فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

ردیاب های تناسب اندام مچ دست

ردیاب های تناسب اندام مچ دست از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

کمپانی ووپ (Whoop)، ردیاب های تناسب اندام مچ دست و نرم افزار تجزیه و تحلیل را تولید کرده است .که از طریق تشخیص دهنده های بیومتریک داخلی، تبدیل به لباس شده است. این خبر با گذشت هفته ها بعد از اینکه استارت آپ توانسته بود تا 200 میلیون دلار در سرمایه گذاری مجموعه F که توسط SoftBank Vision Fund 2. مدیریت می شود را جمع آوری کند، به انتشار رسیده است. ارزش جدیدترین دور کمپانی ووپ (Whoop) برابر با 3.6 میلیارد دلار می باشد.

پوشاک هایی شامل ساق پوش ها، لوازم ورزشی بوکس، سوتین های ورزشی، شورت ها و تاپ های فشرده سازی، این قابلیت را دارند تا بتوانند بر روی نیم تنه، ساق پا و کمر کاربران را بخوانند. Intimates Collection همراه با دست بندها و شورت های بوکس می باشد. محدوده قیمت ها از 54 دلار تا 109 دلار می باشد. مطابق با گفته های Front Office Sports، ممکن است که به دلیل اشتیاق کمپانی اپل (Apple) برای نظارت، لباس هایی تولید شوند اما قراردادی بسته نشود.

این محصولات از سنسورهایی برخوردار می باشند که می توانند تعدادی از سیگنال های بیومتریک را دریافت کنند. که این سیگنال ها شامل اکسی متر نبض، سنسور دمای پوست و همچنین لباسی که به اصطلاح در برگیرنده مانیتور سلامتی است؛ که این توانایی را دارد تا این نشانگرها و همچنین ضربان قلب و تنفس را دنبال کند، می باشند.

 

ردیاب های تناسب اندام مچ دست

 

ردیاب های تناسب اندام مچ دست توسط چه کمپانی هایی پشتیبانی می شوند؟

کمپانی های اپل و فیس بوک، نقش مهمی را در این بخش از بازار ایفا می کنند. اگر قصد دارید در ووپ (Whoop) که در برگیرنده یک سکوی مربی گری می باشد عضو شوید. برای تجزیه و تحلیل اتوماتیک خوانش های بیومتریک، لازم است 18 دلار در ماه پرداخت کنید.
این خط جدید در صورتی قابل اجرا می باشد. که این کمپانی بتواند بودجه های پیشرفته R&D برای تکنولوژی پوشیدنی که توسط منابع مالی سرمایه گذاری جدید پرداخت می شوند را پیاده سازی کند. مدیران اجرایی این کمپانی، این گونه اظهار می کنند، که قصد دارند تا به بازارهای جدید راه پیدا کنند و در جستجوی خرید می باشند.
یکی از شراکت های اخیری که در کمپانی ووپ (Whoop) صورت گرفته است، در برگیرنده معامله ای بوده است که در فصل بهار با CrossFit امضا شده است.

توسط این معامله، دست بند بیومتریک کمپانی ووپ (Whoop) جزء یکی از پوشیدنی های رسمی این ورزش محسوب می شود.

مطابق با گفته های کمپانی ووپ (Whoop)، شرکت های دیگری که همچنین در این امکانات مشارکت داشته اند شامل IVP, Cavu Ventures, Thursday Ventures, GP Bullhound, Accomplice, NextView Ventures and Animal Capital می باشند. این کمپانی تا این لحظه توانسته است، 400 میلیون دلار جمع آوری کند. کمپانی ووپ (Whoop)، ردیاب های تناسب اندام مچ دست و نرم افزار تجزیه و تحلیل را تولید کرده است.

نظرات

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم