فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار هوش تجاری

نرم افزار حضور و غیاب کلاک بخش چهارم (گزارش گیری)

 

 

گزارش گیری در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

گزارش مرخصی سالانه استحقاقی پرسنل در هر ماه

در این بخش از نرم افزار حضور و غیاب کلاک می توانید توسط تعیین ماه و سال مورد نظر از وضعیت مرخصی استحقاقی پرسنل، مرتب بر اساس شماره پرسنلی نام خانوادگی مطلع گردید. در این گزارش گزینه ای به نام انتقال مانده مرخصی به سال بعد وجود دارد. اگر این گزینه انتخاب شود علاوه بر گزارش گیری مرخصی مانده سال جاری به سال بعد انتقال می یابد. دقت داشته باشید که برای اینکه این گزینه به درستی عمل کند باید در قسمت تا ماه، ماه انتخابی “اسفند” باشد و سال جاری به عنوان سال مورد نظر انتخاب شده باشد.
 

گزارش مرخصی سالانه استحقاقی در هرماه در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

 

گزارش مانده مرخصی سالانه استحقاقی

مرخصی سالانه استحقاقی پرسنل بر اساس میزان تعیین شده در قوانین مرخصی و معین می شود و پس از مصرف این مرخصی می توان مانده آنرا تا ماه مورد نظر گزارش گرفت و نیز می توان با انتخاب گزینه مانده مرخصی به سال بعد، مرخصی مانده سال جاری را به سال بعد انتقال داد. برای انتقال مرخصی باید نکاتی که در گزارش فوق به آن اشاره شد رعایت شود.
نکته : برای اولین مرتبه لازم است” انجام محاسبات انجام نشده ” روشن باشد تا محاسبات لازم صورت گیرد.
 
 

گزارش مانده مرخصی سالانه استحقاقی در نرم افزار حضور و غیاب کلاک

گزارش جزئیات کارکرد

اگر فرد یا افرادی از کارتهای ویژه استفاده کرده باشند ( بصورت دستی یا از طریق دستگاه ) و بخواهیم گزارشی از آن تهیه نماییم . باید فیلدهای مورد نظر را که کارت هایی ویژه هستند انتخاب کرده و در محدوده تاریخی تعیین شده میزان و نوع مصرف را مشاهده کرد. در صورتی که از کارتهای انتخابی استفاده نشده باشد گزارش تهی خواهد بود. مابقی فیلد ها باعث محدود شدن گزارش خواهد شد.
 

گزارش افرادی که کارت نزده اند

در این قسمت می توان افرادی را که کارت ورود یا خروج نزده اند ( دستی یا عادی ) مشخص کرد. در فیلد “تعداد روز بدون کارت” نیز حداقل تعداد روزی را که می خواهیم بدانیم افراد کارت نزد ه اند را مشخص کرده و گزارش و روزهایی را که بیشتر از عدد باشد نمایش خواهد داد.
 

گزارش پرسنل با تأخیر بیش از حد مجاز

برای استفاده از این قسمت لازم است حداقل ساعت و دقیقه تأخیر مورد نظر را وارد کرده و سپس براساس افراد انتخابی می توان افرادی را که بیش از حد معینی تأخیر داشته اند را در گزارش ملاحظه کرد .
 

گزارش آمار لحظه ای

در هر لحظه ای که لازم باشد . می توان از تردد پرسنل افراد در سازمان و میزان حضور و غیاب افراد در محدوده مورد نظر گزارش تهیه کرد.
نکته: این گزارش تنها در زمانی تهیه خواهد شد که افراد منتسب به یک بخش خاص شده باشند.
نکته: قبل از تهیه گزارش لازم است آخرین اطلاعات از دستگاه جمع آوری شده باشند.
 

گزارش میانگین حضور و غیاب

با استفاده از این گزارش می توان برای هر کدام از بخشهای مورد نظر تعداد پرسنل و متوسط مرخصی ها، غیبت، تاخیر و اضافه کار نمایش داد.
 

گزارش خلاصه وضعیت ماهانه پرسنل

با استفاده از این گزارش می توان مواردی همچون کارکرد لازم ، مرخصی استحقاقی ، ماموریت، اضافه کار و … برای هر پرسنل را در یک سطر به همراه ترددهای آن شخصی گزارشگیری نمود.
 

گزارش وضعیت و اضافه کار

در این گزارش می توان مواردی از جمله نوع استخدام و تعداد افراد بر اساس نوع استخدام برای هر بخش را ملاحظه نمود. از موارد دیگر می توان مرخصی روزانه و ساعتی، غیبت روزانه، تاخیر، ماموریت و اضافه کار این افراد را بر حسب بخش و نسبت به میانگین این موارد در بخش ملاحظه نمود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم