فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب کلاک بخش پنجم (گزارش گیری)

 

گزارش گیری در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

 

گزارشات طراحی شده

در این قسمت می توانید از گزارشاتی که در اطلاعات پایه طراحی کرده اید استفاده کنید و با انتخاب آنها و تعیین مابقی تنظیمات گزارش مورد نظر را ملاحظه کنید. در قسمت نوع گزارش می توان گزارش مورد نظر را که در منوی اطلاعات پایه، گزینه طراحی گزارش ایجاد نموده اید، انتخاب نمایید. در این گزارش می توان افراد مورد نظر برای گزارشگیری و محدوده زمانی گزارشگیری را نیز تعیین کرد.
نحوه مرتب سازی نیز قابل تعیین است که می تواند بر حسب شماره پرسنلی و شماره استخدامی و نام خانوادگی باشد. حاشیه های گزارش از سمت چپ و پایین قابل تنظیم می باشند توجه کنید عددی که در تنظیم حاشیه ها وارد می شود بر حسب میلیمتر می باشد.
برای توضیحات بیشتر می توانید به گزارش کار کرد ماهانه مراجعه کنید.
 

گزارش چند ماهه

در این قسمت می توان از گزارشات طراحی شده در چند ماه مطلع گردید. بدین منظور یکی از گزارشهای طراحی شده انتخاب می گردد، پرسنل مورد نظر و محدوده زمانی نیز تعیین می گردد، سپس بر اساس نیاز ماه هایی از سال که می خواهیم گزارش در آن محدوده باشد انتخاب شده و گزارش گیری انجام می شود.

تهیه گزارش متنی Textیا DBF

این گزارش با سایر گزارشات در تولید خروجی تفاوت دارد. خروجی گزارشات دیگر به دو صورت نمایش بر روی صفحه نمایش و چاپ بر روی چاپگر قابل دسترس بود ولی خروجی این قسمت به صورت یک فایل متنی و یا DBF می باشد که سایر قسمتهای آن قابل تنظیم می باشد.

گزارشی که در منوی اطلاعات پایه، گزینه گزارشات طراحی شده متنی تهیه شده است در قسمت نوع خروجی قابل مشاهده است. باید آنرا انتخاب و سپس برای افراد مورد نظر گزارش را تهیه کرد. نام فایل خروجی مشخص کننده نام فایلی است که می خواهیم نتیجه گزارش در آن قرار بگیرد و نوع کدینگ آن نیز قابل تعیین است. کدینگ در دو حالت DOS و WindoWS
کاربرد دارد که برای برنامه تحت ویندوز دو گزینه اول و برای برنامه ی تحت 3DOS گزینه آخر پیشنهاد می شود.

ایجاد فایل خروجی در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

با استفاده از بخش تعیین شروط می توان برای گزارش مربوطه شرایطی را تعیین کرده که خروجی را محدودتر می نماید.

ایجاد فایل خروجی در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

چاپ بارکد در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

با استفاده از این گزارش می توان با انتخاب همه یا تعدادی از پرسنل، بارکد آنها را در خروجی تعیین شده (صفحه نمایش/چاپگر) مشاهده نمود.

چاپ بارکد در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم