فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار هوش تجاری

انتقال پرسنل به دستگاه در نرم افزار امین

آموزش نرم افزار مدیریت دستگاه ها و جمع آوری تردد امین

پرسنل ← انتقال به دستگاه

پرسنل / انتقال پرسنل به دستگاه

در صورتیکه بخواهید پرسنل موجود در نرم افزار امین خود را به دستگاه ها منتقل کنید لازم است طبق تصویر زیر از منو پرسنل ، گزینه انتقال به دستگاه را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب انتقال به دستگاه پنجره ای طبق تصویر زیر برای شما باز میگردد.

در بخش سمت راست این فرم لازم است پرسنل مورد نظر جهت انتقال را انتخاب نمود که از دو طریق 1 و 2 قابل انجام است ، در حالت اول در بخش درج شناسه جدید شناسه پرسنل مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس روی آیکون سمت چپ کلیک کنید تا پرسنل مورد نظر به لیست انتقال اضافه شود . در حالت دوم نیز از طریق گزینه اضافه به لیست ، لیست کلی پرسنل نرم افزار شما باز میگردد و شما میتوانید پرسنل مورد نظرتان را جهت اضافه شدن به لیست انتقال انتخاب نمایید.
همانطور که در سمت چپ این فرم نیز مشخص است لازم است دستگاه مورد نظر جهت انتقال پرسنل به آن را در این بخش انتخاب نمایید ، جهت انجام این کار از گزینه اضافه به لیست طبق بخش شماره 3 مشخص شده در تصویر اقدام نمایید و از فرم دستگاه های موجود در نرم افزار خود دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
از گزینه های حذف از لیست و حذف کل لیست نیز میتوان در جهت حذف موارد انتخابی در بخش پرسنل و یا دستگاه بصورت تکی و یا دسته جمعی اقدام نمود.
پس از انتخاب پرسنل و دستگاه مورد نظر تنها کافیست بر دکمه ی انتقال ایین صفحه کلیک نمایید تا پرسنل مورد نظر به دستگاه انتقال یابند.

طبق تصویر بالا پس از انتقال پرسنل به دستگاه جهت اطلاع ازینکه پرسنل با موقیت انتقال یافته است یا خیر در بخش پرسنل اسکرول کنید و در درصورتی که در بخش زیرین کد دستگاه انتخابی علامت تیک سبز رنگ مشاهده کردید عملیات با موفقیت انجام شده است و در صورتی که ضربدر قرمز رنگ مشاهده کردید عملیات موفقیت آمیز نبوده و پرسنل انتقال نیافت است. توجه داشته با اسکرول در بخش دستگاه ها نیز میتوانید وضعیت دستگاه را مشاهده نمایید .

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم