فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار هوش تجاری

لایسنس در نرم افزار امین

آموزش نرم افزار مدیریت دستگاه ها و جمع آوری تردد امین

AminDBTools ← لایسنس

 

AminDBTools

AminDBTools تولزی جهت کانفیگ و تنظیمات نرم افزار امین میباشد که با نصب ستاپ آن نصب میگردد.

لایسنس

جهت تنظیم لایسنس نرم افزار امین، از تب لایسنس در AminDBTools استفاده میشود. تصویر زیر نمای کلی تب لایسنس میباشد.

تب لایسنس
تب لایسنس

همانطور که در کادر شماره 1 مشخص است تنظیمات لایسنس، تب آخر AminDBTools میباشد. جهت دریافت لایسنس از شرکت لازم است دو فایل برای فردی که لایسنس شما را تولید مینماید ارسال نمایید. فایل اول مربوط به کدی است که در بخش شناسه شرکت شما وجود دارد ( کادر شماره 2 ) که آن را در یک فایل word یا Note و یا … کپی نموده و ارسال مینمایید . فایل دوم مربوط به فایلی است به نام چک لیست امین که از طرف شرکت برای شما ارسال میشود تا بر اساس نیازمندی خود آن را تکمیل نمایید و درنهایت براساس نیازمندی شما لایسنس شما تولید گردد. تصویر موجود در صفحه بعد نشان دهنده ی چک لیست نرم افزار امین میباشد .

همانطور که قبل تر اشاره شد این لیست بر اساس نیازمندی های شما مثلا تعداد دستگاه مورد نیاز از هر برند یا تعیین نرم افزار مقصد شما و … تکمیل میگردد .
پس از ارسال این دو فایل فایلی مبنی بر لایسنس نرم افزار برای شما صادر میشود و با نام AminLic در اختیار شما قرار میگیرد.
جهت استفاده از لایسنس ارسال شده میبایست فایل لایسنس را در مسیری که نرم افزار امین شما نصب شده است کپی نمایید ، پس از آن بخش های مختلف تب لایسنس شما مانند تعداد موجود دستگاه ها و تعداد مجاز آنها و … پر میشود، طبق تصویر زیر با ذخیره تغییرات پروسه ثبت لایسنس شما پایان می یابد. در صورتیکه نیاز داشته باشید اطلاعات لایسنس شما بروز رسانی شود از قسمت شماره 1 در تصویر زیر استفاده نمایید. همچنین برگرداندن تنظیمات پیش فرض از قسمت شماره 2 در تصویر زیر استفاده نمایید.

مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم