فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

حضور و غیاب

بهترین اتوماسیون حضور و غیاب

سیستم یکپارچه، سامانه حضور و غیاب یا اتوماسیون حضور و غیاب راهکاری عالی و کاربردی برای ثبت حضور و غیاب و تردد کارکنان در یک سازمان می باشد. اتوماسیون حضور و غیاب دارای مزایای بسیاری است که بسته به نوع سازمان متفاوت است. در این مقاله به بررسی اتوماسیون حضور غیاب میپردازیم.

اتوماسیون حضور و غیاب چیست ؟

سابقا، جابجایی کارکنان سازمان های مختلف به صورت دستی و غیرخودکار ثبت می شد. در این شرایط کلیه اطلاعات به دست آمده در پایان هر ماه جمع آوری و با استفاده از این اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان محاسبه می شد. این فرآیند که سال ها راه حل اصلی بسیاری از سازمان ها و شرکت ها بود، مشکلات زیادی را برای مدیران ایجاد میکرد.

از جمله این معضلات می توان به مشکلاتی مانند شمارش اشتباه، حضوری زدن کارکنان بجای همدیگر، زمان بر بودن فرآیند محاسبه و ثبت اطلاعات، از دست رفتن اطلاعات مربوط به ورود و خروج پرسنل و … اشاره کرد. مدیران همواره با این مشکلات دست و پنجه نرم میکردند تا اینکه سیستم و اتوماسیون حضور غیاب جدید و مدرن وارد بازار شد.

حتما بخوانید: بهترین برند دستگاه حضور غیاب

ویژگی اتوماسیون حضور و غیاب

اخیرا که استفاده از دستگاه های حضور و غیاب در ادارات و سازمان ها رشد زیادی داشته است، دیگر مشکلات و مسائل ذکر شده دیده نمی شود و روال ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به تردد پرسنل به کمک این دستگاه ها به خوبی انجام شده است. اتصال دستگاه های حضور و غیاب به سیستم حسابداری سازمان ها ، کار مدیریت را تا حد زیادی آسان کرده و امکان محاسبه سریع حقوق و دستمزد را برای همه اعضای سازمان فراهم کرد. با استفاده از اتوماسیون حضور و غیاب سازمانی، ورود و خروج کارمندان به دقت کنترل می شود و هیچ تقلب یا خطایی در این زمینه رخ نمی دهد.

مزایا و معایب سیستم اتوماسیون حضور و غیاب اداری

اتوماسیون حضور و غیاب از دستگاه های حضور و غیاب برای ثبت ورود و خروج کارمندان با استفاده از فناوری های مختلف مانند دستگاه حضور و غیاب کارتی، رمز عبوری، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده می کند. دستگاه های حضور و غیاب کاربردها و عملکردهای متفاوتی دارند که در نهایت باعث شده است تا محصولات حضور و غیاب با قیمت های متفاوتی به فروش برسد.

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد هنگام خرید سامانه اتوماسیون حضور و غیاب سازمانی با آن مواجه می شوند این است که آیا با استفاده از سیستم حضور و غیاب می توان به نتایج مطلوب دست یافت؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت بله. اگر بتوانید برای کسب و کار و فعالیت های خود دستگاه حضور و غیاب مناسبی را انتخاب و خریداری کنید، از مزایای مختلفی برخوردار خواهید شد.

اتوماسیون حضور و غیاب اداری

با استفاده از اتوماسیون حضور و غیاب اداری ، می توان به نحو بهتری اطلاعات مربوط به کار کارکنان را نگهداری و پشتیبانی کرده و به سرعت بازیابی نمود و احتمال کلاهبرداری و دستکاری در ساعات ورود و خروج کارمندان را به صفر رساند. همچنین به لطف این دستگاه ها در زمان صرفه جویی می شود و محاسبه زمان کار پرسنل و حقوق و دستمزد آنها بسیار راحت تر و دقیق تر می شود. به هر حال، اتوماسیون حضور و غیاب به مدیران این امکان را می دهد که گزارش عملکرد کارکنان خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشند.

دستگاه حضور و غیاب برند سوپریما یکی از گزینه های مناسب در اتوماسیون اداری می باشد. استفاده از اتوماسیون حضور و غیاب اداری یا سیستم حضور و غیاب و کنترل تردد سازمانی امری حیاتی در سازمان های بزرگ و کوچک محسوب می شود.

حتما بخوانید: بهترین دستگاه حضور و غیاب

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید و راه اندازی اتوماسیون اداری برای حضور و غیاب سازمانتان را دارید، همین حالا از طریق شرکت طرح و پردازش غدیراین کار را انجام دهید. کارشناسان فروش ما در شرکت طرح و پردازش غدیر آماده خدمت رسانی به کاربران عزیز هستند و تمامی سوالات و ابهامات شما را در مورد خرید دستگاه حضور و غیاب برطرف خواهند کرد. شما می توانید با استفاده از روش های ارتباطی درج شده سایت با پشتیبانی شرکت غدیر تماس بگیرید و فرآیند خرید اتوماسیون حضور و غیاب سازمانی را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری دنبال کنید.

اهمیت اتوماسیون حضور غیاب

تمامی ادارات و سازمان هایی که تعداد کارکنان زیادی دارند و امکان ثبت دستی اطلاعات مربوط به ورود و خروج کاربران وجود ندارد باید با استفاده از اتوماسیون اداری خوب و موثر برای گزارش ساعات کاری مشکلات خود را در این زمینه برطرف کنند.

در حال حاضر اتوماسیون حضور و غیاب اداری یکی از الزاماتی است که در ادارات و سازمان های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. اتوماسیون اداری به شما این امکان را می دهد که ساعات ورود و خروج کارکنان را به طور دقیق محاسبه کنید و در نتیجه کار و برنامه های سازمان را به نحو بهتری پیش ببرید. اگر شما به عنوان مدیر و سرپرست یک مجموعه اداری یا سازمانی تعداد زیادی کارمند دارید و می خواهید بهترین بازده کاری را داشته باشید، اتوماسیون حضور و غیاب سازمانی تا حد زیادی کار شما را تسهیل می کند و هزینه های اضافی شما را کاهش می دهد.

به طور کلی، مهم ترین مزایای سیستم مدیریت حضور و غیاب یکپارچه، صرفه جویی در هزینه و زمان، دسترسی آسان و سریع به سوابق کارکنان، جلوگیری از تقلب ورود و خروج ، توانایی ایجاد و پیاده سازی گزارش های کاربردی و در نهایت افزایش کارایی سازمان میشود.

برای انتخاب کاربردی ترین اتوماسیون حضور و غیاب مختص کسب و کار خود با کارشناسان شرکت غدیر تماس بگیرید. شرکت طرح و پردازش غدیر نماینده انحصاری برندهای سوپریمای کره جنوبی در ایران بوده و محصولات خود را در تمامی شهرهای ایران عرضه می کند. با انتخاب این مجموعه می توانید پروژه های اتوماسیون حضور غیاب اداری را از صفر تا صد خریداری، نصب و مدیریت کنید.

حتما بخوانید: دستگاه حضور و غیاب BioStation 3

اتوماسیون اداری حضور و غیاب چیست؟

به معنای سیستم حضور و غیاب کارکنان است که در آن اطلاعات ورود و خروج کارکنان به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار ثبت می شود. با اتوماسیون حضور و غیاب آنلاین، نیازی به استفاده از دستگاه حضور و غیاب سخت افزاری نیست.

سوالات متداول

در زیر به برخی از سوالات متداول در مورد اتوماسیون اداری خواهیم پرداخت:

در اتوماسیون حضور و غیاب آنلاین آیا استفاده از دستگاه حضور و غیاب ساعت زنی ضروری است؟

خیر، در صورت استفاده از سیستم اتوماسیون اداری آنلاین، نیازی به تهیه و استفاده از دستگاه حضور و غیاب نیست.

امکان تقلب کارکنان در سیستم اتوماسیون حضور و غیاب آنلاین وجود دارد؟

امنیت این سیستم به نوع عملکرد و آموزش کاربران بستگی دارد. اگر استانداردهای لازم رعایت شود، تقلب در اتوماسیون حضور غیاب کارکنان تقریبا غیرممکن است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم