فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب کلاک بخش اول (گزارش گیری)

 

گزارش بخش ها در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

با استفاده از این گزارش از بخش های موجود در سیستم می توان گزارش گرفت. بخش ها را می توان در منوی اطلاعات پایه ،معرفی بخش ها تعریف نمود.

گزارش بخش ها در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

گزارش شیفت ها

با استفاده از این گزارش می توان از شیفت های کاری تعریف شده در سیستم گزارش گرفت. گزارش شیفت ها می تواند بر اساس کد شیفت یا نام شیفت مرتب شود. شیفت ها را نیز می توان در منوی اطلاعات پایه، معرفی شیفت ها تعریف نمود.

گزارش شیفت ها در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

گزارش لیست پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

یکی از کاملترین گزارشات سیستم این گزارش می باشد. با استفاده از این گزارش می توان از همه یا تعدادی از پرسنل یک سازمان یا شرکت بر اساس پارامترهای مختلف و به تفکیک با قید شرایطی گزارش گیری نمود. پس از انتخاب افراد مختلف برای گزارش گیری می توان نحوه مرتب سازی آنها را بر اساس شماره پرسنلی، شماره استخدامی، نام خانوادگی و نوع استخدام تعیین نمود.
در قسمت فیلدهای قابل انتخاب برای چاپ می توان جزئیات مورد نمایش در گزارش را تعیین نمود. بر اساس گزارشی که گرفته می شود می توان فیلدهای مورد نیاز برای نمایش را انتخاب نمود. برای هر یک از فیلدهای انتخاب شده در این قسمت می توان عرض آن در گزارش را به واحد میلی متر تعیین کرد.

گزارش لیست پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

با استفاده از قسمت نحوه تفکیک می توان پرسنل را بر اساس یکی از پارامترهای بخشها و نوع استخدام تفکیک نمود. در صورتی که مایل به تفکیک افراد نباشیم از گزینه بدون تفکیک استفاده می نماییم.
در قسمت عنوان گزارش می توان عنوان کلی گزارش که در بالای برگه گزارش چاپ می شود را تعیین نمود. نوع کاغذ و حاشیه ها را در گزارش نیز می توان تعیین نمود. در این گزارش همچنین می توان تعیین کرد که از افراد فعال یا غیر فعال گزارش گرفته شود. این پارامتر را می توان در معرفی پرسنل برای هر یک از پرسنل تعریف نمود.
نکته: در گزارش گیری توجه داشته باشید که عرض گزارش تعیین شده از عرض کاغذ مورد انتخاب برای گزارش نباید بیشتر باشد، اگر بیشتر باشد بعضی از فیلدها در گزارش نمایش داده نمی شوند. برای اینکه با این مشکل مواجه نشد، یا نوع کاغذ خود را عوض کنید یا تعداد فیلدهای مورد انتخاب برای گزارش را کم کنید.
نکته: برای گزارش گیری کلیه پرسنل کافی است فیلد شماره پرسنلی خالی باشد تا تمام پرسنل انتخاب شوند.

گزارش آمار پرسنل

با استفاده از این گزارش می توان آمار تعداد افراد در هر بخش را، بر حسب نوع استخدام یا مدرک تحصیلی نمایش داد. به عنوان مثال تعداد افراد لیسانس در بخش اداری را می توان نشان داد و یا تعداد افرادی که نوع استخدام آنها رسمی است در بخش مالی و…

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم