فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Toosun

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Toosun

این اولین دستگاه حضور و غیاب تولید ایران است که صفحه کلید لمسى جهت ثبت اثر انگشت در آن جایگزین صفحه کلید هاى قدیمى می باشد. بیش از ربع قرن تجـربه و تخصص در زمینه تولید دستگاه حضور و غیاب منجر به تولد دستگاه اثر انـگشتی قدرتمند و زیبا با امکاناتى وسیع گشت.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Toosun

بیش از ربع قرن تجربه و تخصص در زمینه تولید دستگاه‌ حضور و غیاب منجر به تولد دستگاه اثر انگشتی قدرتمند و زیبا با امکاناتى وسیع گشت. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Toosun  اولین دستگاه حضور و غیاب تولید ایران است که صفحه کلید لمسى جهت ثبت اثر انگشت در آن جایگزین صفحه کلیدهاى قدیمى میباشد. گواهینامه دستگاه حضور و غیاب توسان دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت توسان تولید ایران و دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا می باشد.

ویژگی های دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Toosun

دستگاه حضور و غیاب توسان داراى ۲ خروجى رله جهت حضور و غیاب و اتصال به قفل برقى، درب اتوماتیک و گیت میباشد. همچنین امکان دریافت DYNAMIC IP را دارد و  قابلیت تغییر اتوماتیک ساعت دستگاه بر اساس ساعت را نیز دارد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی شرکت طرح و پردازش غدیر – با تکنولوژی روز دنیا و خلاقیت ناب ایرانی توسط متخصصین داخلی تولید شده – سنسور اثر انگشتی بسیار قوی از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه است

صفحه نمایش

دستگاه حضور و غیاب توسان با داشتن صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی و توانایی ثبت 4500 اثرانگشت، یک انتخاب مناسب برای افزایش امنیت سازمان‌ها به‌ شمار می‌رود. صفحه کلید لمسى خازنى داراى طول عمر بالا نسبت به صفحه کلیدهاى فشارى است

گواهینامه CE

علامت CE نشان می دهد که محصولاتی که در EEA به فروش می رسند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند تا شرایط ایمنی، سلامتی و حفاظت از محیط زیست را بالا ببرند. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت توسان تولید ایران و دارای این گواهینامه می باشد.

ظرفیت حافظه

دستگاه حضور و غیاب توسان f قابلیت ظرفیت حافظه ۵ میلیون رکورد (قابل ارتقا برحسب تقاضا) را دارد و همچنین داراى ظرفیت ۲۰۰ هزار کاربر (قابل ارتقا) و ویژگی ثبت با ظرفیت ۴۵۰۰ اثر انگشت را در خود جای داده است.

مقایسه دستگاه های حضور و غیاب توسان

دستگاه ها توسان f توسان c
انواع کارتخوان 125KHz EM,
125KHz MF
125KHz EM,
125KHz MF
صفحه نمایش 3.5inch 3.5inch
ابعاد 50*170*170 50*170*170
سخت افزار RAM: 2GB
Micro SD ( (قابل ارتقا
CPU: 32Bit ARM7
RAM: 2GB
Micro SD ( (قابل ارتقا
CPU: 32Bit ARM7
تعداد کاربر
تعداد تردد
200000
__
200000
__
بازه دمای کارکردی
بازه دمای ذخیره سازی
0°C ~ 40°C 0°C ~ 40°C
بازه رطوبت کارکردی
بازه رطوبت ذخیره سازی
20% ~ 60% 20% ~ 60%
ویژگی های خاص قابلیت ارتقا حافظه
انطباق در سرور
قابلیت ارتقا حافظه
رابط های کاربری LAN, RS232,
USB,
Wiegand,
Rlay
LAN, RS232,
USB,
Wiegand,
Rlay
گواهینامه ها CE CE

ویدئو معرفی دستگاه حضور و غیاب توسان

فرم دریافت مشاوره رایگان

ارتباط مستقیم