فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب کلاک بخش چهارم (اطلاعات پایه)

 

اطلاعات پایه

تنظیمات پایه و سایر زیرمنوها : دراین قسمت از نرم افزار حضور و غیاب کلاک اطلاعات مربوط به سازمان اعم از بخشها، پستها، انواع استخدام، جزئیات شیفتهای سازمان و مشخصات پرسنل به صورت کامل وارد برنامه می شود که در ادامه نحوه وارد نمودن هر کدام به تفصیل آورده شده است.

گروه های قوانین و کاری قبلی پرسنل

گاهی لازم می شود گروه کاری و گروه قوانین پرسنلی در نرم افزار حضور و غیاب تغییر یابد .به عنوان مثال پرسنلی تاکنون از گروه قوانین ساعتی استفاده نموده است، و قرار است از این به بعد از قوانین اداری استفاده نماید .برای این منظور ابتدا در این قسمت پرسنل مورد نظر را مشخص نموده و تعیین می شود که تا چه تاریخی تاریخی که قرار است از آن به بعد از گروه قوانین دیگری استفاده نماید.

از کدام یک از گروه قوانین و گروه کاری استفاده نموده است و سپس می توان در قسمت معرفی پرسنل، گروه قوانین و گروه کاری جدیدی که قرار است از این به بعدبرای حضور و غیاب  برای در نظر گرفته شود را اصلاح نمود.
 

گروه های قوانین و کاری قبلی پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

 
 
 

 

تغییر گروه و قانون کاری پرسنل

گاهی به دلیل تغییرات ساختاری سازمان لازم می شود گروه کاری و قانون کاری گروهی از پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب کلاک تغییر یابند. با استفاده از این قسمت می توان گروهی از پرسنل را بر اساس نوع استخدام و پست سازمانی آنها انتخاب نموده و گروه کاری و قانون کاری آنها را تغییر داد.
به عنوان مثال می توان کلیه پرسنلی که نوع استخدام آنها رسمی است و پست سازمانی کارمند را دارند از گروه کاری عادی کار و قانون عادی کار 1 به گروه کاری عادی کار و قانون عادی کار 2 تغییر داد .همانطور که مشاهده می نمایید در این مثال گروه کاری افراد تغییر داده نشد و فقط قانون کاری آنها دچار تغییر شد.
 

تغییر گروه و قانون کاری پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم