فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

کمپانی هویت دیجیتالی

Techsign چگونه تبدیل به یک کمپانی هویت دیجیتالی ارزشمند شده است؟

کمپانی Techsign توانسته است منابع مالی را از شراکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز Techmine ایمن کند. که برحسب گفته های این شرکت، منجر به این شده است. تا آن را به ارزشمندترین کمپانی هویت دیجیتالی در منطقه EMEA با 8.5 میلیون دلار تبدیل کند.

این اولین کمپانی Techsign مستقر در ترکیه می باشد. که توانسته است احراز هویت شناسه سر به سر و همچنین خدمات دیجیتالی برای شناخت بیشتر مشتریان (KYC) همراه با مجموعه ای از راه حل ها که برحسب بیومتریک های تاثیر گذار و پروتکل FIDO و همچنین سند هویت و بررسی های بیومتریک سلفی را فراهم کند. این کمپانی این گونه اظهار می کند. که توانسته است بیشتر از یک میلیون تاییدیه کاربر را در ماه برای مشتریانی با مشخصات بالا شامل ING Bank, Coca Cola و BNP Paribas انجام دهد.

Techsign اشاره کرده است: که این سرمایه گذاری نشان دهنده افزایش اهمیت احراز هویت آنلاین، KYC و کنترل پول شویی (AML) می باشد. این کمپانی توانسته است در نیمه اول سال 2021، رکوردی را کسب کند که قدرت و توانایی شرکت را در این زمینه ها نشان می دهد.

 

کمپانی هویت دیجیتالی

کمپانی هویت دیجیتالی

Abdullah Kip که موسس و مدیر عامل کمپانی Techsign می باشد. این گونه اظهار نظر می کند که نیاز به تایید هویت در فضای دیجیتالی، بیشتر از آنچه انتظار می رود افزایش یافته است. و به ما این توانایی را می دهد تا دست آوردهایی را کسب کنیم. که باعث افتخار این کمپانی می شوند. و همچنین به ما هدف و قدرت بیشتری برای تداوم ابتکار و نوآوری ارائه می دهد. هدف ما این است که مطمئن شویم تا دسترسی دیجیتالی ایمنی را برای تمام افراد مشغول به کار، مطالعه، یادگیری، معاشرت و سرگرمی آنلاین تنها با یک کلیک برای تایید را فراهم کرده ایم. ما توانسته ایم با موفقیت تبدیل به یک تامین کننده خدمات برتر در ترکیه شویم. اکنون زمان آن رسیده است که این دست آورد را در اروپا تکرار کنیم.

کمپانی هویت دیجیتالی Techsign از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

کمپانی هویت دیجیتالی Techsign همچنین توانسته است سکوی Prove ID KYC خود را در ماه آوریل راه اندازی کند. و اعضای تیم این شرکت نسبت به سال گذشته، دو برابر شده اند.DPA ترکیه توانسته است دستورالعمل بیومتریک ها را منتشر کند.Lexology گزارش کرده که قدرت حفاظت از اطلاعات شخصی این کشور منجر به این شده است. تا دستورالعملی را درباره پردازش داده های بیومتریک، منتشر کند تا بتواند نیازهای مجاز و قانونی کسب و کارها را برای گسترش بیومتریک ها، برطرف کند.

این دستورالعمل نشان می دهد که بیومتریک ها برحسب اولویت قضایی در کشور و GDPR  اروپا پایه گذاری شده اند. و این تکنولوژی را بر اساس ویژگی های فیزیکی و رفتاری تقسیم می کند. بیومتریک ها به عنوان داده های شخصی حساس در نظر گرفته می شوند.. و بنابراین باید برحسب نیازهای موجود پردازش شوند.

این نیازها در برگیرنده نقض حقوق و آزادی های اساسی، تناسب برای هدف تعیین شده، ضرورت و محدودیت نگهداری نمی باشند. سازمان هایی که به پردازش بیومتریک ها می پردازند، همچنین مسئولیت اطلاع رسانی به افراد را بر عهده می گیرند، با وجود اینکه در محدوده مشخص شده ای، نیاز به موافقت نمی باشد. اما خارج از این محدوده، باید موافقت شود.

این دستورالعمل همچنین توانسته است نیازهای فنی شامل استفاده از الگوهای رمز گذاری شده و محافظت رمز نگاری شده برای اطلاعات ذخیره شده را مشخص کند. کارکنانی که کار اصلی آنها با بیومتریک ها می باشد، باید به درستی آموزش ببینند و همچنین شیوه های احراز هویت جایگزین نیز باید برای کاربران فراهم شوند.

نظرات

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم