فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

ثبت تردد پرسنل

ثبت تردد پرسنل با نرم افزار حضور و غیاب اطلس

ثبت و کنترل تردد پرسنل یکی از امکانات نرم افزار حضور و غیاب جامع اطلس به حساب می آید محصولی است که قادر است کلیه نیازمندی های متقاضیان را در ارتباط با حضور و غیاب کارمندان و سایر افراد پوشش دهد. با استفاده از نرم افزار اطلس مدیران دیگر بابت محاسبات خسته ‌کننده ساعات کاری سازمان خود هیچگونه نگرانی نخواهند داشت.

در حال حاضر حقوق و مزایای کارمندان در اغلب کسب و کارها و ادارات به صورت ساعتی پرداخت می ‌شود. بر این اساس افراد به ازای ساعت هایی که مشغول به فعالیت در محل کار خود بوده اند حقوق دریافت می ‌کنند. اما سوالی که در این رابطه مطرح می ‌شود آن است؛ که به چه شکل می توان کلیه ساعت های حضور پرسنل در محل کار را به صورت جامع و منسجم مدیریت نمود؟

فهرست مطالب:

ثبت تردد پرسنل

با نرم افزار اطلس مجموعه خود را به نحوی مطلوب مدیریت کنید.

علاوه بر موضوع یکپارچگی و مدیریت دستمزد پرسنل، نظم و ترتیب هم در هر زمینه ‌ای از جمله مواردی به حساب می ‌آید. که اهمیت بسیار زیادی دارند. تصور کنید که می خواهید حضور و غیاب افراد را به صورت دستی انجام دهید. در چنین حالتی زمانی که به حضور و غیاب افراد می پردازید با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد.

مواردی همچون عدم یکپارچگی، زمان‌ بر بودن، کم بودن میزان دقت و… از جمله مشکلاتی هستند که هنگام حضور و غیاب دستی افراد پیش می‌ آید. نرم افزار حضور و غیاب اطلس این قابلیت را داراست که کلیه امور را به طور خودکار انجام داده. و مدیران را به بهترین شکل ممکن برای مدیریت مجموعه شان یاری کند.

ثبت تردد پرسنل

ثبت تردد پرسنل خود را به نرم افزار اطلس بسپارید

نرم افزار حضور و غیاب اطلس قادر است نیازهای مدیران در رابطه با ثبت تردد پرسنل و کنترل تردد پرسنل را حتی در پیچیده ترین سازمان ها خیلی راحت مرتفع سازد. مدیران با بهره گیری از این نرم افزار می توانند تردد پرسنل و میزان کارکرد کارکنان خود را با رعایت همه جزئیات تحت کنترل قرار دهند. به همین جهت شما به عنوان مدیر یک اداره یا سازمان این امکان را در اختیار خواهید داشت. که تامین نیازهای خود را با خیالی آسوده به نرم افزار اطلس بسپارید. نرم افزار حضور و غیاب اطلس از این ویژگی برخوردار است؛ که هیچ سیستمی قادر نیست نقص و اختلالی در روند مدیریت و محاسبات آن به وجود آورد. شما به کمک نرم افزار حضور و غیاب اطلس می توانید. ثبت تردد پرسنل و کنترل تردد کارکنان را به خوبی به انجام رسانید.

لازم به ذکر است نرم افزار اطلس صحیح ترین آمار و ارقام را به شکل دسته بندی شده و یکپارچه در دسترس مدیران قرار می ‌دهد. با استفاده از چنین نرم افزاری یک مدیر می تواند تنها با انجام چند کلیک تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

نرم افزار اطلس محصولی بی رقیب است

مدیران همواره در پی آنند که حضور و غیاب کارکنان خود را مدیریت کنند تا به این وسیله در پایان هر ماه قادر به ارزیابی پرسنل باشند. نرم افزار حضور و غیاب اطلس که امکانات گوناگونی از جمله ثبت تردد پرسنل را در دسترس مدیران قرار می ‌دهد بهترین گزینه برای تامین نیاز این دسته از افراد خواهد بود.

عوامل مختلفی را می ‌توان ذکر کرد که موجب شده اند نرم افزار اطلس به عنوان کامل ترین نرم افزار در بازار شناخته شود. مواردی از قبیل واسط کاربری زیبا و ساده، توسعه پذیر بودن، تطبیق پذیری با نیازمندی ‌های کاربران و انجام انواع محاسبات با دقت و سرعت بالا از جمله ویژگی ‌هایی هستند. که نرم افزار حضور و غیاب اطلس با برخورداری از آنها به جایگاه مطلوبی دست یافته است.

امکانات گوناگونی در این نرم افزار در نظر گرفته شده است که احتمالا شرکت های رقیب سال ها بعد در فکر راه اندازی چنین امکاناتی باشند. نرم افزار اطلس همه این امکانات را با خود به ارمغان آورده. و با تهیه این نرم ‌افزار می توان هر یک از آنها را متناسب با نیازها مورد استفاده قرار داد.

کنترل تردد پرسنل

نرم افزار حضور و غیاب، راهکاری بهینه جهت مدیریت سازمان

شما به عنوان یک مدیر می بایست زمان زیادی را صرف مدیریت و جمع بندی اطلاعاتی کنید که به مرخصی ها و درخواستهای پرسنل مجموعه مبنی بر مرخصی مربوط می شود. بی شک انجام چنین کاری بدون استفاده از نرم افزار حضور و غیاب اطلس برای شما بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

مدیران شرکت ‌ها و سازمان‌ ها ضمن آن که باید به مدیریت جامع مرخصی ‌های پرسنل خود توجه داشته باشند. می بایست به صورت منسجم به یک جمع بندی کلی از عملکرد پرسنل خود هم دست پیدا کرده و از این مساله آگاه باشند. که میزان فعالیت هر یک از کارکنان مجموعه شان در هر زمینه ای چقدر می باشد.

بهره مندی از وجود نرم افزار حضور و غیاب اطلس می تواند نیاز مدیران را به‌ خوبی پاسخگو باشد. اما برای آن که این موضوع به شکل واضح تری بیان شود خوب است در اینجا مثالی بزنیم. زمانی که شما مدیریت مجموعه ای را به دست می گیرید می بایست بدانید هر شخصی که در مجموعه شما مشغول به فعالیت است. چه مقدار اضافه کاری انجام داده، چند مرتبه عازم ماموریت شده و چند مرتبه مرخصی گرفته است.

راهکاری بهینه جهت مدیریت سازمان

احتمالا به دلیل آن که انجام چنین حجمی از محاسبات برای شما بسیار خسته کننده خواهد بود. تمایل دارید اقدام به وضع یکسری قوانینی کنید تا به این وسیله نظمی به اوضاع نابسامان موجود بدهید. نتیجه آن که شما برای ارائه پاسخی مطلوب به چنین نیازهایی احتیاج به استفاده از نرم افزاری دارید که بتواند امکانات گسترده ای را در اختیارتان قرار دهد. نرم افزار حضور و غیاب  اطلس همان چیزی است که برای تامین احتیاجات خود به آن نیاز خواهید داشت.

نرم افزار اطلس که از آن تحت عنوان جامع ترین نرم افزار حضور و غیاب ‌یاد می شود تمامی محاسبات مورد نیاز مدیران را به طور خودکار انجام می دهد. به این ترتیب شما تنها با انجام چند کلیک ساده و صرف مدت زمانی کوتاه می توانید نتایج مورد نظر خود را خیلی راحت مشاهده کنید. این نرم افزار با امکانات خوبی که در زمینه های گوناگون نظیر ثبت تردد پرسنل به مدیران ارائه می ‌دهد نگرانی ‌های آنها در رابطه با هر گونه محاسبات یا بایگانی و ذخیره کردن اطلاعات را از بین می ‌برد.

ویژگی ‌های خاص نرم افزار اطلس

نرم افزار حضور و غیاب اطلس از یکسری ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار است. که استفاده از آن را برای کاربران دارای مزیت می سازد. ویژگی ‌های خاصی که در این نرم افزار به چشم می خورد شامل موارد زیر می شود:

  • نرم افزار اطلس قادر است اطلاعات افراد و هر گونه تغییر مرتبط با آنها را به صورت هوشمند محاسبه کند.
  • محیط کاربری نرم افزار اطلس جذاب و دلنشین بوده و کار با آن ساده و آسان است.
  • با استفاده از این نرم افزار می توان میزان کارکردها و دستمزدها را در پایان هر ماه محاسبه کرد.
  • موتور محاسباتی به وسیله وب سرویس ها با اطلس اصلی در ارتباط است.
  • هنگامی که هیچ استفاده ای از منابع صورت نمی گیرد ( در شب ) کارکردها به صورت خودکار محاسبه می ‌شوند.
  • نرم افزار اطلس می تواند مرخصی ها را مدیریت و بودجه بندی کرده. و تمامی مرخصی هایی را که قابل پرداخت یا غیرقابل پرداخت هستند محاسبه کند.
  • به کمک نرم افزار حضور و غیاب اطلس می ‌توان اطلاعات بخش های گوناگون سازمان را جدا کرده و به صورت مجزا مدیریت نمود.
  • نرم افزار حضور و غیاب اطلس در کلیه آزمون های امنیتی به موفقیت دست یافته؛و توانسته است درجه امنیتی بسیار بالا را از آن خود کند.

مواردی که ذکر شد تنها چند نمونه از ویژگی‌ های خاصی است که در نرم افزار اطلس مشاهده می شود. چنانچه شما به هر دلیل از جمله کنترل و ثبت تردد پرسنل نیازمند استفاده از یک نرم افزار قوی و قابل اطمینان هستید پیشنهاد می شود نرم افزار حضور و غیاب اطلس را برای مدیریت مجموعه خود مورد استفاده قرار دهید.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم