فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

معرفی شرکت سوپریما Suprema 

سوپریما Suprema یک ارائه دهنده جهانی پیشرو در زمینه کنترل دسترسی، زمان و حضور و غیاب و سیستم های بیومتریک میباشد. Suprema با ترکیب الگوریتم های بیومتریک مشهور جهان با مهندسی برتر، نوآوری هایی را در دهه های گذشته به صنعت امنیت معرفی کرده است.

مجموعه گسترده سوپریما شامل سیستم‌های کنترل دسترسی بیومتریک، سیستم های حضور و غیاب، اسکنرهای اثر انگشت، احراز هویت از طریق موبایل و ماژول‌های اثر انگشت میباشد. Suprema در بین 50 تولیدکننده برتر سیستم های امنیتی در جهان معرفی شده است و دارای یک شبکه فروش در سراسر جهان در بیش از 140 کشور با سهم بازار شماره 1 در عرصه کنترل دسترسی بیومتریک در منطقه EMEA است.

برند سوپریما بهترین کارایی بیومتریک در جهان

برند سوپریما با ارائه محصولاتی با کارایی بیومتریک بالا، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین برندهای این حوزه در جهان تثبیت کند. محصولات شرکت سوپریما با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، دقت و سرعت بالایی در شناسایی افراد دارند. این امر باعث شده است که محصولات سوپریما در کاربردهای مختلف، از جمله کنترل دسترسی، احراز هویت و تشخیص چهره، مورد استقبال قرار گیرند.

در سال 2023، محصولات سوپریما در آزمایش‌های مستقلی که توسط موسسات معتبر انجام شد، توانستند نمرات بالایی در زمینه دقت و سرعت شناسایی کسب کنند. به عنوان مثال، در آزمایشی که توسط موسسه آزمایشگاهی FIDO انجام شد، محصولات سوپریما توانستند با دقت 99.99%، افراد را شناسایی کنند. این امر نشان دهنده کیفیت بالای محصولات شرکت سوپریما و عملکرد بی‌نظیر آنها در حوزه بیومتریک است.

پرکاربرد ترین فناوری بیومتریک در جهان

حدود یک و نیم میلیون دستگاه تشخیص اثر انگشتسیستم شناسایی برای بیش از 1 میلیارد نفر
پروژه های شناسایی ملی در 23 کشور جهانفروش بیش از یک و نیم میلیون ماژول حسگر انگشت

 

بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب برند سوپریما

دستگاه‌های حضور و غیاب برند سوپریما از جمله بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود در بازار مدیریت حضور و غیاب هستند. این دستگاه‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، امکانات قدرتمندی را برای کنترل و نظارت بر حضور و غیاب کارکنان فراهم کرده‌اند. سیستم‌های تشخیص چهره، اثرانگشت و کارت‌های RFID از جمله ویژگی‌های برجسته این دستگاه‌ها می‌باشند که به دقت بالا و سرعت مناسبی در ثبت وقت و حضور کارکنان کمک می‌کنند. همچنین، قابلیت اتصال به سایر سیستم‌های مدیریت منابع انسانی و انتقال داده‌ها به‌صورت آنلاین از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه‌هاست. به‌طور کلی، دستگاه‌های حضور و غیاب برند سوپریما با کیفیت ساخت بالا و امکانات پیشرفته، گزینه‌ی مناسبی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌منظور بهبود مدیریت حضور و غیاب کارکنان محسوب می‌شوند.

دستگاه حضور و غیاب سوپریما مدل FaceStation F2

دستگاه حضور و غیاب مدل FaceStation F2 Suprema یک پایانه چند وجهی با عملکرد بی نظیر در تشخیص چهره است. دقت استثنایی در احراز هویت و عملکرد ضد جعل را که توسط فناوری منحصر به فرد Fusion Suprema به دست آمده است، میتوانید تجربه کنید.

امنیت دستگاه قوی و رمزگذاری داده ها

سیستم تشخیص بدون تماس برای مطابقت با استانداردهای جدید ایمنی و بهداشت

 بهترین دستگاه چندوجهی در نوع خود

عملکرد بی نظیر در تشخیص چهره

فناوری Fusion Matching  در Suprema،با ادغام تشخیص چهره مادون قرمز و بصری با الگوریتم یادگیری منحصر به فرد به دقت احراز هویت استثنایی و بهترین عملکرد ضد جعل در صنعت دست می یابد. نرخ تشخیص نادرست (FAR)  1 در 10 میلیارد میباشد.

ویژگی دستگاه سوپریما Suprema مدل FaceStation F2

دستگاه حضور و غیاب سوپریما مدل FaceStation F2 یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات این برند است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به عنوان یک راهکار هوشمند برای کنترل حضور و غیاب در سازمان‌ها شناخته می‌شود. این دستگاه از فناوری تشخیص چهره به‌صورت اختصاصی بهره‌مند است، که به وسیله‌ی الگوریتم‌های پیشرفته به تشخیص سریع و دقیق چهره کاربران می‌پردازد. با سرعت بالا و دقت مناسب در تشخیص افراد، این دستگاه توانایی ثبت حضور و غیاب را با کارایی بسیار بالا ارائه می‌دهد.

بهترین سیستم چندوجهی در نوع خود با بهره گیری از روش های مختلف احراز هویت

FaceStation F2 با ارائه گزینه‌های احرازهویت مانند چهره، اثر انگشت، کارت‌ها و دسترسی از طریق تلفن همراه، بهترین دستگاه چندوجهی در نوع خود میباشد. همچنین از کارت های با فرکانس دوگانه، کارت های موبایل مبتنی بر NFC و BLE و همچنین Template on Card که امکان احراز هویت از طریق داده های بیومتریک ذخیره شده در کارت ها را فراهم می کند، پشتیبانی می کند.

سیستم بدون تماس برای مطابقت با استانداردهای جدید ایمنی و بهداشت

FaceStation F2 با ویژگی‌هایی مانند ثبت نام کاربر از راه دور، تشخیص کاربران بدون ماسک و تشخیص چهره کاربرانی که ماسک دارند، نیازهای دنیای پس از همه‌گیری را برآورده می‌کند. هنگامی که FaceStation F2 با دوربین حرارتی Suprema ترکیب می‌شود، می‌تواند افرادی را با درجه حرارت تب بالا شناسایی کند.

امنیت دستگاه قوی و رمزگذاری داده ها

FaceStation F2 با بالاترین سطح امنیت دستگاه، نه تنها تمام اطلاعات بیومتریک و اطلاعات شخصی را رمزگذاری می کند، بلکه از داده ها با فرآیند راه اندازی ایمن محافظت می کند.

ظرفیت حافظه در سطح سازمانی

ظرفیت حافظه عظیم FaceStation F2 می تواند به راحتی تعداد زیادی از کاربران را در محیط سازمانی اداره کند. FaceStation F2 می تواند تا 100000 کاربر، 50000 گزارش تصویر چهره و 5000000 گزارش متن را در خود جای دهد.

  •  100000  کاربر
  • 50000  گزارش تصویر
  • 5,000,000  گزارش متن
  • 100000 کاربر با احراز هویت از طریق اثر انگشت و 50000 کاربر با احراز هویت از طریق چهره
راحتی کاربر بهبود یافته است

FaceStation F2 با صفحه نمایش LCD 7 اینچی و تشخیص چهره، راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند. کاربران دیگر مجبور نیستند ثابت بایستند و چهره‌ها را در یک منطقه از پیش تعریف شده قرار دهند. محدوده فاصله تشخیص نیز به 50 سانتی متر تا 130 سانتی متر افزایش یافته است.

مناسب برای محیط های مختلف

به لطف فناوری تشخیص مادون قرمز، FaceStation F2 می‌تواند چهره‌ها را در نور کم احراز هویت کند و امکان تشخیص چهره بدون وقفه در همه شرایط نوری داخلی را فراهم کند. FaceStation F2 با رتبه IP65 ضد گرد و غبار، ضد آب و با نگهداری آسان است.

دستگاه سوپریما Suprema مدل FaceStation 2

دستگاه حضور و غیاب سوپریما Face Station 2 یک پایانه پیشرفته تشخیص چهره است که ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد. با استفاده از نوآوری Suprema در بیومتریک صورت، FaceStation 2 سرعت، دقت و سطح امنیت بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. با مهندسی نوری ثبت شده Suprema ، FaceStation 2 تا 25000 lx روشنایی عملیاتی را به دست می آورد که به نوبه خود، بدون در نظر گرفتن شرایط نوری، اطمینان همه جانبه را به ارمغان می آورد.

 FaceStation 2 که در ساختاری با طراحی ارگونومیک بسته بندی شده است، عملکرد و قابلیت استفاده استثنایی را برای سایت های کنترل دسترسی و حضور و غیاب مختلف، بزرگ یا کوچک ارائه می دهد.

ویژگی دستگاه سوپریما Suprema مدل FaceStation 2

دستگاه حضور و غیاب سوپریما مدل FaceStation 2 یک نمونه برجسته از فناوری‌های تشخیص ایدنتیت و کنترل حضور و غیاب است که توسط برند معتبر سوپریما عرضه شده است. این دستگاه به‌عنوان یک راهکار پیشرفته با ویژگی‌های منحصر به‌فرد در حوزه‌ی امنیت و مدیریت کارکنان شناخته می‌شود. FaceStation 2 از تکنولوژی تشخیص چهره بهره‌مند است که با الگوریتم‌های پیشرفته، توانایی شناسایی سریع و دقیق افراد را داراست.

تطبیق چهره با سرعت بالا

FaceStation 2 با جدیدترین الگوریتم تشخیص چهره Suprema و CPU چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی پیشرو در صنعت، سریع‌ترین سرعت تطبیق را تا 4000 تطبیق در ثانیه ارائه می‌کند.

ظرفیت حافظه عظیم

FaceStation 2 ظرفیت حافظه عظیمی را برای مدیریت بیشترین تعداد کاربران در نوع خود ارائه می دهد. یک پایانه FaceStation 2 می تواند تا 30000 کاربر، 50000 گزارش تصویر چهره و 5000000 گزارش متن را در خود جای دهد.

  •  30000 کاربر
  •  50000 گزارش تصویر
  •  5,000,000 گزارش متن
مطمئن در تمام شرایط روشنایی

با استفاده از نورمادون قرمز و تکنیک نوری ثبت شده  Suprema، FaceStation 2 اکنون به روشنایی عملیاتی تا 25000 lx دست می یابد که تقریباً 5 برابر روشن تر از میانگین صنعتی است. در 25000 lx،  FaceStation 2 اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد ،امکان تشخیص چهره بدون وقفه در تمام نورهای ممکن را فراهم می کند.

ویژگی های امنیتی پیشرفته
  • فناوری مسدود کردن چهره جعلی مبتنی بر مادون قرمز (تشخیص چهره زنده)
  • فناوری خواندن RF که آخرین استانداردهای RFID را پشتیبانی می کند
  • گزارش تصویر چهره با کیفیت بالا ، با گوشی های هوشمند ارتباط برقرار می کند
  • با Suprema Mobile Access، به عنوان یک روش احراز هویت، گوشی هوشمند کلید شما برای دسترسی میباشد.
  • BLE (بلوتوث کم انرژی)
  • از طریق BLE در اندروید ارتباط برقرار می کند
  • حفاظت از ارتباطات داده ها با استفاده از الگوریتم رمزگذاری AES
  • NFC (ارتباطات میدان نزدیک)
  • از طریق NFC’s HCE در اندروید ارتباط برقرار می کند ((* توجه داشته باشید که HCE در همه گوشی های هوشمند اندرویدی موجود نیست. توصیه می شود مشخصات گوشی هوشمند را بررسی کنید، اما این ویژگی به طور گسترده در مدل های جدید پشتیبانی می شود.))
  • حفاظت از ارتباطات داده ها با استفاده از الگوریتم رمزگذاری AES
BLE (بلوتوث کم انرژی) چیست؟
  • از طریق BLE در iOS ارتباط برقرار می کند
  • حفاظت از ارتباطات داده ها با استفاده از الگوریتم رمزگذاری AES
  • ارگونومی بهبود یافته برای بیشترین دامنه ارتفاع

FaceStation 2 حداکثر دامنه ارتفاع 145 تا 210 سانتی متر را امکان پذیر می کند. FaceStation 2 با یک براکت شیب اختیاری، کاربران دارای نقص عضو و کودکان را نیز پوشش میدهد.

رابط کاربری گرافیکی ادراکی مبتنی بر اندروید

FaceStation 2 در LCD صفحه لمسی بزرگ خود، ادراکی ترین رابط کاربری گرافیکی صنعت را ارائه می دهد. به لطف آخرین سیستم عامل اندروید 5.0، FaceStation 2 دارای جدیدترین کانسپت طراحی متریال برای ارائه رابط کاربری گرافیکی که استفاده از آن بسیار آسان است میباشد و به حداقل آموزش برای کاربران و مدیران سیستم نیاز دارد.

تشخیص دما

FaceStation 2 را می توان با دوربین حرارتی سوپرما ترکیب کرد تا کاربران با درجه حرارت تب بالا را شناسایی کند. FaceStation 2 با دوربین حرارتی Suprema درجه حرارت کاربرانی را که از نقطه دسترسی عبور می‌کنند اندازه‌گیری می‌کند و دسترسی کاربران با دمای بالاتر از آستانه از پیش تعیین شده را محدود می‌کند. همچنین اتصال آسان از طریق USB را فراهم می کند که امکان استقرار سریع را فراهم می کند.

 دستگاه سوپریما Suprema  مدل BioStation A2

دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation A2 پیشرفته ترین ترمینال کنترل دسترسی اثر انگشت و حضور و غیاب است که دارای فناوری بیومتریک و پلت فرم امنیتی نسل بعدی سوپریما Suprema است. BioStation A2 از طریق بهترین عملکرد تطبیق دادن در جهان، امنیت و دقت بی‌خطر همراه با قابلیت استفاده بی نظیر، عملکردی پیشرو در کلاس جهانی ارائه می‌کند.

بهترین عملکرد جهان

BioStation A2 دارای یک CPU چهار هسته ای قدرتمند پیشرو در کلاس جهانی است که با ارائه بهترین عملکرد تطبیق دادن، گرافیک روان و پاسخ سریع برای کاربران، تجربه بهتری به کاربر ارائه می دهد. BioStation A2 دارای حافظه عظیم 8 گیگابایتی برای ذخیره تا 500000 کاربر، 5000000 گزارش متن و همچنین 50000 گزارش تصویری برای قرار دادن سایت‌های کلاس سازمانی با ایجاد فضای خالی میباشد.

بهترین دقت در جهان

BioStation A2 مزایای حسگر OP5 جدید و الگوریتم اثر انگشت بهبود یافته Suprema را ترکیب می کند تا بهترین دقت را در جهان ارائه دهد. منطقه حسگر بزرگ شده با معرفی تکنیک‌های جدید ثبت اثر انگشت و پردازش مانند کنترل بهره انتطباقی، جبران اعوجاج و کاهش نویز به BioStation A2 اجازه می‌دهد تا میزان خطای ثبت اثر انگشت را در محیط‌های مختلف کاهش دهد.

امنیت پیشرفته

BioStation A2 دارای فناوری کاملاً جدید Live Finger Detection سوپرما است. BioStation A2 با استفاده از ترکیبی از فناوری اپتیک اختصاصی و الگوریتم، انگشتان تقلبی ساخته شده از تعدادی مواد مختلف را به وضوح تشخیص می دهد تا از هرگونه فعالیت متقلبانه جلوگیری کند.

قابلیت استفاده بهبود یافته

BioStation A2 برای تضمین حداکثر قابلیت استفاده برای کاربران طراحی شده است. صفحه نمایش لمسی 5 اینچی IPS LCD زوایای دید وسیع و عملکرد آسان را فراهم می کند که با صفحه نمایش شیشه ای تقویت شده ویژه که حداکثر دید صفحه را تضمین می کند، بیشتر بهبود می یابد. رابط کاربری از طراحی متریال مبتنی بر اندروید الهام گرفته شده است که برای کاربران گویا و قابل فهم است.

طراحی پیشرفته

BioStation A2 وضعیت ممتاز خود را با ظاهری شفاف و محکم تضمین می کند. دارای  روکش لبه طلایی-سرخ رنگ است که به عنوان گل سرسبد زیبایی دستگاه میباشد و در عین حال به زیبایی با هر محیطی ترکیب می شود.

تطبیق پذیری گسترش یافته

BioStation A2 سوپریما تطبیق پذیری گسترده ای را با دوربین داخلی 2 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض خود نشان می دهد که از طریق تشخیص چهره برای ثبت تصاویر، عکس هایی با وضوح بالا از چهره می گیرد. BioStation A2 همچنین برای اطمینان از تطبیق پذیری، از ویدئوفون، PoE و وای فای داخلی همراه با گزینه های گسترده کارت RF پشتیبانی می کند.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم