در محل پروژه مستقر می باشد.

همکاران مستقر در تیم ستاد واحد خدمات پس از فروش بیشترین ارتباط و هماهنگی را با سایر واحدهای شرکت جهت پیگیری درخواست ها و مکاتبات مشتریان  دارند تا این موارد در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد.

تعمیرات

شرکت طرح و پردازش غدیر با بیش از ۳۵ سال تجربه، مفتخر است که با طراحی، تولید و ارائه سیستم های حضور و غیاب، سامانه های کنترل تردد، مدیریت رستوران، سیستم های امنیتی و احراز هویت توانسته ارتباطات موثر و موفقی با سازمان های دولتی و خصوصی ایجاد نماید. این شرکت ضمن ایجاد ارتباطات قوی با برندهای معتبر جهانی مانند سوپریما (Suprema) کره جنوبی، CMITECH  کره جنوبی، پوینت من (POINTMAN) کره جنوبی، تایمی (Timmy) چین، اکتوال (Aktuel) ترکیه و اخذ نمایندگی رسمی از آنها، اقدام به تولید دستگاه های حضور و غیاب، کنترل تردد، کنترل پارکینگ و اسکنر های کارت و اثر انگشت با برند انحصاری خود نموده است و در حال حاضر خدمات پس از فروش مربوط به تعمیرات کلیه محصولات سخت افزاری خود را عهده دار است.

در همین راستا، در صورت بروز مشکل در دستگاه و سخت افزار، تیم تعمیرات واحد خدمات پس از فروش این شرکت اقدام به تعمیر محصولات در محل شرکت می نماید. مشتری محصول را جهت بررسی و تعمیر ارسال می نماید سپس کارشناسان الکترونیک تیم تعمیرات مشکل سخت افزاری عنوان شده را بررسی و در صورت نیاز به تعمیر، اقدامات لازم را انجام داده و پس از تست های گوناگون، دستگاه را به مشتری تحویل می دهند. (دوره گارانتی و همچنین تعهدات قرارداد پشتیبانی فی مابین در هزینه تعمیر دستگاه لحاظ می گردد.)

 

نظرات

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    دستگاه حضور و غیاب تایمی 850 داریم و از نرم افزار امین استفاده میکنیم اما چند وقتی نرم افزار و باز نکردیم و پسوور د هم نداشته یا کلمهadmin بوده الان که میخواهیم نرم افزار و باز کنیم خطا میده و اینکه ظاهرا در قسمت پایین رمز ورود نوشته به سرور متصل نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم