فروش ویژه دستگاه و نرم‌افزار حضور و غیاب

نرم افزار هوش تجاری

فعال سازی گروهی دستگاهها در نرم افزار امین

آموزش نرم افزار مدیریت دستگاه ها و جمع آوری تردد امین

دستگاه ها ← فعال سازی گروهی دستگاه ها

 

دستگاه ها

در بخش دستگاه ها در نرم افزار امین نمای کلی دستگاه هایی که ثبت مینمایید قابل مشاهده است.

با اضافه شدن دستگاه جدید به نرم افزار امین لازم است که فعال سازی دستگاه مد نظر نیز انجام شود حال اگر دستگاه های اضافه شده تعداد بیشتری باشد می توان به صورت گروهی فعال سازی را در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین این امکان نیز انجام داد.

فعالسازی همه دستگاه ها

در فرم دستگاه ها از تب دستگاه گزینه ای مبنی بر فعال سازی گروهی دستگاه ها طبق تصویر زیر وجود دارد که در ادامه به بررسی این بخش میپردازیم.

 دستگاه ها در سامانه ی امین
دستگاه ها در سامانه ی امین

پس از کلیک بر روی این گزینه با فرم زیر مواجه هستیم .

فعال سازی دستگاه در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین فعال سازی دستگاه در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین[/caption]

جهت فعال سازی گروهی دستگاه های موجود لازم است در وحله اول طبق بخش شماره 1 تصویر بالا گزینه ارسال به فایل را انتخاب نمایید . پس از انجام موارد بالا با فرم ذخیره فایل مواجه هستید که در آن مسیری که مورد نظر شما جهت ذخیره اطلاعات دستگاه های موجود است انتخاب میگردد و در نهایت فایلی با نامی طبق تصویر زیر ذخیره میگردد.

در فایل ذخیر شده طبق تصویر زیر کد دستگاه های موجود در نرم افزار امین شما وجود دارد.

جهت فعال سازی دستگاه هایتان ، این فایل را برای سازمان خود ارسال نموده و تقاضای ذریافت کد فعال سازی دستگاه ها را نمایید . پس از آن سازمان فایل دیگری برایتان ارسال مینماید که حاوی کد فعال سازی دستگاه های شماست . سپس طبق بخش شماره 2 تصویر اول فایل دریافت شده از شرکت را انتخاب نمایید، پس از آن طبق تصویر زیر تمام دستگاه های موجود در نرم افزار شما فعال میشوند.

فعال سازی دستگاه در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین
فعال سازی دستگاه در سامانه ی مدیریت دستگاه ها و جمع اوری تردد امین
مقالات مرتبط
ارتباط مستقیم