فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

انتقال تردد در سیستم اطلس حضور و غیاب

انتقال تردد در سیستم اطلس 

در نرم افزار حضور و غیاب اطلس از این فرم باید با دقت و ظرافت خاصی استفاده کرد چون ممکن است استفاده ناصحیح از این فرم باعث بروز مشکل در تردد پرسنل و محاسبه اضافه کاری و تاخیر پرسنل گردد.

استفاده کنندگان از این فرم باید بدانند که این فرم جهت سهولت کار مشتریان طراحی گردیده است و عواقب ناشی از استفاده ناصحیح از این فرم متوجه خود آن ها می باشد.
موقعی از این فرم استفاده می کنیم که بخواهیم تردد پرسنل را به جلو یا عقب منتقل کنیم.

کنترل ترددها
کنترل ترددها در نرم افزار حضور و غیاب اطلس

1-  ابتدا باید نام دستگاه مورد نظر را مشخص کنیم توجه کنید که می توان یکی از دستگاه ها را انتخاب کرد یا همه دستگاه ها را انتخاب کرد.

سپس باید ساعت و تاریخ یک روز خاص را انتخاب کنیم. اگر ساعت مربوط به همان روز باشد آن گاه باید گزینه های از تاریخ و تا تاریخ مربوط به همان روز باشند.

2- بعد از این که دستگاه و ساعت را مشخص کردیم گزینه عادی را انتخاب می کنیم دقت داشته باشید که با انتخاب این گزینه عمل انتقال تردد برای تمام پرسنل انجام می شود این گزینه را بهتر است زمانی انتخاب کنیم که شیفت کاری تمام شده است و تمام پرسنل از محل کار خود خارج گشته اند و برای تمام پرسنل خروج ثبت شده باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

3- سپس باید مقدار روز و ساعت و دقیقه ای که لازم است تردد به عقب و یا جلو منتقل شود را مشخص کنیم.

4- می توانیم انتقال تردد را در زمان شیفت کاری انجام دهیم ولی باید این کار را با استفاده از سطر و یا شناسه انجام دهیم، به طوری که باید سطر و یا شناسه آخرین فردی که از درب تردد می نماید را مشخص کنیم.

5- در نهایت بر روی دکمه انتقال تردد کلیک می کنیم.

انتقال ترددها
انتقال ترددها  در نرم افزار حضور  غیاب اطلس

نکته: بهترین زمان برای انتقال ترددها موقعی است که شیفت کاری به اتمام رسیده باشد و تمام کارکنان از محل کار خارج شده باشند.سپس این کار را انجام داد.

قبل از استفاده از این فرم باید یک نسخه پشتیبان از دیتابیس تهیه کنیم تا در صورت بروز مشکل آن را بازیابی کنیم.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم