فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

ثبت لوکیشن

 

همه گیری کووید-19 کارکنان را در سراسر جهان مجبور کرده است که در خانه بمانند و کار کنند. با تبدیل شدن کار از راه دور به روشی پذیرفته شده برای کار کارکنان، تیم‌های منابع انسانی باید از فناوری جدیدی مانند نظارت بر حضور و غیاب و حصار جغرافیایی استفاده کنند. تا با نیازها و نیازهای در حال تغییر کارکنان کوچک سازگار شوند. ماژول برنامه ثبت لوکیشن اطلس به شما کمک می کند تا مسیرهایی را برای همه کارمندان خود تعریف کنید.

اول از همه، مدیریت مراقبت یکپارچه و مؤثر تنها یکی از چالش های متعدد مدیریت نیروی کار از راه دور است. کنترل حضور و غیاب توسط بیومتریک و سایر ابزارهای ثبت نام برای کارمندانی که از دفاترشان کار می کنند، خودکار می شد. با این حال، هنوز هم بسیاری از تیم‌های منابع انسانی را برای مدیریت مشارکت کارگران از راه دور به چالش می‌کشد. و به همین دلیل است که مدیریت به دنبال فرصتی است مانند ردیابی حضور و غیاب مبتنی بر مکان با استفاده از حصار جغرافیایی.برنامه ریزی شیفت ها و نظارت بر کارکنان از راه دور یک کار چالش برانگیز برای تیم های منابع انسانی است.

اگر یک سازمان از فرآیند طولانی مدت برای ردیابی کارکنان از راه دور یا برتری استفاده کن. زمان و تلاش غیرضروری تلف می شود و استرس اضافی بر کارکنان منابع انسانی تحمیل می شود. کسب و کارها برای ردیابی کارکنان خود حتی اینکه آیا در موقعیت صحیحی هستند یا نه، به فناوری پیشرفته نیاز دارند. یک سیستم مدیریت زمان پیشرفته زمین شمشیربازی حضور کارکنان را در زمان واقعی ردیابی می کند.

 

ثبت لوکیشن
ثبت لوکیشن

نظارت بر حضور و غیاب کارمندان

برنامه ریزی شیفت ها و نظارت بر حضور و غیاب کارمندان از راه دور یک کار دشوار برای تیم های منابع انسانی است. اگر یک سازمان از فرآیند قدیمی برای پیگیری کارمندان از راه دور بر روی کاغذ یا برتری استفاده می کند، زمان و تلاش غیرضروری را تلف می کند و استرس بیشتری را بر کارکنان منابع انسانی وارد می کند. کسب‌وکارها به فناوری پیشرفته‌ای نیاز دارند تا ردیابی کنند که کارکنانشان کجا هستند و اینکه آیا در مکان درست هستند یا نه. یک سیستم مدیریت زمان پیچیده با قابلیت geofencing به ردیابی حضور کارکنان در زمان واقعی کمک می کند

اما سؤالات خاصی وجود دارد مانند نظارت و ردیابی کارمندان هنگامی که از راه دور کار می کنند چگونه امکان پذیر است؟ تیم‌های منابع انسانی باید از فناوری پیشرفته مانند ردیابی مبتنی بر مکان و حصار جغرافیایی استفاده کنند

geofencing یک محیط مجازی برای یک منطقه جغرافیایی در دنیای واقعی است. به طور کلی، این ویژگی به مدیر اجازه می دهد تا مناطق جغرافیایی را برای محدود کردن جایی که کارمند مجاز به ورود و خروج ساعت است تنظیم کند. یک مدیر می تواند تعداد نامحدودی از مناطق را تعریف کند و آنها را بر اساس عواملی مانند روز هفته، ساعت روز و موارد دیگر به کارمندان اختصاص دهد. ماژول برنامه ثبت لوکیشن اطلس به شما کمک می کند تا مسیرهایی را برای همه کارمندان خود تعریف کنید. پس از تعیین یک مسیر، کارمندان می توانند در مکان های اختصاص داده تردد بزنند. هر تعداد مسیری که می خواهید ایجاد کنید و با استفاده از تقویم ساخته شده آنها را به کارمندان اختصاص دهید.

لوکیشن در نرم افزار اطلس

اطلس از اطلاعات ردیابی استفاده می کند و آن را به شدت با ماژول های زمان و حضور و غیاب ما ادغام می کند. بنابراین می‌توانید گزارش‌هایی را اجرا کنید تا کل ساعات کار، ساعات استراحت و ساعات اضافه کاری را برای زمان دقیق مشاهده کنید و چک‌ها را قبل از پرداخت حقوق و دستمزد تأیید کنید. با استفاده از ماشین حساب کارت زمان ما می توانید گزارش ها را در زمان واقعی با چند کلیک ایجاد کنید

GPS مدیریت را قادر می سازد تا حضور و غیاب کارکنان و ثبت نام کارمندان را از طریق برنامه تلفن همراه حفظ کند، این برنامه کارکنان را برای ورود از طریق تلفن همراه و ردیابی مکان سایر کارکنان از طریق تلفن همراه تسهیل می کند. در سناریوی حاضر ثبت دستی از طریق سیستم های بیومتریک معمولاً در عمل است. کارکنان هنگام ورود و خروج از سیستم، دائماً توسط ادمین در جریان حضور خود قرار می گیرند تا کارکنان بتوانند با استفاده از این برنامه، حضور خود را پیگیری کنند. ادمین می تواند موقعیت هر یک از کارکنان را با استفاده از طول جغرافیایی، طول جغرافیایی و شماره IMSI ردیابی کند

در ماژول تردد با لوکیشن ، ورود و خروج فقط در محدوده محدوده جغرافیایی تعریف شده امکان پذیر است. نرم افزار اطلس میتواند نرم افزار های موقعیت ساز جعلی را شناسایی کند(سیستم هوشمند برای مقابله با ارسال مکان جعلی و نادرست) نرم افزار موبایل اطلس دارای کاربری بسیار آسان و پاسخگو مشکلات تردد میباشد .

ثبت لوکیشن
ثبت لوکیشن

روش کار و ثبت لوکیشن

صاحب کسب و کار بعد از ثبت نام در اپلیکیشن و تعریف پرسنل خود ، در قسمت تعریف دستگاه میتواند موقعیت های مکانی پروژه های خود را ثبت کند. و به پرسنل خود اختصاص دهد کارمندان باید در این منطقه حضور داشته باشند تا ساعت ورود و خروج از شیفت خود را ارسال کنند. با تنظیم محدوده ای از مکان و زمانی که کارمندان می توانند ساعت ورود/خروج شوند. می توانید بدانید که کارمندان کجا هستند و چه زمانی آنجا هستند، که به شما آرامش خاطر می دهد تا بتوانید روی موارد مهم تر تمرکز کنید.

از طریق ارتباط بهتر بین مدیران و کارکنان، رابطه با کارکنان بهبود می‌یابد و منجر به جابجایی کارکنان کمتر و رضایت بیشتر کارکنان می‌شود. که این پتانسیل را دارد تا نتیجه کسب و کار را تقویت کند. ارتباط شفاف برای راضی نگه داشتن کارمندان و همچنین مشتریان بسیار مهم است.

سیستم حضور و غیاب بدون لمس دقیقاً چیست؟ 

حصار جغرافیایی یک محیط دیجیتالی برای یک منطقه جغرافیایی در دنیای واقعی است. این ویژگی به طور کلی به مدیر اجازه می‌دهد تا مناطق جغرافیایی را که کارمند می‌تواند. در آن ساعت وارد و خارج شود، محدود کند. یک مدیر می تواند تعداد نامحدودی از مناطق را بر اساس عواملی مانند روز هفته، روز و غیره برای کارمندان تعریف و تخصیص دهد.

این سرویس مبتنی بر مکان از شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، GPS، Wi-Fi یا داده‌های سلولی برای فعال کردن اقدامات از پیش برنامه‌ریزی‌شده توسط یک دستگاه تلفن همراه یا برچسب RFID استفاده می‌کند که وارد یا خارج از یک مرزبندی اساسی تنظیم شده در یک مکان جغرافیایی می‌شود. به عنوان ژئو حصار شناخته می شود.

برای ردیابی زمان کارمندان در برنامه ردیابی زمان کارمندان، می توان یک حصار در اطراف یک سایت روی نقشه ترسیم کرد. بسیاری از اپلیکیشن ها از  حصارها برای اختصاص دادن کارکنان به مناطق تعیین شده استفاده می کنند. علاوه بر این، این نرم افزار مکان آنها را در رابطه با ژئو حصار ردیابی و نظارت می کند. حصار مرز مجازی یک مکان معین است که با استفاده از عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی و شعاع تعریف می شود.

چرا دانستن آن مهم است؟

این روش ممکن است به ردیابی حضور و غیاب کارکنان کمک کند. به هر کارمندی یک محدوده داده می‌شود و سوابق حضور و غیاب فقط زمانی به دست می‌آید که در آن منطقه حصارکشی شده، ساعت ورود و خروج را انجام دهند.

اطلس به شما این امکان را می‌دهد که کارهایی بیش از ساعت درون و بیرون انجام دهید. این به شما امکان می دهد موقعیت مکانی کارکنان خود را به صورت لحظه ای کنترل کنید و یک سری بررسی های امنیتی را به دنبال مکان GPS انجام دهید تا مطمئن شوید که همه چیز در محل کار به خوبی پیش می رود. یک سیستم نرم افزاری برنامه ریزی تغییرات قوی، کارمندان شما را راهنمایی می کند و شما را قادر می سازد تا با راه حل ارتباط برقرار کنید

نرم‌افزار زمان‌بندی شیفت حتی گزارش مفصلی از زمان و مکان کارمندانتان در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین مشتریان مطمئن خواهند شد که از آنها مراقبت می‌شود. علاوه بر این، با مدیریت ساعت ورود/ساعت خارج از شیفت کارمندان از راه دور، در هزینه ها صرفه جویی می کند و تضمین می کند که داده های حضور و غیاب دقیق را دریافت می کنید.

 

ثبت لوکیشن
قدرت فن آوری geofencing 

قدرت فن آوری geofencing به شما کمک می کند تا حضور نیروی کار سیار خود را مدیریت کنید، مانند کارکنان میدانی که در کارهای بازاریابی یا خدماتی حضور دارند. قابلیت مدیریت زمان پیشرفته باعث بهبود کارایی و همچنین رضایت کارکنان می شود.

با استفاده از سیستم حضور و غیاب مبتنی بر GPS ، کارکنان رومینگ یا از راه دور می توانند حضور و غیاب را از هر کجا علامت گذاری کنند. سیستم چندین مکان را با تمبرهای زمان و مکان قابل ردیابی می کند. حصار جغرافیایی را فعال کنید و کارمندان می‌توانند حضور را فقط از مرزهای جغرافیایی مجاز علامت‌گذاری کنند.

اگر فروشگاه‌های خرده‌فروشی، کارخانه‌ها، دفاتر یا سایت‌های ساختمانی در مکان‌های دوردست با اتصال اینترنت ضعیف دارید، تایمزی در حالت آفلاین کار می‌کند. وقتی سیستم دوباره آنلاین شد، حضور و غیاب دوباره با سرورها همگام می شود.

  • اطلس فقط برای ورود و خروج ساعت نیست
  • این نرم افزار از GPS برای مشخص کردن موقعیت دقیق یک کارمند استفاده می کند
  • از روش‌های قدیمی برای علامت‌گذاری حضور بر روی کاغذ یا صفحات گسترده اکسل استفاده نکنید نیازی نیست تعداد افرادی که در پایان هر ماه وارد دفتر می شوند و از آن خارج می شوند را نگه دارید.
  • داشتن توانایی ساخت نرده های متعدد با جغرافیای قابل توجه
  • اعلان ورود و خروج فوری
  • گزارش تلفیقی از حضور کارکنان
  • ساعات کار کارکنان را در هر پروژه و همچنین ذکر شده در موقعیت شغلی پیگیری می کند.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم