فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار هوش تجاری

ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی در نرم افزار امین

آموزش نرم افزار مدیریت دستگاه ها و جمع آوری تردد امین

AminDBTools ← ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی

 
 

AminDBTools

AminDBTools تولزی جهت کانفیگ و تنظیمات نرم افزار امین میباشد که با نصب ستاپ آن نصب میگردد.

نرم افزار مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین
نرم افزار مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین

 

ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی در نرم افزار امین DBTools

مدیریت پایگاه داده نرم افزار در این قسمت انجام می شود ، جهت تنظیم دیتابیس از دو پایگاه داده 1.SQL Server و 2.SQLite میتوان استفاده نمود.

ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی
ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی

 

SQLServer

در صورتیکه بخواهیم از پایگاه داده SQLServer استفاده نماییم دو حالت در مقابلمان وجود دارد:

حالت اول : حالتیست که پایگاه داده ای برای استفاده در امین وجود دارد و میخواهیم نرم افزار خود را بدان متصل نماییم که در این اینصورت لازم است ، در مرحله اول از بخش انتخاب سرویس دهنده حالت دستی را انتخاب نماییم و در مرحله بعد در بخش Server Name ، SQL Name خود را وارد نماییم ، در مرحله سوم نام کاربری و کلمه عبور SQL Server خود را وارد مینماییم و تست ارتباط میگیریم و درصورت برقراری ارتباط ، پایگاه داده مورد نظر خود را از کمبو باکس مربوط به پایگاه داده انتخاب مینماییم و در آخر کلیک ذخیره تغییرات میزنیم تا موارد فوق ذخیره گردد.

حالت دوم: حالتیست که پایگاه داده ای برای نرم افزار امین موجود نباشد که در این حالت پس از انجام مرحله پنجم در قسمت ایجاد بانک اطلاعاتی اقدام به ایجاد یک پایگاه داده برای امین مینماییم. و در ادامه مراحل قبل را انجام میدهیم. درنهایت اگر نیاز به تغییر ادرس فایل پایگاه داده و لاگ داشتیم از مسیر فایل و لاگ مسیر را تغییر میدهیم.

SQLite

درصورتکه بخواهیم از پایگاه داده SQLite استفاده کنیم طبق عکس زیر مراحل 1 و 2 و 3 را طی مینماییم که در مرحله اول در واقع آدرس دیتابیس SQLite را بدان میدهیم.

ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی
ثبت مشخصات بانک اطلاعاتی
مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم