فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

کنترل ورود و خروج با اطلس

 

تعداد زیادی برنامه نرم افزاری کامل با ده ها ماژول و صدها ویژگی وجود دارد. ما فقط روی انجام یک کار واقعاً خوب متمرکز شده‌ایم : ساده و آسان کردن اعلام حضور! با اطلس کنترل ورود و خروج براش شما آسان تر می شود.

یک فرآیند ثبت ورود و خروج کاغذ ایجاد کنید

اطلس روند ورود و خروج پرسنل سازمان شما را ساده میکند. دیگر خبری از برگه های ورود به سیستم کاغذی، چاپگرها، دستورالعمل ها برای بازدیدکنندگان، دست نوشته های آشفته، و ورودی های دستی داده نیست..

‌با کمک ارتباط اطلس با دستگاه های حضور و غیاب میتوانید اعلام حضور کنید. و با نرم افزار اطلس میتوانید مشاهده داده‌های بی‌درنگ درباره افرادی که اعلام حضور کرده‌اند، غایب هستند. و درصد تاریخچه حضور پرسنل و تعداد کل حضور در یک دوره زمانی را مشاهده کنید.

اطلس می تواند با چندین API ادغام شود. و همچنین می تواند با دستگاه های بیومتریک برای ورود و خروج کارکنان کار کند. می توان آن را با یک ردیاب زمان ادغام کرد تا به کارمندان اجازه دهد ساعات کاری روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به صورت صورتحساب یا غیرقابل پرداخت ثبت کنند. و محاسبه حقوق و دستمزد را آسان تر می کند.

با توجه به نگرانی مدیران در مورد چگونگی به حداکثر رساندن بهره وری، یک گام طبیعی، ردیابی استفاده کارکنان شما از زمان است. راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، که واضح‌ ترین آنها این است که مطمئن شوید تمام روز در دفتر هستند و چشم شاهین به آن‌ها نگاه می‌کنند. با این حال، این می‌تواند ناکارآمد باشد، زیرا شما را در تمام طول روز مشغول می‌کند. و به طور کلی، مردم با کسی که دائماً از روی شانه‌هایشان نگاه می‌کند، مولد یا راحت نیستند. خوشبختانه روش‌های دیگری نیز وجود دارد و در این مقاله به بررسی نرم‌افزار ردیابی زمان و نحوه ردیابی کارمندان و استفاده آن‌ها از فضا با کنترل دسترسی مدرن می‌پردازیم.

چرا باید ورود و خروج کارکنان را ردیابی کنید؟

شما ممکن است به طور طبیعی در مورد ردیابی حرکات فیزیکی کارکنان در داخل و خارج از ساختمان شک داشته باشید. به نظر می رسد چیزی مستقیم از یک فیلم تخیلی دیستوپیایی “برادر بزرگ” جنگ سرد باشد. با این حال، دانستن حرکات داخل و خارج از دفتر شما مزایای مشخصی دارد.

کارمندان خود را توانمند کنید: با اطلاعات بی‌درنگ درباره غیبت کارکنان، بهتر برنامه‌ریزی کنید. نیروی کار سیار خود را با علامت‌گذاری حضور و غیاب مبتنی بر IP و مکان، چابک نگه دارید. تعامل کارکنان خود را با اجازه دادن به کارمندان خود برای چک کردن از طریق وب و برنامه تلفن همراه، مشاهده حضور و غیاب آنها و ارائه درخواست‌های منظم بهبود بخشید.

تنظیمات منعطف و مبتنی بر کاربر

اطلس تنظیمات زیادی دارد که می‌توان آن‌ها را مطابق با نیازهای سازمان شما سفارشی کرد. می‌توانید تنظیمات حضور و غیاب خود را سخت‌گیرانه یا ملایم‌تر تعریف کنید. و سیستم را برای جمع‌آوری داده‌هایی مانند کارگران دیررس، کارگران اضافه کاری و غیره پیکربندی کنید. این تنظیمات قابل تنظیم به شما کمک می کند تا تجربه را برای کارمندان خود شخصی سازی کنید.

اندازه گیری بهره وری

بهره وری ذاتاً به زمان در دفتر مربوط نیست. مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد افراد با سرعت‌های متفاوتی کار می‌کنند و مدیران اغلب کارایی را با بهره‌وری اشتباه می‌گیرند که کارگران را خفه می‌کند. لزوماً اینطور نیست که مجبور کردن افراد به ماندن در دفتر کارشان را افزایش دهد. با این حال، هنوز مزایایی برای دانستن زمان ورود و خروج کارگران به دفتر شما وجود دارد.

برای شروع، می تواند در مواقع اضطراری کمک کند: مطمئناً مفید است که بدانید افراد مثلاً در مورد آتش سوزی کجا بودند. اما روش های اضطراری را در مقالات دیگر بیشتر پوشش خواهیم داد.

مجوزها

گزینه مجوزها به مدیر امکان می‌دهد گزارش‌های حضور و غیاب، زمان باقی‌مانده را مشاهده کند و برخی ویژگی‌ها مانند بررسی‌های وب را مجاز یا رد کند. مدیر همچنین می تواند نحوه محاسبه کل ساعات کار را بر اساس تعداد ورود و خروج، بر اساس حالت ارزیابی انتخاب شده انتخاب کند.

کنترل ورود و خروج با اطلس
کنترل ورود و خروج

ثبت نام حضور و غیاب

در سطح روزانه، دانستن اینکه افراد صبح چه زمانی می‌رسند و چه ساعتی در شب می‌روند می‌تواند مفید (و حتی ضروری) باشد. برای اکثر مدیران، شما می خواهید بدانید که چه زمانی در مورد کار به آنها پیام دهید، و چه زمانی باید منتظر پاسخ به ایمیل فوری که ارسال کرده اید باشید. به همین ترتیب، دانستن اینکه چه زمانی فردی برای آن روز می‌رود می‌تواند مفید باشد، بنابراین برای مدت طولانی منتظر آن پاسخ نباشید، یا بدانید که آیا ارتباط را تشدید کنید یا خیر.

برای فضای کار مشترک مدرن، که در آن کل مدل کسب و کار مبتنی بر دانستن زمانی است که مستاجران شما از فضای شما استفاده می کنند، ثبت حضور روزانه آنها بسیار مهم است. شما می‌خواهید دقیقاً بدانید که آنها چه زمانی وارد و خارج می‌شوند، تا بتوانید بدانید که آیا آنها به قرارداد خود پایبند هستند یا حتی از آن به طور کامل استفاده می‌کنند.

فراتر از فضاهای کار مشترک – بسیاری از دفاتر به کارمندان خود ساعتی پرداخت می کنند و استفاده از کنترل دسترسی مدرن با ردیابی زمان بسیار کارآمدتر و شیک تر از استفاده از کارت های پانچ قدیمی است. این روزها هیچ کس نمی خواهد از یک ورق ضخیم و غیر قابل اطمینان با سوراخ هایی در آن استفاده کند. ضربه زدن تلفن هوشمند خود یا به یک دستگاه هوشمند راه حل بسیار جذاب تری است.

فراتر از ردیابی کارمندان، دانستن زمان ورود و خروج آنها به فضای شما می تواند اطلاعات زیادی در مورد استفاده از خود آن فضا به شما بدهد. اگر می‌دانید چه کسی وارد فضا شده است و چه کسی خارج شده است، و برای آن‌ها مُهر زمانی دارید، پس دانستن اینکه چند نفر و در چه زمان‌هایی از فضا استفاده می‌کنند، ریاضی ساده است!

مزایای کنترل ورود و خروج

این برای مواقع اضطراری بسیار مهم است. شما می خواهید بدانید که در هر زمان معین چند نفر در یک اتاق یا دفتر حضور دارند. همچنین برای جمع‌آوری ابرداده‌ها در مورد حرکات کارمندان در سراسر دفتر مهم است: دانستن اینکه چه زمانی افراد تمایل دارند صبح‌ها وارد شوند، یا شب‌ها آنجا را ترک کنند یا برای استفاده از حمام بیرون بیایند. این می تواند به شما در تنظیم مواردی مانند دما (خاموش کردن گرمایش در شب برای صرفه جویی در انرژی، کم کردن آن در مواقع شلوغ که گرمای بدن کافی است) و روشنایی (دانستن اینکه چه زمانی باید چراغ ها را روشن یا خاموش کنید) تنظیم کنید.

همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه بی‌نظمی‌ها شوید – اگر تعداد غیرعادی افراد در هر زمان معین در دفتر وجود داشته باشد، یا اگر دفتر بسیار دیر وقت باز شود یا به دفتر دسترسی داشته باشید، اگر در این مورد به شما اطلاع داده شود، مفید خواهد بود. در بخش بعدی این مقاله، در مورد بهترین روش برای انجام این کار بحث خواهیم کرد.

در دنیای ردیابی کارمندان، اولین فکر شما ممکن است نرم افزار ردیابی زمان مانند TSheets یا Harvest باشد. این پلتفرم‌ها به مدیران و کارمندان اجازه می‌دهند هم برنامه‌ریزی کنند، هم زمان صرف شده برای کار را ثبت کنند، و حتی برخی از اشکال مدیریت پروژه را انجام دهند. در حالی که این موضوع ذاتاً با موارد استفاده فیزیکی از ورود و خروج متفاوت است، ارزش بحث در مورد آنها و پوشش برخی از مزایا و معایب این برنامه ها را دارد.

کنترل ورود و خروج با اطلس
کنترل ورود و خروج

بهره وری را با تنظیم زمان بندی بهینه کنید

یکی از دلایل رایج ناکارآمدی در محل کار، سردرگمی یا بی‌سازمانی عمومی است – زمانی که کارکنان از جدول زمانی پروژه یا انتظاراتی که از آنها تعیین شده مطمئن نیستند، ممکن است تمایل داشته باشند به وظایف خود دست بزنند یا چیزهایی را که نباید اولویت‌بندی کنند.

نرم‌افزار حضور و غیاب اطلس به مدیران و کارکنان این امکان را می‌دهد که هم درک بهتری از شکل برنامه روزانه داشته باشند و هم با انتظارات به‌موقع هماهنگی بهتری داشته باشند.

در مقاله ای در مارس 2017، هاروارد بیزینس ریویو، بهره وری و کارایی را در تضاد قرار داد و اینکه چرا اولی از دومی برای شرکت ها مطلوب تر بود. اساساً تفاوت این است که کارایی به معنای دستیابی به همان خروجی با کار کمتر (زمان، نیروی انسانی و غیره) است در حالی که بهره وری به معنای انجام بیشتر با همان کار است. این نرم افزارهای ردیابی زمان به شما این امکان را می دهند که زمان خود را بهتر مدیریت کنید و به شما این امکان را می دهد که با همان مقدار زمان کارهای بیشتری انجام دهید و بهره وری را بهینه کنید.

کنترل ورود و خروج با اطلس
کنترل ورود و خروج

کنترل ورود و خروج با اپلیکیشن موبایل اطلس

وقتی نوبت به ردیابی و مدیریت توسط یک ابزار می رسد. استفاده از آن باید ساده، کاربرپسند و همچنین زمان مدیریت را کاهش دهد. در آنجا ما شروع به فکر کردیم و یک اپلیکیشن توسعه دادیم که نامش اپلیکیشن موبایل اطلس است.

سیستم ردیابی و مدیریت حضور اول تلفن همراه برای استفاده از استارتاپ ها، صنایع کوچک مقیاس، صنایع سطح متوسط، سازماندهی رویدادها و کالج ها است.

اپ اطلس برنام دو روش مختلف برای ردیابی تکنیک ها برای ردیابی حضور و غیاب کارمندان یا شرکت کنندگان دارد:

  • ثبت ورود با لوکیشن
  • ثبت ورود با بولوتوث
امکانات:
  • تولید سریع گزارش – ایمیل / دانلود به صورت اکسل / مشاهده با فیلتر.
  • ورود دستی توسط مدیر برای ورودی های از دست رفته.
  • ردیابی موقعیت مکانی برای هر ورودی ورود/خروج.
  • داشبورد پرسنل برای مشاهده حضور خود بر اساس تاریخ.
  • مدیریت کارمندان و انعطاف پذیر.

 

با برگه های خسته کننده اکسل خداحافظی کنید و به روشی کارآمدتر برای مدیریت حضور و غیاب کارکنان سلام کنید. با سیستم مدیریت حضور و غیاب مبتنی بر ابر اپلیکیشن موبایل اطلس، گزارش‌های روشنگرانه ایجاد کنید، حضور و غیاب را منظم کنید. و به کارمندان در محل و از راه دور خود را توانمند کنید تا از هر نقطه‌ای که هستید، بررسی کنند.

نرم افزار ساعت زمان اطلس شما را قادر می سازد با استفاده از برنامه های iOS و Android ما موقعیت مکانی کارمندان را ردیابی کنید. برنامه‌های ساعت زمان ما به شما این امکان را می‌دهند .که ساعت کارمندان را در ساعت بیرونی، بررسی ورودی/خروجی، مسیر، مسیر، و تعیین مسیرها را به آنها ردیابی کنید. اطلس به شما امکان می دهد وضعیت تکمیل مسیر را برای هر کارمند ثبت کنید.

کنترل ورود و خروج

ثبت ورود و خروج با لوکیشن  اطلس موبایل

مکان‌های Geofence به طوری که کارمندان فقط می‌توانند از مکان‌های از پیش تعریف‌شده ساعتی را به‌طور ساعتی خارج کنند. همچنین می توانید یک شعاع قابل قبول تنظیم کنید و مطمئن شوید که پانچ ها در مناطق

شما می توانید پانچ های geofence و شعاع و تحمل GPS قابل قبول را تنظیم کنید. همچنین می توانید چندین مکان پانچ داشته باشید. Geofence ها را می توان برای چک کردن نیز اعمال کرد. به کاربران اجازه دهید فقط مکان های از پیش تعریف شده را بررسی کنند.

محدودیت ها را تعریف کنید

محدوده‌های تحمل شعاع و GPS خود را تعیین کنید تا مطمئن شوید که دقیق‌ترین مکان ضربه‌ها و بررسی‌ها را دریافت می‌کنیدکار می کنند.

ثبت ورود و خروج با بلوتوث اطلس موبایل
  1. با اپلیکیشن اطلس میتوانید با خرید دستگاه های بلوتوثی علاوه بر تردد با لوکشین ، تردد با بلوتوث هم داشته باشید.
  2. از گزارش های پویا اپ اطلس میتوانید برای اجرای گزارش های پرس و جو پیچیده و جمع آوری داده هایی که برای حقوق و دستمزد مهم هستند استفاده کنید.
  3. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنترل ورود و خروج نرم افزار اطلس با کارشناسان شرکت طرح و پردازش غدیر در ارتباط باشید.
مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم