فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور

احراز هویت فاقد کلمه عبور Liminal و Ping Identity

کمپانی های Liminal و Ping Identity. اخیرا نظر سنجی هایی را به صورت جداگانه انجام داده اند، که این نظر سنجی ها توانسته اند روندهای در حال ظهور که با ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور و پذیرفته شدن آنها در سراسر جهان مربوط می باشند را برجسته کنند.

نتایج به دست آمده در نظر سنجی که توسط Liminal انجام شده، نشان داده است. که یک چهارم جمعیت از اینکه بخواهند احراز هویت بیومتریک را مورد استفاده قرار دهند.مطمئن نیستند و دچار تردید می باشند زیرا آنها درباره حریم خصوصی خود نگران هستند.

نیک هلند (Nick Holland) که مدیر تحقیقات شرکت Liminal می باشد. در یکی از پست های وبلاگ در وب سایت این کمپانی، نوشته است. که این شک و تردید مربوط به تعدادی از مراحل مختلف می باشد.

نیک هلند معتقد است که نتایج به دست آمده در نظر سنجی که توسط Liminal انجام شده. نشان می دهد که اکثریت وسیعی از مردم مایل نیستند تا مولد کلمه عبور را به کار ببرند. افراد بیشتر سعی می کنند از رمز عبورهایی استفاده کنند که بتوانند آن را به راحتی به خاطر بسپارند که ذاتا روشی ایمن نمی باشد.

نیک هلند این گونه نوشته است که تعدادی از جمعیت برای دور زدن موضوع، احراز هویت دو عاملی (2FA) را به کار می برند. اما این امر منجر به افزایش اصطکاک اضافی و ایجاد ناراحتی می شود.

ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور
ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور

 

راه حل های ایمن فاقد کلمه عبور

بر این اساس، بیومتریک ها می توانند راه حل بسیار خوبی را برای ارائه راه حل های ایمن فاقد کلمه عبور فراهم کنند. که دارای اصطکاک نمی باشد و مورد پسند کاربران قرار خواهد گرفت. اما مردم نیاز دارند تا درباره خطرات و همچنین فواید این تکنولوژی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نیک هلند درباره این موضوعات با دکتر مارگارت کانینگهام (Dr. Margaret Cunningham) که دانشمند تحقیقات اصلی در Forcepoint می باشد. در بخشی از مجموعه Thesis Webinar (پایان نامه Webinar) بحث کرده است.

در حین Webinar، کانینگهام این گونه اظهار کرده است که کاربرانی که تصور می کنند. نمی توانند کنترل زیادی روی زندگی دیجیتالی خود داشته باشند. بیشتر رغبت دارند تا درباره اشکال جایگزین امنیت شامل بیومتریک ها، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این طور به نظر می رسد که نظر سنجی اخیری که توسط Liminal انجام شده. این روند را پذیرفته است و نشان می دهد سه چهارم افرادی که از اپل استفاده می کنند. ممکن است بیومتریک های دستگاه بومی را به کار ببرند. و می توانند با استفاده از گزینه “پیگیری نکنید” (Do Not Track) در اپلیکیشن های شخص ثالث زمانی که از آنها درخواست می شود، کنترل را انجام دهند.

ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

برحسب یافته های جدیدی که به دست آمده، نیک هلند توصیه کرده است. که اگر بخواهیم بیومتریک ها را به عنوان یک تکنولوژی مورد اعتماد به مردم معرفی کنیم. نیاز داریم تا این کار را به طور تدریجی و مرحله به مرحله انجام دهیم.

به عبارت دیگر، سازمان ها باید با روشی صحیح، به طور واضح و بدون اصطلاحات اصطلاحی بیان کنند. که اطلاعات کاربر در کجا، با چه کسی و به چه دلیلی به اشتراک گذاشته می شوند.

کانینگهام در webinar به این مورد اشاره کرده است که اگر مایل هستید تکنولوژی شما مورد اعتماد مردم قرار بگیرد. باید از عملکردی برخوردار باشید تا اعتماد آنها را جلب کنید.

اگر مایل هستید که 85 درصد از انواع مختلف بیومتریک ها مورد تایید مردم قرار بگیرند. باید بتوانید اطلاعات جامعی را در اختیار آنها قرار دهید به نحوی که برای همه قابل درک باشد.

ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور
ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور
Ping Identity رفتار راحتی را نشان می دهد.

با وجود اینکه این امر نشان دهنده برخی از نگرانی های کاربران در نظر سنجی Liminal می باشد.نظر سنجی مصرف کننده Ping Identity (Ping Identity Consumer Survey) توانسته است؛ تصویر زیباتری از بیومتریک ها، ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور و راه حل های هویت دیجیتالی را فراهم کند.

در واقع، اطلاعات جدید می توانند راحتی را تقریبا به طور دقیق در همان سطح اولویت به عنوان حریم خصوصی در طول فرآیند پردازش خدمات قرار دهند. برای فراهم کردن گزارش جدید، تقریبا از 3400 مصرف کننده از ایالات متحده آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه و استرالیا نظر سنجی انجام شده است.

از بین این افراد، 77 درصد از آنها اظهار کرده اند که به دلایل مختلف دیگر حساب کاربری آنلاین ایجاد نمی کنند. که شامل درخواست اطلاعات شخصی زیاد (44 درصد)، که وارد کردن اطلاعات نیاز به زمان زیادی دارد (33 درصد) و بسیاری از مراحل ایمن (29 درصد) می باشد.

هویت دیجیتالی

از لحاظ امنیت کلمه عبور و احراز هویت، 58 درصد از افراد اظهار کرده اند که با مفهوم هویت دیجیتالی که می توانند. اطلاعات شخصی را به طور ایمن در گوشی هوشمند نگهداری کنند، مشکلی ندارند.

تقریبا نیمی از افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند. اظهار داشته اند که ترجیحا مایل هستند تا به جای استفاده از پین های سنتی و قدیمی و همچنین رمزهای عبور، از ابزارهای احراز هویت فاقد کلمه عبور استفاده کنند. در صورتی که 44 درصد از افراد اقرار کرده اند که روش های رمز عبور ضعیفی را مورد استفاده قرار داده اند.

همراه با گزینه های بیشتری نسبت به همیشه با توجه به امنیت کاربر، با این وجود صبر مصرف کننده در حال کاهش می باشد. متن این گزارش بیان می کند که زمانی که صحبت از اطلاعات افراد می شود. آنها دیگر مایل نیستند تا تجربیات خسته کننده آنلاین را تحمل کنند.

برای اینکه این اهمیت حفظ شود، برندها باید تلاش کنند تا بتوانند تجربیات دیجیتالی و روش های امنیتی را توسعه دهند تا از وفاداری و همچنین امنیت طولانی مدت مشتریان خود مطمئن شوند.

58 درصد از افراد اظهار کرده اند که با مفهوم هویت دیجیتالی که می توانند اطلاعات شخصی را به طور ایمن در گوشی هوشمند نگهداری کنند، مشکلی ندارند.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم