فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اطلس

نرم افزار حضور غیاب آنلاین اطلس، سیستمی است که تمام ویژگی های مورد نیاز هر سازمان و شرکتی را برآورده می سازد. مشکلات سازمان ها در زمینه حضور و غیاب با تمام ویژگی های طراحی شده در اپلیکیشن موبایل و وب رفع خواهد شد. برخی مشکلات و نیازهای سازمان ها و شرکت ها می تواند ردیابی پرسنل، کنترل و مدیریت ورود و خروج کارمندان و بهینه سازی کارایی نیروی کار باشد.

مدیران با کمک اطلس می توانند شیفت های پیچیده و ردیابی درست ساعت کارکرد پرسنل را مدیریت کنند. مدیریت و کنترل کردن زمان حضور و غیاب پرسنل، جمع آوری داده ها را ساده می کند. زمانی که مدیران بخواهند عملیات را به حداقل برسانند و کنترل غیبت ها و تاخیرها و… را در دست بگیرند، می توانند از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اطلس استفاده کنند. با این نرم افزار می توان یکپارچگی را حفظ کرده و مطلع شد چه کسی اکنون در دسترس است.

گزارشات و تایم شیت در نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضوروغیاب آنلاین اطلس گزارشات را با استفاده از داده های واقعی در اختیار مدیران قرار می دهد. به سادگی می توان به فرمت های مختلف گزارشات از جمله pdf و اکسل دسترسی داشت. قوانین و مقرراتی که در ابتدای ثبت نام تعریف می کنید به صورت خودکار اعمال می شوند. مجوز ها می توانند به سرعت و به سادگی توسط مدیر فعال شوند. همچنین گزارشات فوری را می توان براساس گزارش عملکرد روزانه کارمندان تولید کرد.

مدیریت مرخصی ها

اطلس یک پورتال ساده و قابل فهم را برای درخواست ها و مدیریت مرخصی ها دراختیار کاربران قرار می دهد. دیگر نیازی به کاغذ نیست و وقفه های طولانی مدت ایجاد نمی شود. داده های مربوط به درخواست های کاربران نگهداری می شوند تا به راحتی بتوان به کارمندان توانمند دسترسی پیدا کرد. کاربران می توانند به آسانی در هر مکان و زمانی بر روی کار خود برنامه ریزی و نظارت داشته باشند.

گزارشات مرخصی ها میزان استفاده و باقیمانده مرخصی های کاربران و گروه ها را نشان می دهد. در صورت تقاضا، هر زمان که نیاز باشد گزارش به صورت یک تصویر کلی نمایش داده می شود. درخواست ها و برنامه های مرخصی را می توان به صورت تقویمی مشاهده نمود. این نرم افزار انواع مرخصی ها را پشتیبانی می کند و جزئیات مرخصی مانند وضعیت مرخصی را نشان می دهد. مدیران می توانند زمان معلق بودن درخواست ها را ببینند. همچنین برای مشاهده سابقه و وضعیت هر کارمند روی نام او کلیک کنند.

برنامه ریزی پیشرفته در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

برنامه ریزی بخش مهمی از راه حل حضور و غیاب برای ثبت سوابق تردد کاربران می باشد. ویژگی برنامه ریزی بیشتر برای صنایعی به کار می رود که در دسترس بودن کارمندان بسیار مهم و حیاتی باشد. همچنین برای صنایعی که نیروی کار چرخشی با وظایف گوناگون دارند هم کاربردی می باشد. به طور دقیق می توان مدت زمان ساعات کاری، ساعات استراحت و ساعات اضافه کاری را برای تمام کارمندان با استفاده از داده های زمانی گرفته شده محاسبه کرد. می توان برای کارمندان متفاوت برنامه های مختلفی تعریف کرد. همچنین این دسته بندی برای تعریف برنامه می تواند بر اساس دپارتمان ها، لوکیشن ها یا حتی شغل ها به صورت روزانه باشد. می توان برنامه ها را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا یکساله تنطیم کرد. در ضمن می توان شیفت های مختلف را در روز با تعداد قوانین دلخواه تعریف کرد.

مدیریت اضافه کاری در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

با استفاده از تعریف دقیق قوانین در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اطلس می توان احتمال اشتباه در محاسبه اضافه کاری ها، ساعت و دستمزد ها را کاهش داد. این نرم افزار از تمامی قوانین اضافه کاری کشورها، مناطق و محل ها پشتیبانی می کند. می توان سیاست های مختلف اضافه کاری را به کاربران یا شیفت ها تخصیص داد.

گزارش دهنده

درستی و قابل اعتماد بودن سیستم حقوق و دستمزد در واقع قلب سیستم حضور و غیاب می باشد. کسب و کارها با پرداخت حقوق مربوط به زمان صرف شده برای  کار پول بیشتری را می توانند ذخیره کنند. کارمندان متوجه می شوند که در ازای کار انجام شده به طور عادلانه حقوق دریافت می کنند. مسئولیت مدیریت زمان کارکنان با خودشان می باشد. به راحتی می توان با انتخاب یکی از فرمت ها مانند اکسل یا csv گزارش حقوق و دستمزد را دریافت نمود.

گزارشات می توانند بر اساس نیاز سازمان ها و شرکت ها سفارشی شوند. اطلس می تواند گزارشات خاص تری برای سازمان هایی که به دنبال اطلاعات عمیق تری از کارمندان خود هستند، ارائه دهد. اطلس این امکان را فراهم می کند تا در هر زمان و مکانی، برنامه ریزی و گزارش تهیه کنید.

کاربران می توانند طیف گسترده ای از پارامترهای گزارشات شامل تاریخ، کارمندان منفرد، بخش ها و مراکز هزینه را انتخاب کنند. با اختصاص مجوزهای مختلف، پس از تنظیم گزارش ها، می توان آنها را اجرا، مشاهده و به طور خودکار برای بخش های مختلف و مدیران خط ارسال کرد. همه ی گزارشات را می توان بر روی صفحه مشاهده و در قالب های اکسل، pdf و text دریافت کرد یا از صفحه پیش نمایش برای گیرندگان ارسال کرد. یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۲ نشان داد که در سال، حدود ۹۷ دقیقه به دلیل تاخیر کارمندان از دست می رود.

تولید کننده قوانین زمان کاری

به راحتی می توان قوانین ساده یا پیچیده و متعدد را در سراسر کسب و کار مدیریت کرد. اگر تنظیمات یا قوانین خاصی در نرم افزار تعریف نشده باشد، می توانید خودتان آن را ایجاد کنید و بر اساس آن محاسبات را انجام دهید. مدیر می تواند سیاست های مختلف زمان، شیفت، هفته و اضافه کاری را ایجاد کند و آن را در گروه های مختلف کارمندان به طور جداگانه اعمال کند.

مدیریت تعطیلات

در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اطلس می توان تعطیلات را تعریف کرد و متناسب با مشخصات کارمندان یا سبک کار تخصیص داد. دیگر صفحه های گسترده و درخواست های کاغذی وجود ندارد.

محاسبه حقوق و دستمزد

نرم افزار اطلس داده های دقیق زمان را برای دریافت حقوق و دستمزد ارائه می دهد. و اطمینان حاصل می کند که کارمندان حقوق مناسب دریافت می کنند.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اطلس موبایل

اطلس دارای نسخه آزمایشی ۱۴ روزه است. این امکان را به کاربران می دهد تا امکانات بیشتری از آن را مشاهده کنند، سپس اشتراک تهیه کنند. با استفاده از هر مرورگر و تلفن همراهی می توان به اپلیکیشن اطلس دسترسی داشت.

برنامه اطلس موبایل در تلفن های همراه قابل نصب است. موبایل اطلس اندروید و ios شامل ردیابی با استفاده از GPS است و به کارمندان اجازه می دهد تا زمان ورود خود را ثبت کنند. آنها همچنین می توانند درخواست های مرخصی را ارسال کنند، جدول های زمانی تأیید شده و داشبورد خود را مشاهده کنند

دسترسی تایم شیت

کارمندان می توانند اطلاعات زمانی ورود و خروج، غیبت ها و… را در برنامه تلفن همراه مشاهده کنند و انواع درخواست های مرخصی و سفرهای تجاری خود را ثبت کنند. کارمندان به برنامه ها و تغییرات شیفت در زمان واقعی دسترسی دارند

داشبورد و گزارشات

مدیران می توانند به گزارشات روزانه و هفتگی مربوط به پرسنل، درباره ی داده های زمانی حضور و غیاب دسترسی داشته باشند. بررسی و پاسخگویی به درخواست های مرخصی و سایر موارد با اطلس موبایل بسیار راحت تر است. مدیران می توانند انواع مختلف داشبورد و گزارش ها را بر اساس داده های زمانی نیرو های کار مشاهده کنند.

مراحل تایید درخواست

مدیران می توانند درخواست های خود را در هر کجا، هر زمان و پس از بررسی مرخصی یا غیبت و سفرهای کاری، تأیید یا رد کنند. این بخش این امکان را به مدیریت می دهد تا به صورت ماهانه و به صورت جداگانه به گزارش های مربوط به ورود و خروج کارمندان دسترسی داشته و آنها را مشاهده کنند.

نوتیفیکیشن

نیازی نیست که به طور منظم برنامه را چک کنید. تمام وقایع مهم از طریق نوتیفیکیشن اطلاع رسانی می شوند.

لوکیشن

ردیابی حضور کارمندان با موبایل یک کار دلهره آور است، به همین منظور می توان جزئیات لوکیشن را به زمان اضافه کرد. مدیران می توانند محل کارمند خود را دقیقاً بشناسند و ردیابی کنند که منجر به استفاده موثر از وقت می شود. 

با تعیین یک محدوده جغرافیایی به کارمندان اجازه می دهید که فقط در مکان های تنظیم شده ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. اطلس موبایل اطلاعات موقعیت جغرافیایی را از تمام ساعت ها و اعلام حضورها در تلفن همراه ضبط می کند که قادر به مشاهده این داده ها در پروفایل ها و گزارش های کارمندان است.

برای احراز هویت اطلاعات کارمندان، می توان از آنها خواست تا هنگام ثبت ورود و خروج از خود عکس بگیرند. با اینکار از حضور زدن دوستان و محاسبه اشتباه حقوق خودداری گردد.

بلوتوث

تنها هدف استفاده از بلوتوث انتشار سیگنال برای اطلاع از وجود دستگاه های تلفن همراه نزدیک و عدم اتصال به دستگاه های دیگر یا سرقت اطلاعات آن است. بجای استفاده از دستگاه های گران قیمت بیومتریک حضور و غیاب، می توان از ترکیب تلفن های همراه و دستگاه های بلوتوثی برای ثبت ساعت استفاده کرد. استفاده از این روش برای شرکت هایی می باشد که هدف آنها راه حل های مقرون به صرفه و پیشرفته است که بتوانند در فضاهای بزرگ استفاده کنند.

کارمندان دورکار در دوران ویروس کرونا

اطلس می تواند کارهای بیشتری نسبت به پیگیری زمان کارمندان انجام دهد. ثبت زمان حضور کارمندان در هنگام نگرانی از ویروس کرونا یا هر مسئله دیگری که می تواند عملکرد را مختل کند، آسان می کند.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب اطلس موبایل اختلال در فعالیت های کاری خود را به حداقل برسانید. می توان برای کارمندان از درخواست دورکاری استفاده کرد. همچنین می توان لوکیشن هر شخص را به محل کار آنها در منزل تغییر داد. اطلس موبایل ردیابی زمان حضور و غیاب کارمندان را آسان می کند. کارمندان با هر دستگاهی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. این بدان معناست که آنها می توانند از طریق تلفن، تبلت یا لپ تاپ وارد اپ شوند.

اطلس برای برنامه های پیچیده

اطلس به راحتی پیچیده ترین برنامه های تیمی را کنترل می کند. مدیران یا برنامه ریزها به سرعت برنامه های مبتنی بر تقاضا را جمع آوری و منتشر می کنند. برنامه ریزان و مدیران شیفت ها را ایجاد و تعیین می کنند، سپس درخواست های کارمندان را تأیید یا اصلاح می کنند تا تقاضای مشاغل، بودجه، قانون کار و ترجیحات کارمندان را برآورده کنند. محدودیت های برنامه مجموعه را از نقض محدودیت های اضافه کاری، محدودیت های طول شیفت و قانون شکنی محافظت می کند.

تخلف کارکنان

با اطلاع فوری به مدیران و کارمندان هنگام تغییر برنامه، خطاهای برنامه را کاهش داده و حضور را بهبود ببخشید. مدیران وقتی مجبور نیستند زمان حضور و غیاب کارمندان تلفن همراه را کنترل کنند، از تأثیر پذیری بیشتری برخوردار می شوند. اگر کارمندی خارج از محدوده ورود و خروج خود را ثبت کند، سیستم هشدار می دهد.

پوشش شیفت

وقتی سردرگمی شیفتی وجود داشته باشد، خطر کمبود نیرو وجود دارد. به دلیل کمبود تیم های پشتیبانی خارج از سایت، خطر از دست دادن مشتری را نداشته باشید. هیچ چیزی به اندازه مدت طولانی انتظار برای خدمات مشتری به کسب وکار آسیب نمی رساند. گپ های پوشش شیفت برای کارمندانی که مجبورند لقی را از بین ببرند بسیار سخت می باشد. نمایندگان خدمات می دانند که با هر دقیقه انتظار در صف، انتظار تلفنی یا گفتگوی زنده، ناامیدی مشتری شدت می یابد.

نرم افزار حضور و غیاب اطلس برای کسب و کارهایی طراحی شده که دارای سرور می باشند. اما در صورتی که کسب و کاری سرور ندارد یا هزینه برای تهیه ی آن نمی خواهد صرف کند می تواند از نرم افزار ابری تایمزی استفاده کند. اپلیکیشن موبایل تایمزی ابری بوده و باعث کاهش هزینه های شما می گردد. 

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم