فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

بیومتریک های صدای بدون کد

بیومتریک های صدای بدون کد از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

کمپانی Gnani.ai توانسته است هوش مصنوعی محاوره ای را برای کاربران فراهم کند. و همچنین توانسته است یک ابزار نرم افزار جدید با نام زره 365 (armour365) را برای امنیت احراز هویت مشتریان همراه با بیومتریک های صدای بدون کد ارائه دهد.

این کمپانی این گونه اظهار می کند: که راه حل نوین بیومتریک های صوتی این توانایی را دارد. تا بیشتر از 300 ویژگی اختصاصی و همچنین یکپارچگی بیرون جعبه را برای تامین کنندگان نرم افزار مرکزی و اپلیکیشن های پیام رسانی فراهم کند.

صحبت های مدیر عامل این شرکت:

گانش گوپالا (Ganesh Gopala) که مدیر عامل شرکت Gnani.ai می باشد؛ در اخبار این گونه اظهار نظر کرده است که بیومتریک های صدا می توانند؛ نعمت بزرگی برای مرکز تماس و رهبران infosec باشند. و باعث جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق کانال های مختلف ارتباطی می شوند.

گانش گوپالا همچنین افزوده است.. که زره 365 (armour365) با زمان پاسخ گویی میلی ثانیه ای می تواند، به گروه های امنیتی و تکنولوژی اطلاعات (IT) کمک کند. تا بتوانند روش های احراز هویت قدیمی که در برگیرنده پین ها (PINs) و کلمات عبور می باشند را جایگزین کنند. تا پتانسیل بیومتریک های صدا، فاقد تماس تشخیص داده شود.

زره 365 (armour365) در صنایع بانک داری، دفاعی و مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. و این چنین گزارش شده است که همراه با ویژگی های توسعه یافته مختلفی شامل لایه ضد جعل، تشخیص حمله دوباره و یک نام نویسی می باشد. و این ویژگی می تواند باعث آسان تر شدن و افزایش سرعت فرآیند پردازش شود.

بیومتریک های صدای بدون کد

چه برنامه هایی می توانند از بیومتریک های صدای بدون کد استفاده کنند؟

برحسب این اطلاعیه، برنامه های ویژه ای که می توانند تکنولوژی جدید بیومتریک را مورد استفاده قرار دهند. در برگیرنده احراز هویت مشتری و دسترسی ایمن به قطعات حساس می باشد.

به علاوه، زره 365 (armour365) این قابلیت را دارد تا بتواند با تمام سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکپارچه شود. تا بتواند احراز هویت یکپارچه ای را بدون اینکه احتیاج به کد نویسی و یا رابط دستگاه اختصاصی باشد، فراهم کند.

دیگر برنامه هایی می توانند از بیومتریک های صدای بدون کد استفاده میکنند.

آنانث ناگارج (Ananth Nagaraj) که مدیر عامل کمپانی Gnani.ai می باشد. این گونه اظهار می کند که ما بسیار هیجان زده شده ایم که توانسته ایم زره 365 (armour365) را همراه با دقت زیادی ارائه دهیم. و کمال تشکر را از تیم های مهندسی و محصولات خود می کنیم. که این کار را به صورت بومی به اجرا گذاشته اند.

ما مطمئن هستیم که این راه حل مقرون به صرفه و بدون کد که می تواند امنیت صوتی قابل اعتمادی را فراهم کند، همچنین این توانایی را دارد تا سود و منفعت زیادی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

زره 365 (Armour365) اکنون به عنوان یک نسخه نمایشی زنده در نسخه های وب، واتس آپ و IVR در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم