فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار هوش تجاری

نگاه کلی به بخش دستگاه ها و درختواره آن در نرم افزار امین

معرفی بخش دستگاه ها در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین

 

در بخش دستگاه ها در نرم افزار امین نمای کلی دستگاه هایی که ثبت مینمایید قابل مشاهده است. در تصویر زیر نمای کلی این فرم قابل مشاهده است.

طبق تصویر بالا جهت ثبت دستگاه جدید از قسمت جستجو ( شماره 1 ) استفاده مینماییم . جهت مدیریت ایستگاه های کنترل از قسمت ایستگاه کنترل ( شماره 2 ) و جهت بروز رسانی firmware دستگاه از قسمت تنظیمات ( شماره 3 ) استفاده مینماییم .
در ادامه به بررسی منوی جستجوی دستگاه میپردازیم ، همانطور که در تصویر زیر مشخص است ، جهت جستجوی دستگاه ها از 3 حالت جستجوی خودکار ، جستجو با IP مشخص و جستجوی آفلاین میتوان استفاده نمود.

در حالت جستجوی خودکار 3 مرحله زیر باید انجام گیرد که دستگاه مورد نظر یافت شود ، در این حالت تنها برند دستگاه مورد نظر را مشخص مینمایید و تمامی دستگاه های این برند بارگذاری شده و دستگاه مورد نظر خود را ثبت می نمایید.

حالت بعدی حالت جستجوی با IP مشخص است که طبق 6 مرحله زیر باید انجام گیرد و تفاوت این حالت با حالت قبلی این است که در این حالت تنها دستگاه مورد نظر خود را جستجو میکنیم و نه تمامی دستگاه های آن برند.

حالت آخر نیز جستجوی آفلاین است که طبق 8 مرحله زیر انجام میگیرد.

در ادامه به بررسی بخش دستگاه میپردازیم در این بخش همانطور که در تصویر زیر مشخص است میتوان:
1- لیست دستگاه ها را بروز رسانی کرد
2- دستگاه ها راحذف نمود .
3- همه دستگاه ها را فعال نمود.
و یا یک سری عملیات برای دستگاه ها مانند شروع مجدد یا تنظیمات کارخانه و یا حذف کلیه رویداد های دستگاه و یا انتقال به ایستگاه کنترل را انجام داد.

 

نگاه کلی به بخش درختواره دستگاه ها در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع آوری تردد امین

سمت راست فرم دستگاه ها ، طبق تصویر زیر درختواره ای وجود دارد که شامل ایستگاه های کنترل و دستگاه های موجود در نرم افزار امین شما است.

در تصویر بالا شماره 1 نمایشگر یک ایستگاه کنترل ، شماره 2 نمایشگر یک دستگاه و شماره 3 در واقع باکس جستجو دستگاه های موجود در درختواره دستگاه های شماست که میتوانید دستگاه مورد نظر خود را بر اساس آیدی یا کد دستگاه جستجو نمایید.

در این بخش با کلیک راست بر روی دستگاه ها طبق تصویر موجود در صفحه بعد میتوان لیست دستگاه ها را به روز رسانی نمود ، نام دستگاه را تغییر داد ، دستگاه را حذف نمود ، با دستگاه ارتباط مجدد گرفت ، دستگاه را ریست کرد ، دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگرداند ، لاگ های موجود در دستگاه را حذف نمود ، آدرس آی پی دستگاه را تغییر داد ، نوع جمع آوری دستگاه را مشخص نمود ، دستگاه را فعال نمود ، ایستگاه های زیر مجموعه اش را باز نمود ، ایستگاه جاری را بست و دستگاه مورد نظر را جستجو نمود.

همچنین با کلیک راست بر روی ایستگاه های کنترل نیز میتوان لیست دستگاه های موجود در آن ایستگاه را بروز رسانی نمود ، ایستگاه جدید تعریف کرد ، نام ایستگاه جاری را تغییر داد ، گره های موجود را باز یا بسته نمود و جستجوی دستگاه را انجام داد.

درنهایت لازم است بدانید با دبل کلیک کردن بر روی هر دستگاه میتوان تنظیمات دستگاه مورد نظر را انجام نمود.

 
مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم