فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

BioStation 3

دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema BioStation 3

دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation 3 استاندارد جدیدی را در عرصه ی حضور و غیاب به ارمغان آورده است این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود کوچکتر بوده، اما در حین حال دارای قابلیت های بسیار متنوع تری است. BioStation 3 با سیستم تشخیص چهره بسیار پیشرفته و قابلیت های بیشماری که دارد، محافظت ایمن و راحت از امنیت فیزیکی سازمان و داده‌های شخصی کاربران را آسان‌تر از همیشه کرده است.

دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation 3

شرکت Suprema کره جنوبی در راستای نیاز کسب و کارها در زمینه امنیت فیزیکی و حفاظت اطلاعات، دستگاه های جدیدی را برای شناسایی هویت افراد از طریق تشخیص چهره به بازار عرضه کرده است. یکی از این دستگاه ها، دستگاه حضور و غیاب BioStation 3 است که بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین نوآوری های حوزه بیومتریک در شناسایی افراد از طریق چهره آنها ساخته شده است.

قابلیت های دستگاه BioStation 3

• دارای گواهینامه امنیتی ISO/IEC 27001 در حوزه حریم خصوصی و بیومتریک

• طراحی شده مطابق با GDPR (مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا)

• جلوگیری از حملات سایبری با استفاده از پروتکل عنصر امن (SE)

• موفقیت آمیز بودن در تست نفوذ زیر نظر موسسات معتبر

• مدیریت یکپارچه بروی کل سیستم کنترل دسترسی

• ارتباط یکپارچه با همه درها از طریق VoiP

• مانیتورینگ ویدیویی از طریق RTSP

• اعتبارسنجی چندگانه بدون نیاز به تماس

• کاهش 47 درصدی در اندازه و نصب و راه اندازی آسان

• محافظت ایمن و تضمین اطلاعات شخصی کاربران

• قابلیت اتصال در هر زمان و هر مکان با استفاده از Vol P اینترکام

• طراحی ظریف و جمع و جور

• سیم کشی کمتر و نصب سریع از طریق پشتیبانی Wi-Fi و POE+

• دارا بودن قابلیت هایی از قبیل استفاده از USB سفارشی که به اسلات سیم کارت، RS232 و غیره متصل میشود.

• قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی

• تشخیص دقیق و سریع چهره های متحرک در مناطق پرتردد

• استفاده از قالب های پویا برای افزایش عملکرد تطبیق چهره هایی که ماسک، عینک، کلاه، ریش، مدل موی خاص و غیره دارند.

• قابلیت تشخیص چهره ها، تصاویر و عکس های جعلی

امکان ارتباط آسان در کلیه نقاط دسترسی

دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation 3 مدیریت یکپارچه کلی سیستم کنترل دسترسی را امکان پذیر کرده است. کنترل دسترسی آسان با BioStation 3 از طریق نظارت تصویری مبتنی بر VoIP و RTSP (پروتکل جریان بلادرنگ) برای مدیریت دسترسی بازدیدکنندگان در هر زمان و هر مکانی فراهم شده است. VoIP امکان ارتباط بدون مرز با همه ورودی ها را فراهم کرده و نظارت تصویری در زمان واقعی امنیتی را بهبود بخشیده و کنترل همیشگی همه نقاط دسترسی را امکان پذیر کرده است.

BioStation 3 را می توان به راحتی در هر محیطی، از شرکت های کوچک گرفته تا سازمان های بزرگ، نصب و راه اندازی کرد. دستگاه سوپریما 3 در مقایسه با پرفروش ترین دستگاه تشخیص چهره FaceStation F2 حدود 47 درصد کاهش سایز دارد. طراحی ظریف و جمع و جور دستگاه BioStation 3 با هر نوع و اندازه درب ورودی سازگار است.

همچنین به دلیل دارا بودن گواهینامه های IP65 و IK06 برای محیط های داخلی و خارجی مناسب است. BioStation 3 چندین قابلیت برای جایگزینی کارت های RFID ارائه می دهد. اعتبارنامه های بدون نیاز به تماس Suprema هزینه، نیروی کار و اثرات زیست محیطی صدور کارت های فیزیکی RFID را به طور کامل حذف می کند.

هوش مصنوعی سریع و دقیق تشخیص چهره دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation 3

الگوریتم بهینه شده هوش مصنوعی NPU متعلق به BioStation 3 بالاترین استانداردهای دقت و سرعت تشخیص چهره را تضمین می کند. این الگوریتم از الگوهای پویایی برای افزایش درصد تطابق افرادی که ماسک، عینک، کلاه، ریش، مدل موی خاص و غیره دارند، پیروی می کند. همچنین این دستگاه امکان هرگونه جعل چهره تصاویر را از بین میبرد.
Suprema فناوری تشخیص چهره خود را به سطح بالاتری رساند. BioStation 3 یک دستگاه پیشرفته با فناوری پیشرفته است که می تواند الگوریتم های هوش مصنوعی را به صورت دقیق اجرا کند. این دستگاه با استفاده از یک NPU عملکرد هوش مصنوعی خود را به حداکثر رسانده است.

قابلیت “الگوی چهره در گوشی همراه” Biostation3

“الگوی چهره در گوشی همراه” یکی از روش احراز هویت انحصاری Suprema است که به کاربران این امکان را می دهد تا در یک سیستم کنترل دسترسی معین ثبت نام کرده و چهره خود را مستقیماً در گوشی خود ذخیره کنند. این قابلیت به کاربران امکان کنترل کامل شناسه و حریم خصوصی را به آنها می دهد. داده های بیومتریک کاربران در پایگاه داده های سازمان ذخیره نمی شوند.

1 دیدگاه برای دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema BioStation 3

  1. پیردوست

    سلام شرکت ما از دستگاه حضور غیاب Biostation3 استفاده میکنه، خیلی دستگاه خوبیه، تا جلوی دستگاه میایم، چهره رو تشخیص میده. بهترین برند دستگاه حضور و غیاب سوپریماست، شک نکنین تو خردیش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مشاوره رایگان

1 دیدگاه برای دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema BioStation 3

  1. پیردوست

    سلام شرکت ما از دستگاه حضور غیاب Biostation3 استفاده میکنه، خیلی دستگاه خوبیه، تا جلوی دستگاه میایم، چهره رو تشخیص میده. بهترین برند دستگاه حضور و غیاب سوپریماست، شک نکنین تو خردیش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم