فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

مکانیزم امنیتی دستگاه حضور و غیاب بسیار مهم است. بررسی وضعیت تردد افراد یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در نظر گرفته شود اما نیاز است که اطلاعات ثبت شده با امنیت بالایی باشد. یک نکته مهم اینکه معمولاً سیستم های بیومتریک باید دارای الگوریتم های ثبت اطلاعات باشند. خرید دستگاه حضور و غیاب راه و رسم خود را دارد که به شما خواهیم گفت!

مطالب گفته شده در این مقاله:

انتخاب دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت

در صورتی که قصد خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت دارید. دستگاه حضور و غیاب کارتی انتخاب بسیار خوبی است. این دستگاه کاربری بسیار آسانی دارد و با محیط های کارگاهی نیز سازگار است. دقت کنید که شما هزینه کمی بابت خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی می پردازید پس مسائلی مانند گم شدن و یا فراموشی کارت یک امر عادی میباشد. از سوی دیگر یک مشکلی که شاید سیستم حضور و غیاب کارتی برای شما ایجاد کند، سوء استفاده از کارت است مثلاً اینکه کارت توسط شخص دیگری به ثبت برسد پس حواستان جمع باشد.

در صورتی که از دستگاه بیومتریک استفاده کنید این مشکلات دیده نخواهد شد. این مدل از دستگاه ها گرانتر و به نسبت پیچیده تر از سیستم حضور و غیاب کارتی هستند.

معمولاً دستگاه حضور و غیاب بیومتریک دارای بخشی برای شناسایی و ثبت تردد است که به واسطه انگشت یا چهره صورت می گیرد.

اگر قصد شما خرید دستگاه حضور و غیاب بیومتریک است باید به سرعت پردازش و شناسایی دقت داشته باشید و تردد را ثبت کنید. اگر در یک شرکت تعداد پرسنل زیاد باشد زمان ورود و خروج به دقت بررسی خواهد شد.

ظرفیت دستگاه حضور و غیاب

در خرید دستگاه حضور و غیاب پیشنهاد ما محصولی است که از نظر ظرفیت قابل قبول باشد. معمولاً دستگاه هایی که به صورت بیومتریک طراحی شده اند دارای دو حافظه هستند. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها بوده و حفاظت دیگر نیز از اثر انگشت یا چهره نگهداری می کند. اگر تعداد پرسنل بیشتر باشد یعنی ترددها بیشتر است و در نهایت حافظه دستگاه سریعاً پر می شود.

در بیشتر دستگاه های حضور و غیاب در صورتی که حافظه دستگاه پر شود، ترددهای جدید جایگزین موارد قدیمی می شوند. در زمان خرید دستگاه حضور غیاب باید به تعداد پرسنل دقت شده و حافظه جایگزین انتخاب شود.

همانطور که اشاره شد دستگاه دارای یک حافظه دیگر است که برای نگهداری اثر انگشت گزینه خوبی است و یا نمونه چهره کارکنان را مشخص می کند. نیاز است که حافظه این بخش نیز بررسی شود.

پورت ارتباطی دستگاه حضور و غیاب

حقیقت این است که خرید دستگاه های حضور و غیاب بدون در نظر گرفتن پورت ارتباطی اثربخش نخواهد بود. معمولاً نوع ارتباطی که برای سیستم حضور و غیاب در نظر گرفته می شود به صورت پورت سریال، مودم، شبکه سیمی، پورت یو اس بی و شبکه بی سیم به همراه رابط اکسترنال تخلیه است. همینطور دستگاه باید از اینترنت مخصوص نیز استفاده نماید. باید بررسی کنید که استفاده از کدام یک برای شما آسانتر است.

نوع باتری دستگاه حضور و غیاب

دقت داشته باشید که باتری به کار رفته برای دستگاه های حضور و غیاب بسیار مهم است. در زمان قطع برق، می بایست از باطری باطری برای تامین برق مورد نظر استفاده کرد. بنابراین باید بررسی کنید که آیا در زمان قطعی برق نیاز به مبرم به دستگاه دارید یا خیر؟ اگر پاسخ بله است باید باطری مناسبی انتخاب شود. مدل و مشخصات باطری را بررسی کنید و این رویکرد را در نظر داشته باشید که برای چه مدتی دستگاه توسط باطری روشن نگه داشته می شود. این موضوع اهمیت زیادی در دستگاه دارد.

خرید دستگاه حضور و غیاب با تنظیمات وابسته به کامپیوتر

به طور کلی دستگاه حضور و غیاب به واسطه نوع تنظیماتی که دارد به دو دسته تقسیم می شود. روش اول تنظیم از طریق منوهای روی سیستم حضور و غیاب است. این منو به طور کلی به شکلی طراحی شده است که بتوانید از روی دستگاه هر برنامه ای که مورد نظر شما است را بررسی کنید. گام دوم اتصال از طریق به یک کامپیوتر است که به نوبه خود سطح پیشرفته تری دارد. پیش از خرید دستگاه های حضور و غیاب باید بررسی کنید که دستگاه به چه صورت تنظیم می شود. اگر نیاز به عملیات انگشت نگاری با دقت بالا دارید باید تنظیمات از طریق اتصال به کامپیوتر را در نظر داشته باشید.

نرم افزار دستگاه بسیار مهم است!

یکی از موضوعاتی که در خرید دستگاه مخصوص حضور و غیاب کمتر به آن پرداخت می شود، نرم افزاری است که برای حضور و غیاب اجرا می شود. بسیار مهم است که نرم افزار را بررسی کنید. در واقع باید به آپشن های نرم افزار دقت کنید تا بر اساس سطح نیاز شما سنجیده شود. باید این بررسی صورت بگیرد که آیا نرم افزار می تواند به سایر نرم افزارهای شرکتی ارتباط بگیرد یا نه. از سوی دیگر نیاز است که ارتباط بین نرم افزار انتخاب شده با سیستم های حقوق و دستمزد را ارزیابی کنید. نیاز است که فرمت خروجی نرم افزار حضور و غیاب بررسی شود این مورد برای سیستم حقوق و دستمزد اهمیت زیادی دارد.

خرید دستگاه حضور و غیاب با صفحه نمایش رنگی

اگر به ظاهر دستگاه اهمیت می دهید، پیشنهاد ما دستگاه با صفحه نمایش رنگی است. معمولاً نوع نوشتاری اعداد و نشانه ها روی این سبک از صفحه نمایش جذاب تر است از سوی دیگر دستگاه در اندازه های بزرگ و کوچک طراحی می شود و هر طرح بر اساس موقعیت دستگاه مشخص می شود. در هر صورت دستگاهی که خریداری می کنید باید از نظر سطح ظاهری کیفیت بالایی داشته باشد.

خرید دستگاه حضور و غیاب با خدمات پس از فروش

کسانی که قصد خرید سیستم حضور و غیاب دارند باید به خدمات پس از فروش دقت داشته باشند همینطور نیاز است که نحوه پشتیبانی نیز مدنظر قرار بگیرد. قیمت دستگاه های حضور و غیاب بر اساس مدل، سبک، آپشن، نوع نرم افزار، حافظه و … دسته بندی های مختلفی دارند. برخی از مدل های کارتی بسیار ارزان هستند و برخی که به صورت بیومتریک طراحی شده اند بسیار گرانتر هستند.

الگوریتم شناسایی چهره با ماسک یکی از موضوعاتی است که در ایام کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و بسیار مهم است که بتوانید دستگاهی خریداری کنید که بدون تماس بتواند تردد افراد را بررسی کند.

مکانیزم امنیتی سیستم حضور و غیاب بسیار مهم است. اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد بررسی وضعیت تردد افراد یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در نظر گرفته شود اما نیاز است که اطلاعات ثبت شده با امنیت بالایی باشد. یک نکته مهم اینکه معمولاً سیستم های بیومتریک باید دارای الگوریتم های ثبت اطلاعات باشند. در بهترین شرایط شما می بایست دستگاهی خریداری کنید که دارای نرم افزار مبتنی بر وب باشد. از یاد نبرید که ظاهر جذاب و کاربرپسند دستگاه بسیار مهم است و باید کنترل دسترسی و گیت های کنترل تردد نیز به درستی صورت بگیرد. از سوی دیگر ردیابی و مکان یابی برای دستگاه اهمیت زیادی دارد.

خرید دستگاه حضور و غیاب با نازلترین قیمت

بابت یک دستگاه حضور و غیاب حرفه ای نیاز به پرداخت هزینه زیادی ندارید. کافیست روش های خرید بدون واسطه را در نظر داشته باشید. از یاد نبرید که ما در فضای فروش بدون واسطه، هیچ هزینه اضافی در نظر نخواهیم گرفت. همینطور یک نکته مهم دیگر را مدنظر قرار دهید که معمولاً دستگاه هایی که حافظه بیشتری دارند قیمت نسبتاً بالاتری را شامل می شوند پس چه خوب است دستگاهی خریداری کنید که هم از نظر حافظه مناسب باشد و هم قیمت خوبی داشته باشد. هوشمندانه خرید کنید و لذت ببرید. نوآوری فراموش نشود!

دستگاه حضور و غیاب
نظرات

‫7 دیدگاه ها

    1. سلام وقت بخیر
      بله، باتوجه به نرم افزار حضور و غیاب انتخابی شما انواع گزارش ها در اختیار شما قرار می گیرد و امکان گزارش گیری فراهم می باشد.

    1. سلام وقت بخیر
      بروزرسانی دستگاه ها در شرکت طرح و پردازش غدیر انجام می شود، همچنین بروزرسانی نرم افزار باتوجه به نوع قرارداد شما حضوری یا به صورت ریموت انجام می شود.

    1. سلام وقت بخیر
      خیر، متفات است.تشخیص چهره با استفاده از الگوریتم چهره انجام می شود یعنی بر اساس اسکن تک تک اجزاء صورت، اما دستگاه تشخیص عنبیه فقط بر اساس عنبیه ی چشم، افراد را شناسایی می کند.

  1. دستگاهای تشخیص چهره واقعا پیشرفت کردن! سری های اولشون خیلی ضعیف بودن اما الان ریش و سبیل، عینک و حتی ماسک هم میشناسن حتی در تاریکی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم