فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب کلاک

نرم افزار حضور و غیاب کلاک

نـرم افـزار حضـور و غیاب جامع تحت ویندوز شرکت طرح و پردازش غدیر با ساختاری بینظیر و عملکردی منحر به فرد به همراه سیستم های مربوطه و با توجه به نیاز مشتری در سـه نسـخه و با دو نـوع بـانک اطـلاعـاتی (SQL SERVERو ACCESS) قابل ارائه میباشد که در ذیل به برخی از امکانات آن اشاره شده است.

 

نرم افزار حضور و غیاب کلاک

سازمانها و شرکت ها در فرایندهای داخل سازمان و سرعت بخشیدن انجام عملیات بسیار مانند ثبت حضور و غیاب کارکنان، محاسبه ساعت کار و تعیین شیفت ها و غیره نیاز به یک نرم افزار جامع و کاربردی دارند. بنابراین حضور نرم‌افزارهای سازمان یافته برای سرعت بخشیدن به روال اداری و کاهش مصرف کاغذ بسیار ضروری و مفید است.

ایجاد فایل متنی از کارکرد پرسنل

در این قسمت می توان رکوردهای ورود و خروج یک محدوده زمانی خـاص را با تعیین نام فایل متنی خروجی و تعیین فیلدها و اولویت قرار گیری آنها و تعیین علامت جداکننده و سیستم فونت و کلیک بر روی کلید اجرا، به یک فایل متن تبدیل نمود.

پنل حضور و غیاب تحت وب

نـرم افـزار حضـور و غیاب تحت وب ( web clock ) کلاک به منظور سهـولت در امـر مـدیریت حضور و غیاب بصورت تحت وب طراحی گـردیده است که در کـنار نـرم افزار تحت ویندوز (clock) قابل ارائه می باشد.

طراحی گزارش متنی

نحـوه ایـجاد گـزارش و گرفتن گزارش، شبیه گزارشات طراحی شده است. با این تـفاوت که در طـراحی گـزارش متنی یا DBF می توان نـام انـگلیسی فیلد DBF را نیز تعیین کرد. باید توجه داشت که نام فیلدهای DBF حتما غیر تکراری بوده باشد.

دیگر ویژگی ها

امـکان ارتـباط نـرم افـزار بـا بـیش از 10 نوع سخت افزار از طریق (شبکه، مودم، حافظه usbو کابل اینترنت) | قابلیت ایجاد خروجـی text , excel, dbf, access جهت نرم افزار های حسابداری | امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی سازمان خاص

تـنظیمات پـایه و سـایر زیـر منو ها: دراین قسمت از نرم افزار حضور و غیاب کلاک اطـلاعات مـربوط بـه سازمان اعم از بخش ها، پست ها، انواع استخدام ، جزئیات شیفتهای سازمان و مشخصات پرسنل به صورت کامل وارد برنامه می شود.

در این قسمت تعریف بخشهای سازمان جهت تخصیص دادن به پرسنل و سهولت در انجام عملیات گزارشگیری انجام می گیرد.

همـینطور تـعریف پستهای سازمانی مورد استفاده در سازمان مانند مدیر، معاون و غـیره، جـهـت تخـصـیص دادن به پرسـنل و سـهولت در انجام گزارشگیری انجام میگیرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار حضور و غیاب کلاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مشاوره رایگان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار حضور و غیاب کلاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم